eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
100 دنبال‌کننده
217 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
[قابی که ماندگار شد...] فدای دستانت شوم. همیشه وقتی می‌خواستی قنوت بگیری باید دست سالمت را زیر دست مجروحت می‌گذاشتی، تا بتوانی آن را بالا نگهداری. نماز عید پارسال را هم ایستاده خواندی. ما کیف می‌کردیم که رهبرمان در هشتاد و اندی سالگی نیازی به صندلی ندارد تا نشسته نماز بخواند. ولی قد و بالایت چشم خورد دورت بگردم... آخرین نماز عید فطری که خواندی، نمازی تاریخی شد. گوشه گوشه‌ی عکس آدم‌هایی را می‌بینم که بهترین های این نظام و انقلاب بودند و حالا مدال افتخار شهادت را برگردن دارند. آدم‌هایی که آنهارا در سال ۱۴۰۴ جا گذاشتیم‌ و کوله‌بار اندوه از دست دادنشان را با خود به سال جدید آوردیم. جای تک‌تک‌تان امسال خالیست در بین صفوف نماز عید :) پ‌ن:قاب ماندگار نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب اسلامی.۱۴۰۴/۱/۱۱ http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
[...عزیزم من متعلّق به آن سپاهی هستم که نمی‌خوابد و نباید بخوابد. تا دیگران در آرامش بخوابند. بگذار آرامش من فدای آرامش آنان بشود و بخوابند. دختر عزیزم شما در خانه من در امان و با عزت و افتخار زندگی می‌کنید. چه کنم برای آن دختر بی پناهی که هیچ فریادرسی ندارد و آن طفل گریان که هیچ چیز... که هیچ چیز ندارد و همه چیز خود را از دست داده است. پس شما مرا نذر خود کنید و به او واگذار نمایید. بگذارید بروم، بروم و بروم. چگونه می‌توانم بمانم در حالی که همه قافله من رفته است و من جا مانده‌ام...] _برشی از نامه‌ حاج قاسم به دخترش فاطمه متن کامل نامه را اینجا بخوانید. بین ما ایرانی‌ها آدم‌های عجیبی پیدا می‌شوند. نمونه‌اش حاج‌قاسم. اگر ندانی نویسنده این نامه کیست و آن را بخوانی باور نمی‌کنی یک فرد نظامی آن را نوشته. ورای اینکه کلمات پر از لطافت است، قلم روان و قشنگی هم دارد و به دل می‌نشیند :) http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببخشید که قرار است دلتان ریش شود... ولی باید بدانیم چه بر سر شیر مردان ما در دل بیابان و پای لانچرها می‌آید. مردِجوان ۲۲ سال دارد. او پای لانچر نشسته بوده که پهپاد دشمن به او اصابت می‌کند. پاهایش‌ را از دست داده و دیگر فکر نکنم بتواند راه برود. دست‌هایش را هم فدا کرده و دیگر حتی دکمه‌ی لباسش را هم نمی‌تواند به راحتی ببندد. دوربین می‌رود بالای تخت و می‌چرخد سمت دست های باند پیچی شده اش. بین دست‌هایش موبایلی است و مردِجوان مشغول تماشاست. آنچه می‌بیند مربوط به مراسم دفن دست و پای خودش است. آن که پریشان است و دست هایش را بر سینه می‌کوبد هم شاید مادرش است. مادری که آرزوها برای پسر رشیدش داشته... یاد آن جمله شهید آوینی می‌افتم: هر که می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند... http://eitaa.com/aagoosh
[حُبُّ الوَطَنِ مِنَ الْایمانِ] خبرنگار از خانومی که آمده بود برای خواندن نماز عید فطر پرسید: _دریافت معنوی‌تون از ماه رمضان چی بوده؟ مکثی کرد و گفت: _حب وطن... نهاد‌های فرهنگی کشور کجا می‌توانستند معنویت را تا این سطح در جامعه بالا ببرند که هر شب مکرر دعای فرج با توجه خوانده شود و مردم تشنه‌ی ظهور امامشان باشند؟ یا شب قدر مردم در سرمای زمستان بنشینند در خیابان و دعای جوشن کبیر بخوانند؟ یا اینکه هر شب مردم صدایشان را خرج ذکر حیدر حیدر کنند و از اهل بیت مدد بگیرند؟ با امشب می‌شود ۲۰ شب که هر کس وطنش را دوست دارد کم نگذاشته. این مردم بی نظیرند... http://eitaa.com/aagoosh
[دیمونا] «چه غلطی کردید که امروز خط و نشون می‌کشید؟ هیچ شبی نیست که ما نخوابیم، و به شما فکر نکنیم، آقای ترامپ قمارباز! بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی ما در نزدیک شما هستیم؛ ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، شما می‌دانید این جنگ؛ یعنی نابودی همه‌ی امکانات شما. این جنگ را شما شروع می‌کنید، امّا پایانش را ما ترسیم می‌کنیم .» _حاج قاسم شنیدید که دیمونا را زدیم؟ شاید برایتان سوال شده باشد دیمونا کجاست ؟ و اصلا چرا آنجا را زدیم؟ دشمن برای چندمین بار به سایت هسته‌ای ما در نطنز حمله کرد. همان نطنزی که در جنگ ۱۲روزه ترامپ رفت پشت تریبون و اسمش را آورد و گفت تاسیسات هسته ای ایران در نطنز و چند جای دیگر را به طور کامل نابود کردیم. حالا سوال پیش می‌آید که اگر کامل نابود شده پس چرا دوباره به آن حمله کردند؟ ساده بگویم چون ترامپ مزخرف زیاد می‌گوید. مثل همین دو روز پیش که گفت تجهیزات ضد هوایی ایران به طور کامل از بین رفته و ما راحت در آسمان ایران پرواز می‌کنیم و کسی کار به کارمان ندارد. ولی ما امروز باز هم جنگنده F16 زدیم. من به خسارت وارده به تأسیسات نطنز کاری ندارم. گرچه به ما خسارت زدند ولی ما این دانش را بومی‌سازی کردیم و اگر آن را نابود کنند دوباره می‌سازیم. قسمت شگفت انگیز ماجرا آنجاست که ما در جواب زدن سایت نطنز، دیمونا را زدیم که مرکز تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونسیتی در آنجا است. عملیاتی که سال‌ها برایش تمرین کرده بودیم و در رزمایش پیامبراعظم سال ۱۴۰۰ یک ماکت در اندازه واقعی سایت تولیدات هسته ای رژیم صهیونسیتی در دیمونا را شبیه سازی کردیم و با موشک‌های بالستیک سوخت جامد خیبر شکن و نسخه آزمایشی فتاح، آن را مورد اصابت دقیق قرار دادیم. احتمال زیاد موشک هایی که از پدافند پیچیده رژیم صهیونسیتی عبور کرد و ضربه کاری به دشمن زد موشک های هایپرسونیک بودند‌. حمله ما به دشمن حساب شده بود و ما سال‌ها پیش برایش خودمان را آماده کرده بودیم. آقای قالیباف توییت زده است: «اگر رژیم اسرائیل نتواند موشک‌ها را در منطقه بسیار حفاظت شدهٔ دیمونا رهگیری کند، از لحاظ عملیاتی نشانهٔ ورود به مرحلهٔ جدید نبرد است: آسمان اسرائیل بی‌دفاع است...» من این قسمت اخبار را که می‌شنوم پر از غرور می‌شوم و افتخار می‌کنم که ایرانی هستم. ایرانی که برای همیشه درس تاریخی به دشمنش می‌دهد تا بعد از پایان جنگ جرات تعرض به خاک کشورمان را نداشته باشد. دشمن دارد دست و پاهای آخرش را می‌زند. فقط کافی است ما تا صبح پیروزی صبوری کنیم :) http://eitaa.com/aagoosh
* چه غم دیوار امت را که دارد چون تو پشتیبان چه باک از موج بحر آن را که باشد نوح کشتیبان [ این نوح امام زمان است... دریا طوفان، سختی و مشکلات دارد، اما وقتی کشتیبان بنده‌ برگزیده‌ خداست، معصوم است، بیمی وجود ندارد... به ناخدای این کشتی حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) عرض میکنیم کشورِ خودش را به ساحل نجات برساند، مردم مؤمن ایران را حمایت و کمک کند.] _رهبر شهید http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هفتاد۷۴چهارمین موج عملیات‌وعده‌صادق۴ تقدیم به شهدای عملیلت فتح المبین در ۲ فروردین سال ۶۱ شد. بخشی از روایت سردار شهید حسین همدانی را از عملیات‌فتح‌المبین بخوانیم تا بهتر متوجه فاصله ایران اول انقلاب و ایران‌ِقدرت‌مند امروز بشویم: _«در آغاز عملیات فتح‌المبین تیپ ۲۷ یک تیپ بینوا بود، بدون امکانات وتجهیزات و درپایان عملیات‌فتح‌المبین یک تیپ پرازتجهیزات و امکانات زرهی و توپخانه‌ای بود و انبارهایش پر از اسلحه، مهمات، دوربین دید درشب بود، ما قبل ازعملیات‌فتح‌المبین یک دوربین دید درشب نداشتیم و هر کاری کردیم آخرش هم به ما ندادند و حتی بیسیم تا رده گردان هم نداشتیم و از ارتش قرض گرفتیم. عملیات فتح‌المبین منطقه وسیعی را آزاد کرد، غنایم زیادی را بدست آورد، البته در فتح‌المبین بخشی از یگان‌های ما با کمبود مواجه بودند، به خصوص یگان‌های سپاه که خودجوش از بین مردم بودند و بیشتر پشتیبانی‌شان نیز از طرف مردم بود در آن موقع سپاه حتی قادر به تأمین تسلیحات یگان‌ها نبود، یکی از دستاوردهای عملیات فتح‌المبین تجهیز یگان‌ها بود و حتی بعضی امکانات برای توسعه یگان‌های جدید هم فراهم شد، جدا از اسرایی که در عملیات داشتیم، خود این عملیات نشان‌دهنده یک عملیات بزرگ بود، همانطور که امام فرمودند «فتح‌الفتوح» صورت گرفته است و فتح‌المبینی شد که امام بر بازوان رزمندگان بوسه زد.» اقتدار و قدرت نظامی که امروز از آن حرف می‌زنیم یک شبه به دست نیامده. محصول سال‌ها تلاش‌مستمر و خستگی‌ناپذیر مردان غیور ایرانی است. ما منتظریم به یاری خدا فتح‌الفتوحی دیگر به دست سربازان وطن رقم بخورد :) http://eitaa.com/aagoosh
نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ يارى و پيروزى نزديكى از جانب خداست. ۱۳_صف ما را یتیم می‌کنید ؟ خوب که چه؟ مثلا به خیالتان سیدعلی را زدید کارمان تمام است؟ ما را می‌خواهید از بمب و موشک بترسانید؟ ما خانوادگی عاشق شهادتیم. اصلا بچه‌هایمان را هر جا لازم باشد با خودمان می‌بریم تا از بچگی قوی بار بیایند. تا عشق ایران در وجودشان جوانه بزند و قدشان که بلند شد، جانشان را فدای وطن کنند. هر چه بیشتر فکر می‌کنم، بیشتر مطمئن می‌شوم که دشمن زورش به ما نمی‌رسد. خدا که دل بچه‌های ما را نمی‌شکند. وعده‌هایی که به مومنین داده حتمی است. به زودی پیروزی را خودش نصیبمان می‌کند... http://eitaa.com/aagoosh