eitaa logo
آخوند
869 دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
12 فایل
آخوند مخفف آقا درس خونده اس. @a_khond" rel="nofollow" target="_blank">https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f26zbqk&btn=@a_khond ( تا جایی که بدونیم جواب میدیم )
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام انتظار نداشته باشید یهو عوض بشید این رفتارها گاها چندین سال تو وجود ما رخنه کرده باید با تمرین و مراقبه رفته رفته کمش کنیم مهم این دغدغه اصلاح داشته باشیم و براش برنامه ریزی کنیم دفترچه اعمال یکی از موارد خیلی موثر اول رذائل اخلاقی خودمون رو بشناسیم بعد تو دفترچه یاداشت کنیم هر شب ی ده دقیقه وقت بزاریم ببینیم اون روز چه کارهای مثبت و یا منفی انجام دادیم و برای فردا تصمیم بگیریم خوبی ها رو افزیش بدیم و گناه ها رو مرتکب نشیم . حاسِبوا أنْفُسَكُم قَبلَ أنْ تُحاسَبوا 
آخوند
سلام شاید اینو به عنوان یه مثال خواسته بگه
سلام درباره حجاب یه حکم کلی هست اونم اینکه خانم باید زینت خودش رو از نامحرم بپوشونه بله شاید جایی پوشیدن ی لباس معمولی جلب توجه کنه خوب معلومه ک اونجا اونو باید بپوشونیم اما آرایش کردن هر جا باشه حکمش معلوم و نباید نامحرم آرایش خانم رو ببین یعنی خانم نباید پیش نامحرم آرایش کنه و اگه آرایش کرده اونو از نامحرم بپوشونه
سلام گاهی تکبر گاهی حسادت گاهی خود برتر بینی گاهی کینه هیچ دلیلی وجود نداره ما از کسی متنفر باشیم مگر اینکه اهل فسقُ فساد و...باشه ک اونم به خاطر کارش ازش بیزاریم ولی مسائل ساده روزمره دلیل نمیشه ما از اطرافیان متنفر باشیم.
آخوند
سلام از سردی هم میشه ی آبجوش با نبات زیاد بخورید گاها از وسواس هم میشه
سلام اگه چیزی ( ادرار) ازتون خارج بشه نمیشه گفت پاک مگر اینکه اختیار نگه داشتنش رو نداشته باشید
سلام سن برادرتون حساس ترین دوره سنی خیلی حساسِ ، باید مواظب باشید اولا تو مستحبات به هیچ وجه اصرار و سخت گیری نکنید تو مسائلی که مهم نیستند آزادش بزارید حرفشو بشنوید ی گوش خوب باشید برای شنیدن حرفاش خیلی هنرمندانه و با محبت نزدیکش بشید ( البته کاملا با حوصله و بدون عجله ) تا دوست اصلیش بشید تا میتونید محبت کنید ( البته با رعایت قواعد محبت ) احتمال زیاد مشکل اصلی و خط دهی ذهنیش همون رفیقش ی جور غیر مستقیم و بدون اینکه متوجه بشه رابطشو با دوستش کم کنید . در حقش نماز جعفر طیار بخونید .
سلام اگه نذر ، یا عهد نکردین خوندش واجب نیست هر چند بهتره انجامش بدین
🌱 امیرالمومنین علی(ع)✨ چه بسیار شخص ناداری که از هر دارایی، داراتر است 📚 غررالحکم @a_khond
آخوند
سلام اگه نذر ، یا عهد نکردین خوندش واجب نیست هر چند بهتره انجامش بدین
سلام اگه نذر کردین خوب باید انجام بدین اگه زیاد پشت سر هم انجام بدین یعنی ی چله رو تموم کنید بعدا چله بعدی
سلام دین بهترین و جامعترین برنامه است برای به سعات رسیدن انسان در دنیا و آخرت
سلام چشم زخم درست و صحت داره ولی نباید ی جور بشه ما همه چیز رو رها کنیم تمرکز کنیم رو این به هر چیز بیش از اندازه توجه کنیم گرفتار همون میشیم صدقه دادن خوندن همین چیزهایی که فرمودین و توکل با تمام وجود به خداوند بهترین کارها هستن
سلام (از اون سوال قشنگا قربون این دغدغه های زیبا بشم) امام مانند پدری مهربان هرچند خیلی بیشتر از پدر به ما توجه دارند و اگه یه لحظه ما رو از نظر لطفشون دور کنند ما هلاک میشیم اما گاها این مهر رو انگار با چشم خود میبینیم و گاها حس میکنیم این رابطه ضعیف تر شده اگه میخوایم این حال رو بیشتر موقع ها داشته باشیم باید به وظایف قلبی و ظاهری خودمون عمل کنیم اون موقع خود حضرت دلتنگ ما میشن مگه به اون عالمی که یک سال شب و روز عبادت کرد تا امام زمان علیه السلام رو ببینه و آخر کار تو مغازه یه پیرمرد قفل ساز حضرت رو ملاقات کرد امام زمان بهش فرمود شما به وظایف خود عمل کنید ( مثل این پیر مرد باشید ) ما میایم به دیدن شما هر چقدر عمل بیشتر و البته خالص تر ارتباط با امام زمان علیه السلام قویتر ی برنامه روزانه هم برا امام زمان علیه السلام داشته باشیم مثل دادن صدقه( هر چند خیلی کم ) یا خوندن سوره یس و هدیه به حضرتش یا هر کار خیری که به نیت ایشون باشه ...
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اَلسَلامُ عَلیکَ يا جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ الصّادِقُ