eitaa logo
A Beautiful Mind
347 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
1.4هزار ویدیو
10 فایل
• In the name of God • • بیاین همگی 「یک ذهن زیبا」 داشته باشیم! • • یک انسان روی زمین خاکی با یک جسم، یک روح آزاد و یک ذهن زیبا! • • اگه سخنی داشتین، خشنود می‌شم بگین:> • https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_r07k3q&btn=A.Beautiful.Mind
مشاهده در ایتا
دانلود
من اون موقع قلبم هزار تیکه شد.
هدایت شده از 555
💬 هاییی . رستام و اومدم تا همسایه هامو پیداا کنم . اگه مایلید تا همسایه بشیم این پیامو توی دیلیتون فوروارد کنید و تگتونو‌ برام (‌ @lrastal ) بفرستید تا به لیست همسایه هام اضافه بشیددد . 🎀 ( امیدوارم باهم دوستای خوبی بشیم ^^ )
به لیست هم‌سایه ها اضافه شدین✨
دلا بگذر ز دنیا تا ز عقبی عیش جان بینی در این عالم به چشم دل بهشت جاودان بینی چه از دنیا گذر کردی و در عقبی نظر کردی بیا گامی فراتر نه که اسرار نهان بینی دو منزل را چه طی کردی سمند عقل پی کردی بیا با ما به میخانه که تا پیر مغان بینی بروی پیر ما بنگر که تا چشمت شود روشن ز دست پیر ساغر گیر تا خود را جوان بینی چه چشمت گشت از او بینا و شد سرمست از آن صهبا قدم نه در ره عشاق تا جان جهان بینی جهان را جان شوی آنگه شوی اقلیم جان را سر شوی از جان جان آگه حقیقت را عیان بینی شود عرش از برایت فرش و گردد جسم بهرت جان شود ظلمت همه نور و زمین را آسمان بینی شوی در عشق حق فانی بمانی جاودان باقی چه فیض از ما سوای حق نه این بینی نه آن بینی - فیض کاشانی [ • @abeautifulmind | یک ذهن زیبا • ]
هدایت شده از .ستَرون;
دوست دارم همه‌ی ستاره‌های جهان رو پای نوشته‌هاتون بذارم. 🥬: گذاشتن یه مصدر پرکاربرد‌ تو فارسی روزمره‌ست، و تنها و تنها تو حالتِ احترام گزاشتن * و سپاس گزاشتن با "ز"‌ست در دیگر جمله‌ها همیشه‌ی همیشه با ذاله‌. * : احترام و حرمت رو بعضی صاحب‌نظران معتقدن که باید با ذال نوشته بشه چون شیوه‌ی صفوی و قاجار و مشروطه بوده و استثنا‌ به حساب میان به نظرشون‌
آدمایی که "می‌رفتم" رو "میرفتم" نمی‌نویسن>>>>>>> (و فعل هایی که "می" داره)
هدایت شده از پارادوکس
توی بحث مبارزه با فساد تلفظ فَساد خیلی مهمه اگر اشتباه تلفظ کنی کنسله @pardiseparadox
[ • @abeautifulmind | یک ذهن زیبا • ]