- https://eitaa.com/dozham4 یه حمایتمون نشه مهربونم؟ :)🥂
+ چرا که نشه، رفقا حمایت✨
#messages
- https://eitaa.com/our_thoughts
تازه تاسیسه حمایتمون میکنی؟
+ بله بله، حمایت✨
#messages
- سلام جانم.
میشه نیمچه حمایتی کنید؟
تازه تاسیسِ:)
https://eitaa.com/hertz9
+ درووود، چرا که نه، حمایت✨
#messages
هدایت شده از Silence-
وای موقعی که فهمیدم اینا پارتنر هم بودن...و بعدش فهمیدم بعد چن وقت کات کردن✨✨
هدایت شده از 555
💬 هاییی .
رستام و اومدم تا همسایه هامو پیداا کنم .
اگه مایلید تا همسایه بشیم این پیامو توی دیلیتون فوروارد کنید و تگتونو برام ( @lrastal ) بفرستید تا به لیست همسایه هام اضافه بشیددد . 🎀
( امیدوارم باهم دوستای خوبی بشیم ^^ )
A Beautiful Mind
- https://eitaa.com/dozham4 یه حمایتمون نشه مهربونم؟ :)🥂 + چرا که نشه، رفقا حمایت✨ #messages
الان دیدم نشونیت مشکل داره🌚
دلا بگذر ز دنیا تا ز عقبی عیش جان بینی
در این عالم به چشم دل بهشت جاودان بینی
چه از دنیا گذر کردی و در عقبی نظر کردی
بیا گامی فراتر نه که اسرار نهان بینی
دو منزل را چه طی کردی سمند عقل پی کردی
بیا با ما به میخانه که تا پیر مغان بینی
بروی پیر ما بنگر که تا چشمت شود روشن
ز دست پیر ساغر گیر تا خود را جوان بینی
چه چشمت گشت از او بینا و شد سرمست از آن صهبا
قدم نه در ره عشاق تا جان جهان بینی
جهان را جان شوی آنگه شوی اقلیم جان را سر
شوی از جان جان آگه حقیقت را عیان بینی
شود عرش از برایت فرش و گردد جسم بهرت جان
شود ظلمت همه نور و زمین را آسمان بینی
شوی در عشق حق فانی بمانی جاودان باقی
چه فیض از ما سوای حق نه این بینی نه آن بینی
- فیض کاشانی
#poems
[ • @abeautifulmind | یک ذهن زیبا • ]
هدایت شده از .ستَرون;
دوست دارم همهی ستارههای جهان رو پای نوشتههاتون بذارم.
🥬: گذاشتن یه مصدر پرکاربرد تو فارسی روزمرهست، و تنها و تنها تو حالتِ احترام گزاشتن * و سپاس گزاشتن با "ز"ست در دیگر جملهها همیشهی همیشه با ذاله.
* : احترام و حرمت رو بعضی صاحبنظران معتقدن که باید با ذال نوشته بشه چون شیوهی صفوی و قاجار و مشروطه بوده و استثنا به حساب میان به نظرشون
#کاهونویسی_با_اسنیپ
آدمایی که "میرفتم" رو "میرفتم" نمینویسن>>>>>>> (و فعل هایی که "می" داره)
هدایت شده از پارادوکس
توی بحث مبارزه با فساد
تلفظ فَساد خیلی مهمه
اگر اشتباه تلفظ کنی کنسله
@pardiseparadox