هدایت شده از - 𝑸𝒖𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒊𝒂 -
به هرحال هرچیزی پایانی داره دیگه؟
فکر میکنم پایان کوئرنسیای عزیزم هم اینجا باشه :)
هدایت شده از خرید و فروش کانال✨️
یه قانونی هست که همیشه با گوشی اون دوستت که عکس میگیرید، اینترنتش تموم میشه، شارژرش خراب میشه، فیلترشکنش وصل نمیشه، دزد گوشیشو میزنه، دوستت تصادف میکنه میمیره و عکسا دیرترین زمان ممکن میرسه دستت:|
#میدونم_ک_تو_هم_آره
Join us:『bemola ke』
هدایت شده از 𝘚𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘔𝘢𝘳𝘤𝘩
اوکی اوکی من توانایی هضم این حرفایی که زدی رو نداشتم اصلاا،
یا خدا یعنی چی ایتای بدون کوئرنسیا؟
هدایت شده از گل نیلوفر و قرن؛
انسان در متن عناصر میخوابید .
نزدیک طلوع ترس ، بیدار میشد .
اما گاهی آواز غریب رشد
در مفصل ترد لذت می پیچید .
زانوی عروج خاکی میشد .
آن وقت انگشت تکامل
در هندسه ی دقیق اندوه
تنها می ماند .
"سپهری"
هدایت شده از باغِ خرمالو.
باشه ولی من فقط یهجو میتونم ایتای بدون کوئرنسیا رو تحمل کنم
اونم اینجور که ریزا بهتر باشه
شادتر باشه
دوستان شاید جدی رفتنش باعث خوبیهایی بشه
و تازه نمیره ریزا یه دیلی جم و جور همین بغل باز میکنه
نگران نباشیم و مثلث باشیم به اعصابمون -
هدایت شده از کوتاه...
ولی حس میکنم این دیلی از قبلیه بهتره
دلم نمیاد پاکش کنمممم 😭