eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
100 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم برای مردم لبنان خون است. این همان حزب‌اللهی‌ست که برای حمایت از ما وارد جنگ شد. اگر حمله‌ی امروز اسرائیل به لبنان قتل‌عام نیست پس اسمش چیست؟ امشب رویم نمی‌شود از جلوی موکب‌شان رد شوم. مگر می‌شود حزب‌الله برادری‌اش را در حق ما تمام کند و ما در مقابل قتل‌عام شیعیان لبنان سکوت کنیم و حرف از دیپلماسی بزنیم؟ برای من بمباران بیروت، همان بمباران تهران است‌. ۳۰۰ شهید در چند دقیقه؟ دیگر نمی‌توانم این حجم از ظلم را تحمل کنم... امشب به حمایت از شیعیان لبنان در خیابان باشیم. http://eitaa.com/aagoosh
ما را از رفتن جان نترسانید عزیزتر از جان داشتیم که رفت... http://eitaa.com/aagoosh
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
ما را از رفتن جان نترسانید عزیزتر از جان داشتیم که رفت... http://eitaa.com/aagoosh
یک اربعین گذشت هنوز نتوانستیم با او وداع کنیم هنوز تشییعی در شأن آقای شهیدمان برگزار نکردیم... ولی حضور امشب مردم عجیب و غریب بود. سنگ تمام گذاشتند برای پدر شهیدمان. شهادت آقا از مردم، آدم‌های عاشقی ساخته که دیگر برای جان‌فدا شدن‌شان نیاز به فراخوان ندارند. آدم‌هایی که به عشق وطن شب‌زنده‌دار شدند و میدان‌داری می‌کنند. انگار که روح حماسی آقا در ما مردم تکثیر شده. چقدر شما مردم دوست‌داشتنی‌ هستید. هم‌وطن بودن با شما، برایم افتخار بزرگی است :) http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ... به کدامین گناه کشته شدند؟! _تکویر۹٫ تشییع شهدای قم|چهارشنبه|۱۹فروردین http://eitaa.com/aagoosh
[حسین تنها مانده...] حسین رسولی برایمان حرف می‌زند. از جایگاه دورم و هر چه قد بلندی می‌کنم نمی‌توانم چهره‌اش را ببینم. صدایش خسته است. شبیه پسر بچه‌ها پر شر و شور نیست. مردی شده برای خودش. انگار که در این چند روز، چند سال بزرگ شده‌. _من، بابام مامانم، خواهرم، عموم، زن عموم، پسر عموم، همه‌شون شهید شدن. صدای گریه‌ی مردم بلند می‌شود. نفس نفس می‌زند و دل‌شکسته می‌گوید: _کمک ترامپ به خونه‌ی ما هم رسید، آره رسید... حالش منقلب شده. بغل دستی‌ام با هر جمله‌ی حسین می‌گوید الهی بمیرم برایت. طوری که صدایش نلرزد می‌گوید _حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست... تشییع شهدای قم|چهارشنبه|۱۹فروردین http://eitaa.com/aagoosh
[عماد چقدر شبیه بابایی...] میکروفون بین خانواده‌ی شهدا دست به دست می‌شود و می‌رسد به عماد عسگری از بین جمعیت به خاطر فاصله چهره‌اش را محو می‌بینم. پدر، مادر، و برادرش را یک‌شبه توی خانه‌شان از دست داده و خودش جانباز جنگ رمضان شده. صدایش پرانرژی است و اگر چهره ‌اش را نمی‌توانم ببینم، از صدایش می‌فهمم روحیه‌‌اش بالاست. _پدر من چند سالی بود برای امام حسین تعزیه‌خوانی می‌کرد. آخرش هم خودش و بچه‌اش با هم فدای امام حسین شدند. مردم به جای عماد گریه می‌کنند. _اگه می‌بینید الان من لبخند روی لبمه چون ما چهارتایی به هم قول دادیم هر اتفاقی برای هر کدوممون افتاد ناراحت نباشیم و همیشه لبخند روی لبمان باشد. میکروفون را بابا بزرگ عماد می‌گیرد و چند کلمه ای از دختر و داماد شهیدش می‌گوید. _ ما تازه چند وقتی بود از لابه‌لای حرفای آقا محمد فهمیده بودیم ۲۱ سال تو ساخت موشک و هوافضا کار می‌کرد. دخترم فاطمه با اخلاص بود. در بیمارستان شهدا به جانبازان جنگ خدمت می‌کرد و حتی توی عید هم مرخصی نگرفت... من هم مثل بابا بزرگ عماد به دختر و دامادش افتخار می‌کنم... عکس عماد را پیدا می‌کنم. چقدر شبیه بابایی. چقدر شبیه بابا لبخند می‌زنی :) تشییع شهدای قم|چهارشنبه|۱۹فروردین http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بالاخره دل‌تنگیِ آقا کار خودش را کرد و این قاب سه‌نفره هم تکمیل شد. من که بعد دیدن اشک‌های آقا در فراق حاج قاسم فهمیدم دیگر دلش با این دنیا نیست و طاقت دیدن جای خالی رفیق خوشبختش را ندارد. امشب که با همه‌ی شهدا زائر کربلا می‌شوید، دلم خیلی برایتان تنگ شده. دلم که نه، جانم برایتان تنگ شده... کاش دل‌تنگی‌ِ من هم پایانش شهادت باشد... http://eitaa.com/aagoosh
اهمیت استمرار حضور مردم در صحنه [آنچــه در وهله‌ی کنونــی، برای نیــل به این شــعار و هدف راهبــردی رهبر شــهید ضروری می نماید، اســتمرار حضور مــردم عزیزمان هماننــد چهل روزی است که پشت سر گذاشتند. این حضور یک رکن مهم از منزلتی است که اینک ایران مقتدر در آن استقرار یافته است. بنابراین نباید با اعالم بناء بر مذاکرات با دشمن، تصور شود که حضور در خیابان‌ها لازم نیست.] _بخشی از پیامِ امروزِ رهبرِ عزیز ۱۴۰۵/۱/۲۰ http://eitaa.com/aagoosh
* {...يَا إِلَهِي وَ رَبِّي وَ سَيِّدِي وَ مَوْلاَيَ لأَِيِّ الأُْمُورِ إلَيْكَ أَشْكُو وَ لِمَا مِنْهَا أَضِجُّ وَ أَبْكِي...} ای خدای من و پروردگار و سرور و مولایم، برای کدامیک از دردهایم به حضرتت شکوه کنم و برای کدامین گرفتاریم به درگاهت بنالم و اشک بریزم؟... _دعای کمیل http://eitaa.com/aagoosh