هدایت شده از باغِ خرمالو.
باشه ولی من فقط یهجو میتونم ایتای بدون کوئرنسیا رو تحمل کنم
اونم اینجور که ریزا بهتر باشه
شادتر باشه
دوستان شاید جدی رفتنش باعث خوبیهایی بشه
و تازه نمیره ریزا یه دیلی جم و جور همین بغل باز میکنه
نگران نباشیم و مثلث باشیم به اعصابمون -
هدایت شده از کوتاه...
ولی حس میکنم این دیلی از قبلیه بهتره
دلم نمیاد پاکش کنمممم 😭
هدایت شده از •آنشـرلی•
- اهم اهم صدام میاد؟ سلام و درود به ساکنین ایتا ! امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه.
بعد از مدتها بلاخره تصمیم گرفتم دوباره همسایه پیدا کنم تا دور هم جمع شیم و اوقات خوبی رو با هم بگذرونیم. اگه تمایل داشتید برای همسایگی، این پیامُ فوروارد کنید و لینکتون رو اینجا بفرستید.
ظرفیت : ۲۵ تا جزیرهی خالی بَغل گرین گیبلزه
لطفاًاا حمایت دو طرفه باشه *
آمار مهم نیست ʕ ꈍᴥꈍʔ ✨
دوستدارِ شما : نارنجی 🤵🏻♀ '
هدایت شده از Cafe_movie/pinterest zedfltr
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حبیب🔥
--> #edit
--> @cafe_movie✍
هدایت شده از Cafe_movie/pinterest zedfltr
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
The beauties of Loki💚✨
--> #edit
--> @cafe_movie✍
هدایت شده از پارادوکس
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انقد خندیدم که دیگ نمت 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣💔
#angle
@paradiseparadox