eitaa logo
آبیِ آبی:)
48 دنبال‌کننده
34 عکس
1 ویدیو
0 فایل
آبیِ آبی،مثل آسمون،مثل دریا. اینجا فقط و فقط قلبم حرف میزنه. کپی (چه متن و چه عکس ها)راضی نیستم. اگه دوستشون داشتی فور کن:>. نورتو اینجا بفرست ستاره ی درخشانم! https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_pfakn1n&btn=ارسال.نور.ستاره.هام
مشاهده در ایتا
دانلود
اما یک شب،آخرین کلماتم درباره ی تو نوشته می‌شوند.برای آخرین بار اشک هایم برایت جاری می‌شوند.آخرین خاطره ها برای بار آخر مرور می‌شوند.و برای بار آخر،اسمت را زیر لب زمزمه می‌کنم و برای بار آخر تو را آرزو می‌کنم.و داستان‌مان تمام می‌شود.تمام.
هدایت شده از For Narges
دختر سنگدل یه زنگ بم بزن؛
هدایت شده از پَستو
حتی استخوان های پوسیده م توی قبر هم بوی دلتنگی برای اون رو میگیرن...
چجوری فشار روانی ۳ هفته رو قراره به تراپیستم توی ۴۵ دقیقه توضیح بدم؟
چای می‌نوشم که با غفلت فراموشت کنم چای می‌نوشم ولی از اشک،فنجان پر شده‌ست:*))) -فاضل نظری
تابستون زیباست،(تا وقتی که کنکور نداشته باشید).
بنظرم نبودن آدما بعضی جاها بیشتر به چشم میاد.مثلا وقتی من یکی از عزیزام فوت شد و تو نبودی کنارم.خیلی وقته نیستی اما..حس می‌کردم می‌تونستی اینجا باشی،می‌تونستی پیش خودت بگی این عزیز از دست داده،این نیاز داره حرف بزنه؛اره خیلی وقته نیستی اما من این مواقع بیشتر دنبالت می‌گردم...