eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
101 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخت است یتیمی به خدا داغ‌ بزرگ‌است هرچند که فرزند تو محکم شده باشد در خواب نمی‌دیدم از این دست پریشان من باشم و سوگ تو فراهم شده باشد... _سیده اعظم حسینی http://eitaa.com/aagoosh
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیشانی‌اش را بوسید و گفت تو را به خدا نرو... _یک‌وبیست‌دقیقه http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
_مردم علاج در فرج است_ http://eitaa.com/aagoosh
بعد ۹ اسفند هر روز هفته حالِ دلگیر‌ترین غروب جمعه را دارد... چقدر یک انسان می‌تواند خوب زندگی کرده باشد که با رفتنش یاد امام زمان در دل‌ها زنده‌تر شود؟ آمارها سال‌ها بعد نشان خواهند داد که به برکت خون پاک آقا سطح معنویت در جامعه بالا رفت :) http://eitaa.com/aagoosh
«با همه اجنبی پروده‌ها جنگ داریم، ما درد وطن داریم، درد دین داریم، ما از این راه بر نمی گردیم و دست از استقامت بر نمی داریم...» _میرزا کوچک‌خان جنگلی http://eitaa.com/aagoosh
روز معلمی که عشق ایران رو تو قلبم کاشت مبارک :) روزت مبارک رهبر شهیدم... http://eitaa.com/aagoosh
آقا اجازه؟ دلم براتون خیلی تنگ شده :.) دیروز شاگردان سیدعلی‌یوسفی روز معلم را در بهشت زهرا قطعه ۲۶ به معلم‌شان تبریک گفتند... آقا معلم فردای روزی که رهبر را شهید کردند یعنی ۱۰ اسفند عاقبتش ختم به شهادت شد. معلمی که شهید بشود حتما برای عاقبت بخیری دانش‌آموزانش از آن بالا حسابی دعا می‌کند... پ‌ن: عکس‌هارا از کانال مدرسه‌شان پیدا کردم🥲 http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
زن و مرد بچه‌هایشان را بزرگ کرده‌اند، نوه‌دار شدند و دیگر موهایشان سفید شده. پیرزن و پیرمردی که روزهای اول انقلاب را در درک کرده‌اند و تلخی دهه ۶۰ و هشت سال جنگیدنِ ایران با دستان خالی را دیده‌اند. روزهایی که حتی باید فشنگ تفنگ هایمان را هم جیره‌بندی می‌کردیم در حالی که دشمن از زمین و آسمان حمله می‌کرد و پدافندی برای دفع خطر از خانه‌های مسکونی هم نداشتیم. و حالا شاهد ایرانی هستند که معادلات انسان‌ نماهای کودک‌کش را بهم زده‌ است. ایرانی که مردمش ۶۴ شب است خیابان‌ها را تسخیر کرده‌اند تا از وجب به وجب خاکشان دفاع کنند. پیرمرد همسرش را می‌برد دور دور. پرچم ایران وصل می‌کند به موتورش و تخته گاز تا بالا شهر قم می‌آید. می‌زند بغل و کنار خیابان صندلی و چهارپایه را که پیرزن به سختی روی موتور نگه داشته بود باز می‌کند و می‌نشینند. انگار که آمده باشند سینما تق تق تخمه می‌شکنند و رقص پرچم‌ها را تماشا می‌کنند. پیرمرد و پیرزن در تصویر را که دیدم دلم خواست من هم روزهای پیری را گوشه‌ی خیابان‌ بنشینم و چند ساعتی به دور از درد و مرض‌های پیری تخمه بشکنم و مردم در صحنه را تماشا کنم :) یکشنبه|۱۳ اردیبهشت http://eitaa.com/aagoosh