eitaa logo
آخوند
869 دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
12 فایل
آخوند مخفف آقا درس خونده اس. @a_khond" rel="nofollow" target="_blank">https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f26zbqk&btn=@a_khond ( تا جایی که بدونیم جواب میدیم )
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام بله چه کاری بهتر از این هیچ مشکلی نداره بهترین همدم و یار و یاور ما اهلبیت علیهم السلام هستند و در بالاترین مراتب وجود مقدسه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است فقط دقت کنیم در مناجات و درد دل ها ( گفتگوهای بین خودمان و اهلبیت علیهم السلام) رعایت ادب و آداب رو داشته باشیم .
سلام از سردی هم میشه ی آبجوش با نبات زیاد بخورید گاها از وسواس هم میشه
سلام اگه هیچ کدوم از طرفا نمیدونه طرف مقابلش کیه و کاملا ناشناس مشکلی نداره
سلام این جور رابطه ها شروعش اشتباه ادامه دادنش هزار اشتباه اصلا در گیر این حرفایی که میگه حلال نمیکنم و عذاب وجدان نشین زندگی هر دوتاتون داغون میشه اگه میخواید خدمتی به خودتون و طرف مقابل کنید کلا هر نوع ارتباطی رو باهاش قطع کنید حتی پیامک و حلال کن و.....
سلام ۵۰ تا نمیدونم
سلام خیر به هیچ وجه دخالت نیست اولین و بهترین کار اینکه خودتون خوب باشید و این خوبی رو با عمل بهش انتقال بدین و بیشتر باهاش رفت امد کنید تا با دوستان ناباب نگرده فعلا تو عمل کردن بهش اصرار نکنید همین که مطالب رو بهش تبیین میکنید خودش به وقتش اثر میذاره خیلی براش دعا کنید
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا وَعْدَ اللَّهِ الَّذى ضَمِنَهُ 🌱🌿🌹
«أنَا الَّذی أملأُها عَدلاً کَما مُلِئَت جَورا.» منم که زمین را از عدالت لبریز مى کنم، چنان که از ستم آکنده است. جهت تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان صلوات هدیه کنید . ☘☘🌿🌿🌺 اللهم عجل لولیک الفرج
🌱 پیامبراکرم(ص)✨ در آن وقت (آخر الزمان)، قلب مومن در درونش آب میشود، مانند حل شدن نمک در آب؛ زیرا منکرات را میبیند، ولی قدرت جلوگیری و تغییر آن را ندارد. مومن در میان آنها با ترس و لرز راه میرود، که اگر حرف بزند، او را میخورند و اگر ساکت شود، دق مرگ میشود. 📚 الزام الناصب، ص182 @a_khond
سلام من این جمله رو تو ۹۰ درصد افراد این چنینی قبول ندارم که خدا رو و دیگر مسائل رو قبول ندارند بلکه صحیحش این بگیم آگاهی و علم در این باره ندارن چ بسا با دلسوزی و روش درست باهاشون ارتباط بگیریم و در حقشون رفاقت کنیم خیلی هاشون میان و بهتر از ما این مباحث رو قبول و عمل میکنند... قبلا تو مساجد و پایگاه ها کار فرهنگی خیلی زیاد بود ولی الان متاسفانه خیلی کم شده و تک تک ما وظیفه داریم
سلام این مثالی که شما زدین خیر آهنگی که مناسب مجالس گناه باشه مشکل داره
سلام عزیز دل بله اهنگ این تاثیر رو داره یکی رو میبره تو فاز غم و یکی رو میبره تو فضا اما این دلیل نمیشه ک چون حالمون بد ی آهنگ غم گوش کنیم و ... این دقیقا مثل مسکنیِ که تو موقع مریضی استفاده میکنیم چیز خوب و مفیدی نیست و درد و بیماری ما رو خوب نمیکنه و چه بسا اعتیاد میاره و بدن رو ضعیف میکنه تنها کارش اینکه فقط ساعتی آروممون میکنه اتفاقا ما باید با واقعیت ها رو برو بشیم و ببینیم مشکل و درد ما چیه اونو با راه درست درمان کنیم نه با رفتن تو توهم و غم و....