eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
101 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
• [رهبری مسؤولیت دارد. مسؤولیت رهبری حفظ نظام و انقلاب است.... رهبری هم یک شخص نیست. یک آدم، یک طلبه، یک علی خامنه‌ای، یا علی خامنه‌ای‌های فراوان دیگری که هستند، نیست. رهبری یک عنوان و یک شخصیت و یک حقیقت برگرفته از ایمان و محبت و عشق و عاطفه مردم و یک آبروست. صدها نفر مثل علی خامنه‌ای در راه این حقیقت جان و آبرویشان را می‌دهند؛ اهمیتی هم ندارد. بنده که چیزی نیستم؛ امام بزرگوار ما هم -که به معنای حقیقی کلمه برای این امت، امام دلها بود- همین‌طور بود. او حاضر بود برای حفظ نظام و حفظ رهبری نظام، آبرویش را بدهد. این حقیقت حضور دارد. با این حرفهایی که میزنند و با این کارهایی که میکنند، نتوانسته‌اند و نخواهند توانست این حضور را از بین ببرند.] _رهبرشهید | ۱۳۷۹/۰۴/۱۹ http://eitaa.com/aagoosh
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محل شهادت: کلاس‌ اول‌ ب‌... پ‌ن: در قم یادبودی را برای ماکان، تنها دانش‌آموزِ جاویدالاثرِ کلاس اولی مدرسه شجره طیبه درست کرده‌اند... http://eitaa.com/aagoosh
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
محل شهادت: کلاس‌ اول‌ ب‌... پ‌ن: در قم یادبودی را برای ماکان، تنها دانش‌آموزِ جاویدالاثرِ کلاس اولی
[شهری که صدای خنده‌هایتان را کم دارد...] من میناب را به مدرسه‌ی شجره‌ طیبه و دانش‌آموزان و معلمان شهیدش می‌شناسم. تصورم از میناب این‌ است شهر آنقدر خالی شده که صدا در آن می‌پیچد. شاید واقعا هم همین طور است. آخر ۱۶۸ بچه از آمار آدم‌های شهر کم شده. دختران و پسرانی که تا وقتی بودند زندگی جریان داشت ولی حالا انگار گرد مرگ در شهر پاشیده‌اند... دیگر صدای بازی بچه‌ها در پارک‌ها شنیده نمی‌شود. اگر هم شنیده می‌شود بازی کردن آن‌طور که باید بچه‌ها را خوش‌حال نمی‌کند. شاید صدایی از درون به آنها می‌گوید _مبادا بلند بخندی تا دل مادرشهیدی برای خنده‌های فرزندش تنگ شود. مبادا مامان بابا را توی خیابان محکم بغل کنی که مادرشهیدی حسرت یک‌بار دیگر بغل کردن جگرگوشه‌اش بخورد... حتما در میناب خیلی‌ها خواهر و برادر از دست داده‌اند. یا خیلی از بچه‌ها همبازی و دوست‌شان شهید شده‌. و با وجود جای خالی دانش‌آموزان شجره‌ طیبه دیگر چگونه بچه‌ها می‌توانند شاد زندگی کنند؟ راستش من خیلی نگران حال بچه‌های مینابم... حس می‌کنم هر روز که از خانه بیرون می‌روند هر طرف شهر را که نگاه می‌کنند عکس شهدای مدرسه‌ را می‌بینند. و انگار کسی ناخن می‌کشد روی زخم عمیق قلبشان و دوباره از نو خون تازه از زخم بیرون می‌زند... چطور می‌شود عکس ماکان را در شهر دید و بهم نریخت؟ من با کیلومترها فاصله از میناب هنوز از فکر ماکان نمی‌توانم بیرون بیایم. حس می‌کنم هر نفسی که می‌کشم در هوای ماکان است. ماکانی که هیچ چیز از جسم کوچکش پیدا نشد. ماکانی که ستاره شد در آسمان تا ما مسیر حق را گم نکنیم. تا یادمان نرود روز اول جنگ چه بر سر دختران و پسران پاک و معصوم‌ ما، با زبان روزه آورده‌اند ... چقدر دنیا جای بدی برای بچه‌‌ها شده. باید عمیقا برای حال کودکان مینابی دعا کرد. آسیبی که آنها دیده‌اند جبران‌ناپذیر است و این زخم همیشه آزارشان خواهد داد. شاید دیگر دلشان نخواهد مدرسه بروند... http://eitaa.com/aagoosh
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
محل شهادت: کلاس‌ اول‌ ب‌... پ‌ن: در قم یادبودی را برای ماکان، تنها دانش‌آموزِ جاویدالاثرِ کلاس اولی
قطره قطره پی تو پرسان پرسان هی گشت و نیافت غیرِ عطرت، باران آه ای گل منتشر شده در طوفان! ماکان! ماکان! ماکان! ماکان! ماکان! _حامد طونی http://eitaa.com/aagoosh
گرچه این شهر شلوغ است ولی باور کن... آنچنان جای تو خالیست صدا می‌پیچد :.) http://eitaa.com/aagoosh
دشمن معلومه که مقابل رویش این جوونه‌ها کم میاره‌ :) بچه‌هایی که تو تجمعات دوست پیدا می‌کنن، بازی می‌کنن، پرچم می گردونن با دست‌های کوچولوشون و از خستگی همون جا خوابشون می‌‌گیره، حتما آینده‌ی متفاوتی دارن... آینده‌ای که از امروزِ ایران برای دشمن خطرناک‌تره... http://eitaa.com/aagoosh
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•ا🎙ا• «ای وجدان‌های نیمه خفته، چشم بیداری بگشایید و ای بیداران گوش فرا دهید: ماییم که بار تاریخ را بر دوش گرفته‌ایم تا جهان را به سرنوشت محتوم خویش برسانیم… خون سرخ ما فلقی است که پیش از طلوع خورشید عدالت بر آسمان تقدیر نشسته است. یا فالق الاصباح، ما را در راهی که اینچنین عاشقانه در پیش گرفته‌ایم یاری فرما.» _شهید آوینی🌱 http://eitaa.com/aagoosh
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دریادل قشنگ‌ترین صفتی‌ست که پیشوند نام سربازان نیروی دریایی می‌تواند باشد. مردانی که از شنیدن حرف‌هایشان یکپارچه غرور شدم و افتخار کردم به ایرانی بودنم. دیشب که دیدمشان به این نتیجه رسیدم چقدر زندگی این ۳۲ بازمانده ناو دنا سخت و تلخ شده... وقتی مقابل چشم‌هایت ۱۰۴ نفر از همرزمانت شهید شده باشند باید هم از بگویی از برگشتن پلاکم خوش‌حال می‌شوم... آنها دِین‌شان را به این انقلاب ادا کردند و مجروح شدند ولی با گردن بسته و دست مجروح و عصا زیر بغل دستشان را بالا می آوردند و می‌گویند فرمانده آماده‌ایم... دشمن بزدل با زیردریایی ناوی که ساخته‌ی دست جوانان سرزمین خودمان بود را زدند. دنا در ۸ ماه دور دنیا را چرخیده بود و خار چشم دشمن بود. دنا هر جا که می‌رفت پرچم ایران را بالا می‌برد. دنا غیرمسلح بود و در رزمایش صلح حضور داشت. و بدون هیچ هشدار قبلی به آتش کشیده شد و در چند دقیقه غرق شد. به قول یکی از سرنشینانش دنا خاک ایران بود... دنا های بعدی را خواهیم ساخت ولی هرگز فراموش نخواهیم کرد دشمن در نهایت خباثت گفت این ناو را برای سرگرمی زدیم... http://eitaa.com/aagoosh
[مومن هرگز دل به یأس نمی بازد ...] _شهید آوینی http://eitaa.com/aagoosh