سلام
ارتباط با جنس مخالف در صورت نامحرم بودن مشکل داره
مخصوصا تو سن پایین خیلی مضر و در آینده هر دو رو با مشکلات فراوانی مواجهه میکنه
چون از جهت دختر محرک این رابطه احساس و از جهت پسر محرک شهوته، هر چند خودشون هم ندونن ( که معمولا در سن پایین تشخیص داده نمیشه)
و عقل هیچ نقشی نداره و نمیدونن که در آینده همین رابطه به ظاهر معمولی چقدر براشون مشکل ساز خواهد شد
باید زود این ارتباط رو تموم کنید
و اگر پسر در عشق و احساس خودش واقعا صادقه، باید بگه من به احترام تو و حفظ حریم عفت تو، تا زمان ازدواج صبر میکنم و موقع ازدواج پا پیش میذارم
@a_khond
سلام خیر مشکلی نداره .
پیغمبر نماز را با انفصال میخواندند. یعنی نماز ظهر را میخواندند و دو ساعت بعد نماز عصر میخواندند .
اینکه شیعه بین نماز ظهر و عصر فاصله نمیاندازد، کار مکروهی نیست، بلکه فاصله، مستحب است. به عبارت دیگر این رسم مستحب است و مثل نافله ها است. اگر به جا آوردید، ثواب دارد و اگر به جا نیاوردید، مکروه نیست و گناهی نکرده، بلکه مستحب را به جا نیاورده اید.