هدایت شده از گل نیلوفر و قرن؛
انسان در متن عناصر میخوابید .
نزدیک طلوع ترس ، بیدار میشد .
اما گاهی آواز غریب رشد
در مفصل ترد لذت می پیچید .
زانوی عروج خاکی میشد .
آن وقت انگشت تکامل
در هندسه ی دقیق اندوه
تنها می ماند .
"سپهری"
هدایت شده از باغِ خرمالو.
باشه ولی من فقط یهجو میتونم ایتای بدون کوئرنسیا رو تحمل کنم
اونم اینجور که ریزا بهتر باشه
شادتر باشه
دوستان شاید جدی رفتنش باعث خوبیهایی بشه
و تازه نمیره ریزا یه دیلی جم و جور همین بغل باز میکنه
نگران نباشیم و مثلث باشیم به اعصابمون -
هدایت شده از کوتاه...
ولی حس میکنم این دیلی از قبلیه بهتره
دلم نمیاد پاکش کنمممم 😭
هدایت شده از •آنشـرلی•
- اهم اهم صدام میاد؟ سلام و درود به ساکنین ایتا ! امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه.
بعد از مدتها بلاخره تصمیم گرفتم دوباره همسایه پیدا کنم تا دور هم جمع شیم و اوقات خوبی رو با هم بگذرونیم. اگه تمایل داشتید برای همسایگی، این پیامُ فوروارد کنید و لینکتون رو اینجا بفرستید.
ظرفیت : ۲۵ تا جزیرهی خالی بَغل گرین گیبلزه
لطفاًاا حمایت دو طرفه باشه *
آمار مهم نیست ʕ ꈍᴥꈍʔ ✨
دوستدارِ شما : نارنجی 🤵🏻♀ '
هدایت شده از Cafe_movie/pinterest zedfltr
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حبیب🔥
--> #edit
--> @cafe_movie✍