eitaa logo
آوینه | گلچین اخبار مهم روز در ایران و جهان | گزیده اخبار جدید سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی
84 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
40 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
رسانه ‌های دشمن میگن در مکان سقوط موشک ساعاتی قبل در تل آویو ویرانی گسترده اتفاق افتاده «بتاح تکفا»
دشمن امروز از استفاده حزب الله از پهپاد مسلح به موشک شوکه شده
30.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥در کمتر از ۷ دقیقه این ویدئو را تماشا نمایید و اصلا به خود و خانواده استرس ندهید. @aavine
10.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️اعتراف افسر اطلاعاتی آمریکا؛ ایران باهوش و تسلیم‌ناپذیر، ترامپ مجنون و دیوانه! 🔹 گلن کارل، افسر پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا: ایران تسلیم نخواهد شد. سپاه پاسداران خیلی هوشمندانه عمل کرده است. آنها دارای واحدهای مستقل و با لایه‌های خیلی پیچیده عملیاتی هستند که از قبل برنامه ریزی شده‌اند. 🔹ترامپ یک آدم مجنون و دیوانه است؛ رنج ۹۰ میلیون ایرانی برای او اهمیتی ندارد. 🇮🇷 ✊ @AkhbareFori
🔥 پایتخت انگلیس هم برای صهیونیست‌ها ناامن شد 🔴 ساعتی قبل افرادی ناشناس در محله «گلدرز گرین» واقع در شمال لندن، ساختمان و ماشین‌های متعلق به بنیاد صهیونیستی "هاتزولا" را به آتش کشیدند. ▪️ رسانه‌های غربی ــ عبری طبق معمول بدون اشاره به گسترش نفرت عمومی از رژیم صهیونیستی، این حرکت کم‌سابقه را اقدامی یهودستیزانه جلوه می‌دهند. 🔴 👇 @bidariymelat
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دکتر : براندازان و استحاله طلبان با خواسته تغییر پارادایم و اصول حکمرانی یک هدف را دنبال می کنند! ▪️دکتر موسی حقانی رئیس در سخنی برای فردای پیروزی بر استکبار جهانی اظهار داشت: براندازان و استحاله طلبان هر دو با خواسته "تغییر پارادایم و تغییر اصول حکمرانی در جمهوری اسلامی" یک هدف را دنبال می کنند.براندازان با صراحت از سقوط جمهوری اسلامی سخن می گویند و استحاله طلبان با کنایه و سیاستمدارانه تلاش دارند با تغییر اصول حکمرانی و سکولاریزه کردن آن در ایران به همان هدف براندازان برسند. ◾️با آدرس غلط و تحلیل اشتباه می گویند نگاه ایدئولوژیک ایران را دچار انزوا و عقب ماندگی تاریخی کرده در حالی که این نگاه تامین کننده منافع و باعث انسجام و مقاومت شده است. 🍃__________________________ 🔴 👇 @bidariymelat
🔴سانگهون‌لی کارشناس کره‌ای: ‌ ‌ ▪️آمریکا نتوانست شبکه برق عراق را به‌طور دائمی نابود کند.شبکه ایران سه برابر پیشرفته‌تر است. شبکه انتقال گاز ایران از شبکه کانادا بزرگ‌تر است. ‌ ایران با ترکیه، ترکمنستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و عراق اتصال بین‌المللی دارد، نمی‌توانید آن را منزوی کنید. ‌ رسانه‌ها به شما نشان نمی‌دهند که زیرساخت ایران دقیقاً برای دوام آوردن در چنین جنگی ساخته شده است.پس اگر شبکه ایران قابل نابود کردن نباشد،‌و شبکه گازش خودپایدار باشد و به نیمی از آسیا متصل باشد.پس چرا پنتاگون به شما می‌گوید می‌تواند «ایران را در ۷۲ ساعت فلج کند»؟ ‌ ‌ چون دارند دروغ می‌گویند.ایران عراق نیست.ایران لیبی نیست.ایران کشوری است که ۴۰ سال برای دقیقاً چنین سناریویی آماده شده و زیرساختش این را ثابت می‌کند.خطرناک‌ترین لحظه این جنگ، افتادن بمب‌ها نیست؛لحظه‌ای است که واشنگتن بفهمد بمب‌ها کار نمی‌کنند.بر همین اساس آماده باشید 🔴 👇 @bidariymelat
⭕️ تحلیلگر دفاعی انگلیسی: جنگ آمریکا در ایران غیرقابل پیروزی است 🔹آمریکا با یک شکست استراتژیک عظیم از این جنگ خارج خواهد شد و در تغییر نظام یا نابودی برنامه هسته‌ای شکست خواهد خورد. ارتش انگلیس مطلقاً نمی‌خواهد در این فاجعه نقشی داشته باشد. 🇮🇷 @Roshangari_ir
هدایت شده از تو هم یه رزمنده باش
☎️ عیددیدنیِ تلفنی؛ تبریک عید با چاشنیِ آرامش! 🌱لحظهٔ تحویل سال و روزهای اول عید، دل‌ها به هم نزدیک‌تره. دشمن می‌خواد با بمباران اخبار منفی، عید رو تلخ کنه، اما تو با یک تماس ساده می‌تونی ورق رو برگردونی و بذر امید بکاری. 🎯 ایده چیه؟ 🗣تلفن رو بردار و به اقوام و آشنایان زنگ بزن. امسال تبریک عید رو به یک «سنگر تبیینی» تبدیل کن. اگر دیدی کسی دلهره داره یا ناآرامه، با لحنی صمیمی بهش آرامش بده و با چند جمله کوتاه، ذهن بقیه رو نسبت به آینده روشن کن. 🛠 چطوری همین الان اجراش کنم؟ ۱. شروع گرم: با انرژی بالا سال نو رو تبریک بگو. بذار اول حس محبت منتقل بشه. ۲. سنجش حال و هوا: بپرس «اوضاع چطوره؟ با شلوغی اخبار چیکار می‌کنی؟». اگر دیدی نگرانه، این قلابِ تو برای شروع تبیینه. ۳. تزریق آرامش: متناسب با نگرانیش، یه جمله کوتاه بگو: • اگر از جنگ می‌ترسه: «خدا بزرگه، دیدی اندیشمندای دنیا هم می‌گن ایران پیروزِ این میدانه؟ آمریکا چون دید ما داریم به قله می‌رسیم این بازی رو راه انداخت.» • اگر ناامیده: «دیدی مردم چطور پای کار هستن؟ این همدلی یعنی نصرت خدا با ماست.» ✅ نکته طلایی: اصلاً وارد بحث و جدل نشو! اگر کسی شروع کرد به سیاه‌نمایی، با مهربانی بگو: «حق داری فشار زیاده، اما یادت نره کوتاه اومدن یعنی غارت شدن؛ ما داریم برای استقلال‌مون ایستادگی می‌کنیم.» و بحث رو با آرزوی خوشبختی تموم کن. تـو هـم یه رزمنــــده بـــاش... ایتــا | سایــت | روبیـــکا | بلــه