eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
101 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
«به حول و قوّه الهی آینده‌ی درخشان منطقه‌ی ، آینده‌ای بدون امریکا و در خدمت پیشرفت، آسایش و رفاه ملت‌هایش خواهد بود. ما با همسایگان‌مان در پهنه‌ی آبی و دریای عمان «هم‌سرنوشت» هستیم و بیگانگانی که از هزاران کیلومتر دورتر، طمع‌کارانه در آن شرارت می‌کنند، جایی در آن ندارند مگر در قعرِ آب‌هایش. و زنجیره‌ی این ظفر که به لطف پروردگار تبارک و تعالی در سایه‌ی تدابیر و سیاست‌های مقاومت و راهبرد ایران قوی محقّق شده است، طلیعه‌ی نظم جدید منطقه و جهان خواهد بود.» _رهبر انقلاب اسلامی | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ | روز ملی خلیج‌فارس🌊🌱 http://eitaa.com/aagoosh
قلبِ ایران، حرمِ‌ امام‌رضاست... امام‌رضا بابای مهربانی‌ست که همه‌ی ایران را محکم در آغوش گرفته. آغوشی که حتی اگر هزار کیلومتر هم از حرم دور باشی باز هم آرامش و امنیت عمیقی را حس می‌کنی. و ما چقدر بابت داشتن این نعمت خوشبختیم. اصلا شاید آن روز که امام رضا راهی ایران و خراسان شد برای این بود که چنین روزی، وقتی غم قلب‌هایمان را از همه طرف احاطه کرده، امام رضایی باشد که بغل‌مان کند. دیروز توی هیئت خجالت کشیدم که فقط من بودم روسری مشکیِ مشکی سرم بود. ولی بعد با خودم گفتم در اذن دخول حرم می‌خوانیم: (یَرَوْنَ مَقامی، وَیَسْمَعُونَ کَلامی، وَیَرُدُّونَ ‌سَلامی جایگاه مرا مى‌ بینند، سخن مرا مى ‌شنوند، و سلام مرا پاسخ مى‌ دهند...) حتما خودش از حال من خبر دارد. می‌داند چقدر بابت میلادش خوش‌حالم. هر دفعه به روسری‌های رنگی‌ام نگاه می‌کنم دل‌تنگِ همه‌ی روزهایی می‌شوم که آقا را داشتیم و با بغض در کشو را می‌بندم... http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخت است یتیمی به خدا داغ‌ بزرگ‌است هرچند که فرزند تو محکم شده باشد در خواب نمی‌دیدم از این دست پریشان من باشم و سوگ تو فراهم شده باشد... _سیده اعظم حسینی http://eitaa.com/aagoosh
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیشانی‌اش را بوسید و گفت تو را به خدا نرو... _یک‌وبیست‌دقیقه http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
_مردم علاج در فرج است_ http://eitaa.com/aagoosh
بعد ۹ اسفند هر روز هفته حالِ دلگیر‌ترین غروب جمعه را دارد... چقدر یک انسان می‌تواند خوب زندگی کرده باشد که با رفتنش یاد امام زمان در دل‌ها زنده‌تر شود؟ آمارها سال‌ها بعد نشان خواهند داد که به برکت خون پاک آقا سطح معنویت در جامعه بالا رفت :) http://eitaa.com/aagoosh
«با همه اجنبی پروده‌ها جنگ داریم، ما درد وطن داریم، درد دین داریم، ما از این راه بر نمی گردیم و دست از استقامت بر نمی داریم...» _میرزا کوچک‌خان جنگلی http://eitaa.com/aagoosh
روز معلمی که عشق ایران رو تو قلبم کاشت مبارک :) روزت مبارک رهبر شهیدم... http://eitaa.com/aagoosh