eitaa logo
مجتمع آموزشی قرآنی آیات
1.3هزار دنبال‌کننده
6.5هزار عکس
755 ویدیو
89 فایل
☎️ پسرانه ۰۲۱-۳۳۴۴۲۰۰۵ ۰۲۱-۳۳۴۴۳۰۶۰ ☎️دخترانه ۰۲۱-۳۳۴۴۲۰۰۳ ۰۲۱-۳۳۴۴۱۶۰۶
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 همین الان 💥 تماس با آقای غلامی از طریق واتس آپ به شماره 09368385478 پاسخگویی تنها تا ساعت 18:30 بچه ها منتظرتونم😃
مجتمع آموزشی قرآنی آیات
#یهویی🚨 همین الان 💥 تماس #تصویری با آقای غلامی از طریق واتس آپ به شماره 09368385478 پاسخگویی تنها ت
شکر خدا امروز موفق شدم طی این یک ساعت با 11 نفر از گلپسر های آیاتی صحبت کنم. به من که خیلی خوش گذشت...از خانواده های محترم بابت فراهم آوردن شرایط این ارتباط متشکرم. بنظرم واقعا ارتباط آنلاین با بچه ها کار آسونی نیست .بیشتر برای خود دانش آموزان و خانواده ها سخت تره... با این حال برای استفاده گه‌گاهی ابزار مناسبی میتونه باشه... حالا ان شاءالله سعی می کنم در روز های آینده هم مثل امروز ارتباط تصویری برقرار کنم فقط خواهشمندم که طبق زمان اعلامی باشه و نه خارج از اون که بتونم صدای گرم و تصویر دل‌نشین گلپسرهامون رو داشته باشم.ممنون. ارادتمند.غلامی
سلام بر همه عزيزان و اما بسيار راحت و هيجان انگيز 🤓🤓🤓 ١) هر درس‌ ١٥ سوال تستي ٤گزينه اي ٢) زمان پاسخگويي ٦٠ تا ٩٠ دقيقه است. ٣) در ساعت مقرر سايت باز مي شود و راس ساعت ٥ لينك آزمون را در گروه قرار مي دهيم. (هنوز لينك آزمون باز نيست) ٤) نياز به وارد كردن كدملي هم نيست. ٥) الزام به داشتن كامپيوتر و لپ تاپ نمي باشد و با تلفن همراه هوشمند نيز آزمون قابل اجراست. با آرزوي موفقيت در تمام زندگي براي پسران عزيزم 🎉🥳
https://b2n.ir/421583 آزمون جامع پایه دوم https://b2n.ir/238727 آزمون جامع پایه سوم https://b2n.ir/205770 آزمون پایه چهارم https://b2n.ir/627907 آزمون جامع پایه پنجم https://b2n.ir/854059 آزمون جامعه پایه ششم
درخت را هم می شود با وقت گذاشتن و تربیت ، آن طور که میخوای شکل بدهی‌ بچه انسان که دیگر تکلیفش معلوم است.
سی روز ، سی جزء ، سی دعا مطلبی کوتاه راجع به دعا و قرآن در ماه مبارک رمضان چنانچه گفته اند و می دانیم و به آن باور داریم ، ماه رمضان ماه انس و ارتباط با خداوند است. با خود خود خدا . به همین دلیل دو کار مهم «دعا» و «انس و تلاوت قرآن» از اوجب واجبات این ماه است. درباره قرآن کریم و انس با آن ، به نظر می رسد جریان خوانش و قرائت سی جزء ، تقریباً تبدیل به عادت جامعه مومنین شده است که ضمن ممدوح بودن و به جای آوردن شکر این توفیق ملی ، باید توجه داشته باشیم که آنچه اوامر الهی و اهلبیت ع را راجع به قرائت قرآن حاصل می کند، خوانش توأم با فهم است. مثلاً در آیاتی که خداوند دستور به خواندن قرآن کرده است، مانند: فاقرئوا ما تیسر من القرآن یا یتلونه و حقّ تلاوته یا و رتّل القرآن ترتیلاً همگی دستورات خداوند به «قرائت» ، «تلاوت» و «ترتیل» دالّ بر خواندن قرآن همراه با فهم است. اساساً در قرآن دستوری بر روخوانی صِرف (خواندن بدون فهم) نداریم و آنچه خداوند دستور حد اقلی به آن داده است، خواندن همراه با فهم است. (قرائت) لذا توصیه می شود که معلمان دین و مجریان و دیست اندرکاران امور دینی ، مردم را دعوت به خواندن همراه با درک و فهم نمایند و برنامه های جزء خوانی برود به سمت تلاوت های همراه با فهم. چرا که فرموده اند: لا خیرَ فی تلاوة لا تدبُّرَ فیها . این امر اختصاصی به قرآن خواندن ندارد ، چنانچه در نماز هم فرمود اند ، آن میزانی مقبول درگاه احدیت است که حضور قلب وجود داشته باشد ؛ در تلاوت قرآن نیز آن تلاوتی خیر داشته و رشد حاصل می نماید که فهم و تدبر و تذکر و تأثّر در آن وجود داشته باشد. درباره دعا نیز ، هر چند نفس دعا و تضرع به درگاه الهی موضوعیت داشته و ارزش اصلی دعا نیز به همان است، لکن ائمه هدی بسیار توصیه نموده اند که ترجیحاً از ادعیه مأثور (روایی) بهره برده و هر متن عربی که به دست مان می رسد را به عنوان دعای صادره از معصوم نخوانیم. یا لا اقل تلاش نموده که ادعیه معتبرتر را در اولویت بالاتری قرار دهیم. فی المثل ادعیه 30 گانه ای که سالهاست تحت عنوان دعاهای روزهای ماه مبارک رمضان مشهور شده و رسانه ها و مساجد رایج است که بعد از نمازها خوانده می شود، تنها سندهایی که دارند، از دو کتاب «مصباح المتهجد» و «بلد الامین» است که هر دو برای عالم قرن 10 ، ابراهیم کفعمی است. در این که کفعمی مورد وثوق عالمان زیادی بوده بحثی نداریم در این که نفس دعا ارزش اصلی دعاست نیز بحثی نداریم اما به واقع چرا از زمان معصوم تا قرن 10 ، هیچ محدثی در هیچ کتابی چنین ادعیه ای را نقل نکرده است؟ چرا در هیچ کتاب دعایی تا قبل از این دو کتاب کفعمی در هیچ منبع دیگری نیامده است؟ و آیا تلقی عمومی مردم این نیست که این ادعیه ی سی گانه از معصوم به دست ما رسیده است؟! و اگر این طور است ، آیا لا اقل ظنّ معتبری در اعتبار این دعا ها می توانیم داشته باشیم؟ قضیه این جاا جالب تر می شود که وقتی به متن این ادعیه نگاه می کنیم، و آنرا با سایر دعاهای مأثور و معتبر رسیده از معصومین مقایسه می کنیم، می بینیم چقدر تفاوت است در سطح مضامین و عمق معارف و از همه مهمتر ، این همه ادعیه معتبر و دارای مضامین بلند ، چه دلیلی دارد که از دعاهایی استفاده شود که در انتساب آنها به معصوم تأمل جدی وجود دارد؟ و آیا به صرف انکه مثل اجزاء سی گانه ی قرآن (که آن هم ابتکار مسلمانان است و نه خدا و پیامبر و اهلبیت ع) صرفاً اسیر یک جذابیت عددی شویم ، کار درستی استت؟
🔹خدا رحمت کند مادرم را. ✍ یکی از راه‎های تربیتی وی این بود که هرگاه از ما خلافی می‎دید، دیگر کار به ما نمی‎داد و نمی‎گذاشت در خانه کار کنیم؛ یعنی ظرف شستن و دوخت و دوز و مانند آنها را از ما سلب می‎کرد و از این طریق کار را پیش ما ارزشمند می‎ساخت. ❌امروزه بسیاری از ما دقیقاً بالعکس عمل می‎کنیم؛ یعنی وقتی بچه خلافی کرد او را به کار وا می‎داریم یا اگر اذیت کرد، کار او را دو برابر می‎کنیم. 👈در نتیجه، چنین بچه‎ای کار را تنبیه تلقی می‎کند، در حالیکه ما بیکاری را به عنوان تنبیه تلقی می‎کردیم! ✨
با سلام خدمت پدر و مادر های مهربان خواهشمند است در اولین فرصت ، آخرین آدرس منزل خود را به همراه نام و نام خانوادگی دانش آموز ، به شماره ی 09381276844 (آقای باباییان ) پیامک بفرمایید‌. با تشکر
1_7976715.mp3
7.44M
سلام ماه خدا... مرحوم حاج آقا مجتبای عزیز و حاج منصور ارضی
حلول ماه مبارک رمضان مبارک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا