هدایت شده از 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐡𝐨𝐥𝐞 (𝐃𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐯𝐞𝐫.)
بعد یه چیزی اینکه تیزهوشان همهچیز نیست، بلکه بنظرم مهم اون تلاشیه که تو برای آزمونش کردی و یجورایی مقدمه تلاشهای بزرگترت برای آینده و کنکور بوده. حتی اگه نمونه دولتی هم بیاری خیلی خوبه و مایه افتخاره:))
چون جدا از اون فکر نمیکنم تو بیشتر شهرها مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی خیلی باهم فرق داشته باشن چون معمولا معلماشون یکین.
و درآخر، به قول اسنیپ مهمتر از امکانات مدرسهای که توش درس میخونی، تلاشته و نمونهشو میشه به وضوح توی رتبهبرترهایی که از مدارس معمولی قبول شدن ببینی.
هدایت شده از ᴄᴀꜰᴇ ᴍoᴠɨᴇ | کافه مووی
اگه همه سریالامو تو طول ترم میدیدم الان همش جمع نمیشد واسه شب امتحان🚶♂
🎗┊#fun | #fact
┈┈━═ - ☕️ - ═━┈┈
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒖𝒔↝@cafe_movie
هدایت شده از Sisters March
اینجا فضای نا اشنایی برام داره
میشه دوباره ی چنل بزنم؟
هدایت شده از .ستَرون;
هرسی خیلی منگله، چه کنیم که ما اونو دوست داریم
🥬: وقتی از علائم نگارشی [ ؛ ، . و بقیه ] استفاده میکنیم مثلاً اینجا، اون علامت باید بدون هیچ فاصلهای از کلمهی قبل و با یه فاصلهی کامل از کلمهی بعد باشه
#کاهونویسی_با_اسنیپ
هدایت شده از About me.
این پیام رو فوروارد کنید چنلتون تا یه عکس و سناریو با توجه به وایبتون بدم.
ظرفیت: تا ساعت 5.
لینکتون.