eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
100 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
[چه چیزی باعث شد ما پیروز میدان معرفی شویم؟] حریف‌تان سامانه های نوین پدافندی که اف۳۵ می‌زند نبود؛ موشک های سجیل و خرمشهر و حاج قاسم نبود؛ نیروی دریایی ای که تنگه را به رویتان بسته نبود؛ مرزبانان غیور ما که در سرما و گرما حافظ مرز‌ها هستند، نبود.... حریف‌تان دعاهای شبانه‌ی ما بوده و هست؛ حریف‌تان اشک‌های مردم ایستاده در خیابان برای فرج است. گریه‌های خالصانه‌ی شیر مردان ما پای لانچر بود که قبل عملیات روضه‌‌ی مادر می‌خوانند و رمز عملیات‌شان یا زهرا بود و هر جا نام حضرت زهرا می‌آید، محال است گره باز نشود. مهم‌تر از همه‌ی این‌ها حریف‌تان ایمان ما به وعده‌های صادق الهی است... و خدا برای ما شدیداً کافی است :) http://eitaa.com/aagoosh
[می‌دانی این جنگ از کدام نقطه به حماسه تبدیل می‌شود، و از کدام لحظه به اوج یک حماسه می‌رسد؟ حماسه از آنجا شروع شد که به هنگام آغاز حمله‌ی عراق به خاک انقلاب، ما، روی این خاک _و نه در آسمان_چیزی نداشتیم جُز «مُشت مُشت» بچّه‌های سرگردان عاشق مجنون صفت مومن بی اسلحه‌ی پابرهنه‌ی بی‌کولبار.... بله... بچه‌های پابرهنه‌ی انقلاب، مقابله را، با چنان حال و روزی آغاز کردند، و امروز، اینجا ایستاده‌اند که تو می‌بینی...] •|کتاب با سرود خوان جنگ در خِطّه نام و ننگ🇮🇷🌱 _نادر ابراهیمی http://eitaa.com/aagoosh
هدایت شده از خط روایت
ا﷽ روایتی از ده سال دیگه اگه بچه‌ام پرسید جنگ رمضان کدوم بود؟ میگم... _با یه دونه شاهد ۲۰ هزار دلاری، زدیم هواپیمای آواکس ۷۰۰ میلیون دلاری رو نابود کردیم. _چه جوری مامان؟ _ما نزدیم، خدا زد عزیزم. 〰〰〰〰 || روایتِ مردمِ سرزمینِ انقلابِ اسلامی 🇮🇷 https://eitaa.com/khatterevayat سایر پیامرسان‌ها👈🏻 بیو کانال
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
- روز و شب خوابم نمی‌آید به چشم غم پرست بس که در بیماری هجرِ تو گریانم چو شمع رشته‌ی صبرم به مقراض غَمَت ببریده شد هم‌چنان در آتش مِهرِ تو سوزانم چو شمع... _حافظ http://eitaa.com/aagoosh
[شاید از حادثه می‌ترسیدیم تو به ما جرات طوفان دادی...] خواهر و برادری کنار موکب عراقی‌ها ایستاده بودند. خواهر تفنگ برادر را در دستش گرفته بود و با دست دیگر میکروفون را نگه‌داشته بود‌. پسر هم داشت برای دشمنِ‌نامرد، مردانه رجز می‌خواند و مردم محو تماشایشان شده بودند . من هم حیرت زده‌ام از قوی بودن بچه‌هایمان. از این همه حماسه‌ای که این شب‌ها پیش چشمانمان رقم می‌خورد دل‌گرم می‌شوم و امید در قلبم زنده‌ نگه داشته می‌شود. با خودم فکر می‌کنم در چهار دهه عمر رهبری‌ات خیلی چیزها از تو یاد گرفتیم. تو بودی که دلمان را قرص کردی به وعده‌های صادق الهی. تو ما را به آینده وطن امیدوار کردی. تو به ما ثابت کردی ما می‌توانیم را. تو به ما یاد دادی به اجنبی باج ندادن و مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن کوتاه نیامدن را. تو رجز خواندن برای دشمن را یادمان دادی. تو قوی ما را بار آوردی که امروز خودمان را حریف همه‌ی قدرت‌های پوشالی جهان می‌دانیم. حماسه سازی این ۴۳ شب را مدیون توییم رهبر شهیدم، تویی که به ما جرات طوفان دادی... :) http://eitaa.com/aagoosh
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[همه چیز سر جایش است] من تعریف جدیدی از صبر پیدا کردم. صبوری یعنی۴۴ شب در خیابان ایستاده برایت گریه می‌کنیم. برای تویی که از جان عزیزتر بودی برایمان‌... مردهایمان دل نازک شدند و صدایت که از بلندگو پخش می‌شود به گریه می‌افتند. من هم دیگر بی‌صدا گریه کردن را بلد نیستم. دیگر برایم مهم نیست مرد غریبه‌ای که جلویم ایستاده صدای گریه‌های بلندم را می‌شنود یا نه. جهان بعد تو جای عجیبی است. انگار هیچ چیز سر جایش نیست اما هست. قاتلت باید تا الان هزار بار کشته می‌شد اما هنوز دست از سرمان برنداشته. دنیا باید بهم می‌ریخت اما بهم نریخته. با آن همه ترسی که از نبودت داشتم من نباید زنده می‌ماندم بعد تو، اما زنده ماندم. جهان باید از داغ تو می‌شکافت و آسمان خون می‌گریست... اما نه، آن روز دهم که امام حسین را شهید کردند، حضرت زینب با آن همه مصائب صبر کردند و از داغ برادر حماسه ساختند. آن روز هم هیچ چیز سرجایش نبود اما بود... http://eitaa.com/aagoosh
- امام‌صادق(علیه‌السّلام) همرزم امامحسین(علیه‌السّلام) است، در میدان حسین است؛ موسی‌بن‌جعفر، امام جواد، امام هشتم(علیه‌السّلام) همرزم حسین‌اند، در میدان حسین دوشادوش حسین. همرزمان حسین، همدل‌های حسین، پادررکابان پیکار با ظلم، طلاق دهندگان دنیا، زندگی‌ها، آرامش‌ها، راحتی‌ها، آسودگی‌ها، عافیت‌ها، پول‌ها و مقام‌ها. امام‌صادق در کنار حسین است و با همان دشمن می‌جنگد و مبارزه می‌کند؛ با همان دستی که حسین را شهید کردند، او را هم شهید کردند... _بیانات رهبرِشهید در کتاب همرزمان‌حسین http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- تنها پناهگاهِ تو، سجاده‌یِ تو بود از این‌ مسیر راهی کرب و بلا شدی رفتی به آسمانِ شهادت، حسین‌وار همچون ستاره، روشنِ بی‌انتها شدی دیدار با امام و شهیدان چه دیدنی‌ست! همراه جمعِ عشق، دعاگوی ما شدی عمری قرار بود فدایت شویم...آه اما خودت به خاطر ایران فدا شدی _سمانه‌خلف‌زاده http://eitaa.com/aagoosh
ای خدایی که مرده را زنده کردی، کور را بینا کردی، آتش را بر ابراهیم سرد کردی، مراقب یونس درون شکم نهنگ بودی، یوسف را از قعر چاه نجات دادی به پدرش یعقوب برگرداندی، دریا را برای موسی و همراهانش شکافتی و فرعونیان را نابود کردی، سپاه ابرهه را به وسیله‌ی پرندگان سنگ باران کردی، آخرین امام را از نظرها غایب کردی و او را برایمان حفظ کردی تا منجی نجات بخش ما باشد،... خودت ریشه‌ی ظلم بکن. حزب الله را پیروز کن. آمریکا و اسرائیل را ذلیل و نابود کن. مگذار شیعیان امیرالمومنین بیش از این خونشان به نا حق بر زمین ریخته شود. لبنان مثل روزهای جنگ سی‌وسه روزه محتاج دعای حضرت زهراست... پ‌ن: پرچم ایران در دست برادران لبنانی، دقایقی پس از بمباران بیروت http://eitaa.com/aagoosh
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزم خیالت راحت با کسی مثل قاتلت نه بیعت می‌کنیم نه تسلیمش می‌شویم. شیعه شهید می‌شود، تسلیم نه :) http://eitaa.com/aagoosh