سلام خیر مشکلی نداره .
پیغمبر نماز را با انفصال میخواندند. یعنی نماز ظهر را میخواندند و دو ساعت بعد نماز عصر میخواندند .
اینکه شیعه بین نماز ظهر و عصر فاصله نمیاندازد، کار مکروهی نیست، بلکه فاصله، مستحب است. به عبارت دیگر این رسم مستحب است و مثل نافله ها است. اگر به جا آوردید، ثواب دارد و اگر به جا نیاوردید، مکروه نیست و گناهی نکرده، بلکه مستحب را به جا نیاورده اید.
سلام برای امروز و فردا و پس فردا
هر كس دعای #مجیر را در
[روزهاي سيزدهم و چهارهم و پانزدهم] ماه رمضان
بخواند گناهش آمرزيده می شود، هرچند به عدد دانه های باران و برگهای درختان و ريگ های بيابان باشد.
و خواندن آن برای شفاي بيمار و ادای دين و بي نيازی و توانگری و رفع غم و اندوه سودمند است.