eitaa logo
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
247 دنبال‌کننده
203 عکس
65 ویدیو
12 فایل
انسان بودن سخته؛ خاصّه وقتی که هوای آسمون به سرت می‌زنه و کو بال پرواز؟ شناس: @en_sherah ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dpbq10i&btn=کفترِ.نامه‌رسون
مشاهده در ایتا
دانلود
47.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من انتـظار دارم که صاحبـان فکـر و صاحبـان بیــان و قلــم، به‌خصــوص مرتبطیـن با افکار عمومی جهانیـان، این معـانی و این مفاهیــم را بیــان کننـد، تبییـن کنند، برای مـخاطبیـن روشن کنند، اجازه ندهند که دشمن با تبـلیـغات فریـب‌کـارانـه‌ی خـودش حقـیقـت را دگرگــون جــلوه بدهــد. کسـانی که با مــردم ســروکار دارنـد، کسانی که امـور تبلیـغاتی و تبییـنی بر عهـده‌شان است، کار خودشان را باقوّت انجام بدهند و ادامه بدهند و بـه خــدای متعّــال تــوکّـل کننـــد. « وَ مَا النَّصرُ اِلّا مِن عِندِ اللَهِ العَزیزِ الحَکیم » ١۴۰۴/٣/٢٨
این نفـس‌ها نفـسِ آخـرِ اســرائیـل اسـت... موشکِ نقطه‌زنْ امروز، همان سجّیل است! ❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
تو همین لحظات، موج جدیدی از موشک‌های ایرانی به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده‌ن و کم‌‌کم هم دارن وارد آسمون مناطق مورد هدف می‌شن و اصابت می‌کنن به هدف. موقع شروع حملات، سرمون به افتخار بالاست که «آی دنیا! ببین شاهکار ایرانیا رو...»؛ و نگاه‌مون به آسمون، مقصدِ مشترکِ چشم‌هایی که شاید تا چند روز قبل هیچ‌جوره نمی‌شد تصور کرد به یه افقِ مشترک ختم بشن؛ و حالا این وحدتِ نگاه شده شیرین‌ترین ثمره‌ی روزای اول جنگ... خواستم بگم خدایا! شکرت بابت رشدی که تو دل سختی جا دادی. ما یادمون نمی‌ره که «وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ» ها! حواس‌مون هست که سوخت این موشک‌ها ایمانه و خواست شماست که گنبد آهنین رو سست‌تر از تار عنکبوت کرده! ما نامه‌ی حضرت صاحب -ارواحناله‌فداه- خطاب به شیخ مفید -رحمة‌الله‌علیه- رو خوندیم که فرموده‌ن: «ما با دعاهایمان که از خدای زمین و آسمان پوشیده نیست، مراقب‌شان هستیم. دوستان ما به دعای ما دلگرم باشند و به کافی بودن آن -برای‌حفظ‌از‌بلاها- اطمینان داشته باشند. هرچند که حوادث سنگین به سراغ آنها بیاید.» ما همه‌ی دلگرمی‌مون اهل‌بیتن و می‌دونیم که سلاح مؤمن اشکه و دعا، و ما هیچی نیستیم جز طاعت و بندگی در خونه‌ت و توسل به اولیاء درگاهت... پس هم بهمون توفیق عبادت بده و ما رو به خودت و اولیائت نزدیک‌تر کن، هم پشتیبان و حافظ کشورمون باش؛ که تو همه‌کاره‌‌ی عالمی...♡@aarmaanjoo🕊 ❳
« ‏شکر خدایی را که از میان این همه انسان، ما را در خاکی مقدس به نام ایران قرار داد. » - شهید مصطفی صدرزاده اولین اقدام جنگی‌(!)مون توی خوابگاه، نصب این پرچم به نرده‌های بالکن اتاق بود. بی‌صبرانه منتظر وقتی ام که این پارچه شهادت بده به اشک‌ها و لبخندهایی که در طول اون روزها دید... ❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
- تو نترسیدی؟ + ما سال‌هاست که منتظر همچین روزی بودیم رفیق... ما رو مامان بابامون با نفرت از اسرائیل بزرگ کردن! یادته از بچگی دستمونو گرفتن بردن راهپیمایی و یادمون دادن مشت کنیم و فریاد بزنیم «مرگ بر اسرائیل»؟ بهمون گفتن هرجا ظلمی شکل گرفت، سمت حق و حقیقت وایسیم و بزنیم تو دهن ظالم. نبرد حق و باطل همیشه و همه‌جا بوده؛ امروز اما خیلی روشن‌تر از قبل، وسط میدونشیم... و این وعده‌ی صادق خداست که پیروزی از آن مؤمنینه! آره می‌ترسم، اما ترسم از اینه که جا بمونم و نتونم وسط میدون بجنگم! پ.ن: فضای داخل خوابگاه هم باید مقاومتی می‌شد و چی از این کتیبه‌‌ی مشهدی بهتر؟ ❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
«اگر کوه‌ها متزلزل شود، تو تکان مخور! دندان‌هایت را بر یکدیگر بفشار و جمجمه خویش را به خدا عاریت ده! قدم‌هایت را بر زمین میخ‌کوب کن! و نگاهت به آخر لشکر دشمن باشد! چشمت را فرو گیر و بدان نصرت و پیروزی از سوی خداوند سبحان است!» - مولای ما امیرالمؤمنین فرمودن💚 ❲ @aarmaanjoo🕊 ❳