یه چرخه داریم به نام چرخه ی مرگ لوکی
لوکی زنده میشه، با برادرش دعواشون میشه، باهم کنار میان، لوکی از شرارتش کم میشه، باهم اوکی میشن، لوکی قهرمانانه میمیره، ثور براش عزاداری میکنه و از صمیم قلب ناراحته، لوکی زنده میشه.
و این چرخه ای است که تا ابد ادامه دارد
#fact
#marvel
[ • @abeautifulmind | یک ذهن زیبا • ]
هدایت شده از Sisters March Pm
دقیقا😂
ولی بنظرم دلیل اینکه لوکی تاحالا نمرده اینه که تا ثور رو دق مرگ نکنه نمیمیره😔
هدایت شده از ᎷᎪᏚᏆᎻ
همون اکیپی که اگه کنار هم باشن یه شهر حریفشون نمیشه.
زیادی خودشون با خودشون درگیری دارن ولی هوای همدیگه رو هم دارن. استعداد کرم ریزیه زیادی دارن و شبایی که حوصلشون سر میره میرن دره خونه هارو میزنن و فرار میکنن.
معمولا جایی مثه شهر بازی و رستوران قرار میذارن یه وقتایی هم میرن بلند ترین نقطه ی شهر آهنگ گوش میدن و قهوه میخورن.
..........
تقدیمتون:
@myguytar
.
@abeautifulmind
.
@MyMusiic
هدایت شده از لئوناردو دافهیچی
به طور تصادفی از هر ایرانی که میشناسی بپرس شما خیلی عصبانی میشی؟
به احتمال هشتاد درصد جواب میده که من کلا عصبانی نمیشم ولی اگه عصبانی بشم بد عصبانی میشم.
@Leonardo_dafhichi