سلام
با شنیدن یه خبر ( مخصوصا خبرهای این چنینی ) نباید زود در مورد دیگران نظر داد
چ بسا خواستن بین شما اختلاف بندازند
و اگه هم همچین چیزی صحت داشت باید برای جلوگیری و اصلاح قضیه بیشتر تحقیق کنید تا خودتون صد درصد مطمئن بشید
و حالا که این اتفاق افتاده شرایط رو مهیا کنید یه روز برید باهاش صحبت کنید و بگید که قصد و نظری نداستید جز حفظ حریم خانواده شون و....
سلام
هر چیزی که مربوط به سلامتی و نظافت باشه مورد توصیه و توجه دین
ناخن هم یکی از موارد مربوط به نظافت و سلامتی چون در معرض تماس با چیزهای مختلف هم در طهارت هم در غذا خوردن و...
به خاطر همین ناخن گرفتن مستحب
حالا کسی میخواد ناخن بلند کنه مشکلی نداره ولی این نکات رو دقت کنه
نظافت ناخن رو باید انجام بده
چون اگه زیر ناخن کثیف باشه وضو صحیح نیست (ناخنی که از انگشت بلند تر باشه)
ناخن جزو زینت خانم حساب میشه باید از نامحرم بپوشونه
در غیر این صورت هیچ اشکالی نداره و میتونه برای همسر خودش زینت کنه و ناخن بلند کنه ( به شرطی که به جای چاقو و شمشیر ازش استفاده نکنه و شوهر بیچاره رو چنگ نزنه )
سلام
تبریک میگم بهتون✨
خوش به حالتون
یه بار محترمانه و مودبانه بهش بگید
بگید ببخشید من نمیتونم با شما دست بدم
با لحنی که هم رفتار شما رو متوجه بشه هم دیگه این کار رو انجام نده
میتونید به عمه تون بگید بهش بگه
یا مثل هندی ها دست جمع 🙏کنید و دست ندین دیگه این کار رو نمیکنه
به هر حال ابتکار گفتن و نوع بیانش با شماست