eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
101 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
[پرچمِ بالایِ درخت] بچه که بودم هر سال ۲۲ بهمن به بابا اصرار می‌کردم توروخدا من را ببر خیابان. بابا می‌گفت خسته می‌شوی ولی من کنار مردم بودن را دوست داشتم و هر طوری بود راضی‌اش می‌کردم برویم. آن‌موقع هنوز عاشق ایران نشده بودم. فقط حس خوبی به پرچم ایران و آدم‌های ایران دوستِ در راهپیمایی داشتم. اما حالا به جایی رسیده‌ام که هر شب باید بروم توی خیابان و زل بزنم به پرچم‌ها تا حالم بهتر شود. پسرک توی عکس چند شبی است می‌رود بالای درخت و پرچم را نگه‌ می‌دارد. درختی که انتخاب کرده حفظ تعادل رویش سخت است. سخت‌تر آنکه وقتی بزن که خوب می‌زنی را می‌گذارند مجبور است پرچم را آرام تکان دهد و گرنه تعادلش بهم می‌خورد. آخر همه‌ی هیجانش به این است که پرچم را محکم تکان دهی و بخورد به پرچم بغل دستی‌ات و چون صدا به صدا نمی‌رسد برگردی داد بزنی ببخشیددد این شب‌ها عمیقا‌ دلم می‌خواهد کوچولو شوم و مثل بچگی‌ام به بابا اصرار کنم مرا ببرد خیابان. مرا ببرد پیش مردمی که پرچم ایران را بالا نگه‌داشته‌اند و نمی‌گذارند این پرچم زمین بیوفتد... یکشنبه|۱۳اردیبهشت http://eitaa.com/aagoosh
و بی‌صبرانه چشم انتظار دیدارتان هستیم :) دل تنگی ما چه خوب فرجام گرفت چون رهبر ما خامنه‌ای نام گرفت ‌آن دل که از اندوه پدر سوخته بود با آمدن پسر چه آرام گرفت _فاطمه‌زاهدمقدم http://eitaa.com/aagoosh
دیشب آقای سخنگو حرف زد گفت که اگر زده بودیم خودمان صراحتا اعلام می‌کردیم. من که نفهمیدم اگر ما نزدیم پس چه کسی امارات را زده؟ از حرف‌هایش که بگذریم هنوز چشمان سخنگو خسته است، هنوز مرد لانچر نشین لباسش خاکی است، هنوز فرمانده پدافند نتوانسته قد همه‌ی روز‌های جنگ که از خانواده دور بوده، بچه‌هایش را بغل بگیرد، هنوز با رهبر شهیدمان وداع نکردیم، هنوز رهبرمان آقا سید مجتبی را ندیدیم، هنوز هم توی جنگیم... کاش خدا باقی مانده‌ی غیبت را به ما ببخشد و صاحبِ ایران بیاید... http://eitaa.com/aagoosh
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
" أنٰا عَلَي العَهْد" ما بر آن عهدی که بستیم هستیم.‌.. ۱۵اردیبهشت|سه‌شنبه‌های‌مهدوی:) http://eitaa.com/aagoosh
و فاش‌ بگویم ؛ هیچکس جز آنکه دل به خدا سپرده است ، رسم دوست‌ داشتن نمی‌داند... - شهیدآوینی http://eitaa.com/aagoosh
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن •در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم... پ‌ن: کلیپ رو برای میلاد امام رضا ادیت زدم ولی باگ ایتا نزاشت بذارم :.) http://eitaa.com/aagoosh
- «خستگی، تن دادن است، پذیرفتن است، کوتاه‌آمدن است. کوتاه‌آمدن وحشتناک است. آدم می‌تواند نجنگد و کوتاه هم نیاید؛ اما آن که جنگیدن را برمی‌گزیند و دست‌آخر آن را رها می‌کند، کوتاه آمده است. سربازی که از جنگ می‌گریزد، از آن که پایش را در جنگ نمی‌گذارد، نفرت‌انگیزتر است...» _برشی از کتابِ ارتداد http://eitaa.com/aagoosh