امیدوارم خوشتون اومده باشه✨
پ.ن۱: یکی از دوستان راجع به پیتر پن و اینا گفته بود اگه برای تقدیمی بود درست نفهمیدم
اگه برای تقدیمی بود یه بار دیگه ناشناس موضوعشو دقیق بگه🌚
پ.ن۲: یکی دیگه هم درخواستی از تهیونگ داشت ایشون یه بار دیگه ناشناس پیام بده همون جا بفرستم واسش چون تو ایتا معذوریت داریم🌚
پ.ن۳: ایتا کیفیتو خیلی زیبا میاره پایین خواستین بگین دوباره فایلشو بفرستم
پ.ن۴: اگه کسی جا مونده بگه