3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
چهل روز از تایید صلاحیت شدن
شهید لاریجانی گذشت...
http://eitaa.com/aagoosh
•|خیالترادرآغوشـ...
- چهل روز از تایید صلاحیت شدن شهید لاریجانی گذشت... http://eitaa.com/aagoosh
[شما در قلب من جا دارید و میدانید شان و جایگاه شما نزد من تالی تلو ندارد و همواره به داشتن چنین همسر عالم و مهذب و پارسا و پر گذشت بر خویشتن مباهات میکنم. خدای بزرگ را سپاس میگویم که چنین گوهر تابناک ظاهری و باطنی را به اینجانب عطا فرمود. من و فرزندانم همگی دست پر محبت شما را میبوسیم و بر چشم مینهیم...]
پن: بخشی از نامهی شهید علی لاریجانی به همسرشون که چند ماه قبل شهادت نوشته بودند.
حتما که فقدان شهید لاریجانی برای همسرشون بسیار سخته. برای ما هم این روزها سخته که جای خالیشون رو در میدان دیپلماسی حس میکنیم.
چقدر دلم برای توییت زدنهاشون تنگ شده :)
http://eitaa.com/aagoosh
تا سایهی اوست همچنان بر سر ما
از حادثههاست در امان، کشور ما
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
یکبار دگر جوان شده رهبر ما
_میلاد عرفان پور
http://eitaa.com/aagoosh
Khamenei.ir4_5960912671199992826.mp3
زمان:
حجم:
1.9M
ایران، ایرانِ امام رضاست...🌱🇮🇷
_رهبرشهید
http://eitaa.com/aagoosh
...بنمای ره به مُلک رضا، جان خسته را
مرغ رمیده را به شکر خنده رام کن
اینک هزار دست تمنّا گشوده بین
دست کرم گشاده به رسم کرام کن
دارالشّفای آتش و آب است این سرای
سوز دل مرا به نمی التیام کن...
پن: چند بیت از غزلی که رهبر شهید برای امام رضا سرودن :)
http://eitaa.com/aagoosh
«به حول و قوّه الهی آیندهی درخشان منطقهی #خلیجفارس، آیندهای بدون امریکا و در خدمت پیشرفت، آسایش و رفاه ملتهایش خواهد بود. ما با همسایگانمان در پهنهی آبی #خلیجفارس و دریای عمان «همسرنوشت» هستیم و بیگانگانی که از هزاران کیلومتر دورتر، طمعکارانه در آن شرارت میکنند، جایی در آن ندارند مگر در قعرِ آبهایش. و زنجیرهی این ظفر که به لطف پروردگار تبارک و تعالی در سایهی تدابیر و سیاستهای مقاومت و راهبرد ایران قوی محقّق شده است، طلیعهی نظم جدید منطقه و جهان خواهد بود.»
_رهبر انقلاب اسلامی | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ |
روز ملی خلیجفارس🌊🌱
http://eitaa.com/aagoosh
قلبِ ایران، حرمِ امامرضاست...
امامرضا بابای مهربانیست که همهی ایران را محکم در آغوش گرفته.
آغوشی که حتی اگر هزار کیلومتر هم از حرم دور باشی باز هم آرامش و امنیت عمیقی را حس میکنی.
و ما چقدر بابت داشتن این نعمت خوشبختیم.
اصلا شاید آن روز که امام رضا راهی ایران و خراسان شد برای این بود که چنین روزی، وقتی غم قلبهایمان را از همه طرف احاطه کرده، امام رضایی باشد که بغلمان کند.
دیروز توی هیئت خجالت کشیدم که فقط من بودم روسری مشکیِ مشکی سرم بود.
ولی بعد با خودم گفتم در اذن دخول حرم میخوانیم:
(یَرَوْنَ مَقامی، وَیَسْمَعُونَ کَلامی، وَیَرُدُّونَ سَلامی
جایگاه مرا مى بینند، سخن مرا مى شنوند، و سلام مرا پاسخ مى دهند...)
حتما خودش از حال من خبر دارد. میداند چقدر بابت میلادش خوشحالم.
هر دفعه به روسریهای رنگیام نگاه میکنم دلتنگِ همهی روزهایی میشوم که آقا را داشتیم و با بغض در کشو را میبندم...
http://eitaa.com/aagoosh