سلام
هر چیزی که مربوط به سلامتی و نظافت باشه مورد توصیه و توجه دین
ناخن هم یکی از موارد مربوط به نظافت و سلامتی چون در معرض تماس با چیزهای مختلف هم در طهارت هم در غذا خوردن و...
به خاطر همین ناخن گرفتن مستحب
حالا کسی میخواد ناخن بلند کنه مشکلی نداره ولی این نکات رو دقت کنه
نظافت ناخن رو باید انجام بده
چون اگه زیر ناخن کثیف باشه وضو صحیح نیست (ناخنی که از انگشت بلند تر باشه)
ناخن جزو زینت خانم حساب میشه باید از نامحرم بپوشونه
در غیر این صورت هیچ اشکالی نداره و میتونه برای همسر خودش زینت کنه و ناخن بلند کنه ( به شرطی که به جای چاقو و شمشیر ازش استفاده نکنه و شوهر بیچاره رو چنگ نزنه )
سلام
تبریک میگم بهتون✨
خوش به حالتون
یه بار محترمانه و مودبانه بهش بگید
بگید ببخشید من نمیتونم با شما دست بدم
با لحنی که هم رفتار شما رو متوجه بشه هم دیگه این کار رو انجام نده
میتونید به عمه تون بگید بهش بگه
یا مثل هندی ها دست جمع 🙏کنید و دست ندین دیگه این کار رو نمیکنه
به هر حال ابتکار گفتن و نوع بیانش با شماست
سلام
خیلی عالی
خدا ازتون قبول کنه
ما هیچ چیز رو نباید از خودمون بگیم
چه سوالات احکام رو چه مسائل دیگه دینی رو
بلکه باید دقیق مطالعه کنیم و نظر مراجع بزرگوار و علما رو که از آیات و روایات استخراج کردند رو بیان کنیم .
پس ما هیچ حرفی رو از خودمون نباید بگیم
هر حرفی که میزنیم باید مستند به رساله یا سخن علما باشه
فتوا رو هیچ کس نمیتونه بده
منم اگه فتوا بدم کار حرامی کردم
فتوا فقط برای مجتهد
تو هر زمینه ای باشه
ما هم تو این کانال نظر خودمونو نمیگیم
بلکه نظر دین رو بیان میکنیم
به هر حال کارتون خیلی خوب
ولی خیلی حساس و دقیق
باید خیلی مواظب باشید✨
سلام
ما برای هر کار خوبی که تصمیم میگیریم و برنامه ریزی میکنیم
شیطان هم برای انجام نشدن برنامه های ما برنامه ریزی میکنه و کلی مانع ایجاد میکنه
فقط اونجایی که امر واجب پیش میاد باید نماز رو به تاخیر بندازیم
به جز اون همش موانع شیطان
راهش هم مقابله است
هر چی شد بگید من باید اول نمازمو بخونم
برنامه هاتونو با نماز منظم کنید
مثلا خوردن غذا بعد از نماز
کسی میاد بهش بگید من نماز بخونم میام پیشتون و....