- فیزیک و محیط زیاد جالب نبود و البته تاریخ 250 صفحه ای فردا هم امیدوارم به این دوتا اضافه نشه ولی درکل بد نبود به جز تاریخ زمین شناسی و ریاضی مونده
+ آره کلا دهم یازدهما به فیزیک اعتراض داشتن🤝
خوبه که بیشتر امتحاناتو خوب دادیی
امیدوارم در ادامه هم موفق باشی دوست گل✨
#messages
- فردا آخرین امتحانه...از امتحانات سمپاد چه بگویم؟
+ ایول خوبه تموم میشه راحت میشیییی
امتحانات سمپاد؟🤨
آزمون ورودی منظورته یا چیز دیگه ایه من خبر ندارم؟🌚
#messages
هدایت شده از دایناسور؛
اتاقم سبزه من آبیم و ریاضی قرمزه
وضعیت هماهنگی ما سهتا:
- نه منظورم از کسیه که سمپاد میره و آزمون با معیار های سمپاده😅
+ آهاا گرفتم
پیش میاد، درکت میکنم کاملا✨
انشاءالله که بهترین نتیجه رو میگیری
#messages
- دفاعی اگه محو میشد از روی زمین عالی میشد!
+ آخه واقعا کاربردیم تو هیچ جا نداره
دفاعیو فکر کنم بهم واقعا وحی شد، چون هر جور فکر میکنم جمع کردن اون حجم کتاب تو یه شب واقعا عجیب بود.
#messages
هدایت شده از دایناسور؛
بعد دیدن کارنامهم اینجوری خواهم بود که نه اخلاق دارم نه سلامت روان نه آینده✨
اسنیپی حرف از اخلاق میزنه که همیشه تو ایتا جزء کسایی بوده که جواب همه رو کاملا با حوصله و دقت میداده، حمایت میکرده و حس بدی منتقل نمیکرده:
تازه بی احترامیم ندیدم ازش:
A Beautiful Mind
https://daigo.ir/secret/8689546 دوستانی که امتحاناتشون رو به اتمامه/تموم شده؟ چطور بود؟ چطوریاس؟
در کل بیشتر سخن بگید بیشتر خوشحال میشم🤝✨
- ام...خب...چی بگم...
ماه و فلک چه خوشگله چشماتو وا کن✨️✨️✨️
+ دنیا پر از قشنگیه چشماتو وا کن✨
* اصلاح کنم "سرتو بالا کن"
#messages