هدایت شده از مَحفِــلِیـکراقِــم؛
دلم برای آدمهای توی کتابها میسوزد، رنجشان مدام است و مرگ تسکینشان نخواهد داد؛ یعنی هربار که صفحهی 73 را باز کنی، شرلوک سرجایش نشستهاست، چه 20 سال پیش، چه اکنون و چه 50 سالِ دیگر. گیر افتاده در تکرار و بودن و بودن و بودن و بودن، این بودنِ خسته کنندهی لعنتی
╭─── · · • · · ───╮
𝙅𝙤𝙞𝙣: @world_696
╰─── · · • · · ───╯
تا ما اومدیم قند روز های تلخ یکی باشیم، همه شروع کردن به حذف قند از زندگیشون.
#fun
#pain
[ • @abeautifulmind | یک ذهن زیبا • ]