پست قبلی رو حذف کردیم نه چون غلط بود
بلکه چون گنجایشش نبود
حرف از سکس خشن کردیم طرف میگه خشونت علیه زنان حرام است
اون یکی هشتگ نه به خشونت علیه زنان برا ما فرستاده
اون یکی میگه ایذاء مومن حرام است
این مسائل باشد برای اهلش و بماند ....
#پیام_ناشناس
پاسخ👇🏽
❎اولا سعی کنیم مخصوصا تو مجازی استاد ،استاد نبندیم به افراد ،استادِ دین فقهای محرز و صحیح العقیده هستند.
❎ثانیا اهانت اینجا منباب بناحق و نارواست نه گفتن کلمات قبیحی که از این جهت که سبب رشد و تلذذ زن است روا می باشد
کما اینکه عموم علماء مثل شیخ الفقهاء وحید خراسانی و سید سیستانی و سایرین نیز قواعدی رو تایید و تصریح فرمودند که نزدیک ترین تطابق این قاعده همین است که ذکر شد:
يحرم الفحش من القول، و منه ما يستقبح التصريح به إذا كان في الكلام مع الناس، غير الزوجة و الأمة، أمّا معهما فلا بأس به
می فرمایند: با سخن فحش دادن حرام است و یکی از انواع فحش تصریح به الفاظی است که نزد مردم ذکر آن قبیح است، اما با زن و کنیز اشکال ندارد.
❎ثالثا روایت نبوی که میفرماید بهترین شما ،بهترین نسبت به خانواده است نافیِ این مطلب نیست و بهترین، همیشه رمانتیک بودن نیست بلکه گاهی بهترین رفتار خشونت است گاهی "بهترین " رمانتیک است
9.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تنها به این خوشم، شب یلدا که بگذرد
شبهای انتظار تو کوتاه میشود...💔
هدایت شده از ازدواج های مهجور
✅در هر چیزی اسراف است جز در اختیارِ خود درآوردنِ زنان؛ این نعمات الهی♥️♥️
( بوسیله ی زوجیت زنِ آزاد و یا با ما ملکت ایمانکم کنیز😘)
عن يونس بن عبد الرحمن عمن أخبره عن أبي عبد الله ع قال 👈🏾في كل شيء إسراف إلا في النساء، قال الله: «فَانْكِحُوا ما طابَ لَكُمْ مِنَ النِّساءِ مَثْنى وَ ثُلاثَ وَ رُباعَ» و قال: «و أحل لكم ما ملكت أيمانكم»
✅منابع : البحار ج 23: 92. البرهان ج 1: 340. الصافي ج 1: 331. الوسائل ج 3 أبواب مقدمات النكاح باب 140 و لعل الذيل من كلام الإمام ع لا أنه آية من الآيات.تفسير العيّاشي نویسنده : العياشي، محمد بن مسعود جلد : 1 صفحه : 218
4_5766950638147605866.mp3
5.09M
بار غم فراق تو ....
سیدی...💔💔
ببین که در محبتت چه طعنه ها شنیده ام ...
گرچه تو را ندیده ام ....
ندیده را خریده ام....
زدرگهت مکن ردم
صفا و نور دیده ام
منم منم گدای توووو
فدای خاک پای تو...❤️❤️
هدایت شده از پوشیه،حجابِ مؤمنات
🔴🔴نگاه به #فيلم ورزشى توسط بانوان [ديدن به صورت مستقيم و غير مستقيم از #تلويزيون]
🔴🔵حكم تماشاى كشتى گيران و ساير ورزشكاران با بدن نيمه برهنه از تلويزيون براى بانوان چگونه است؟
آيات عظام بهجت، صافى و مكارم: با توجه به اينكه نگاه به اين نوع برنامه ها باعث فساد و تهييج شهوت مى شود، جايز نيست.
📚📚بهجت، توضيح المسائل، متفرقه، م ۲؛ صافى، جامع الاحكام، ج۲، س۱۶۰۷ و ۱۶۲۲ و دفتر: مكارم.
آيات عظام خمینی، سيستانى، فاضل، نورى و وحيد: اگر بدون قصد لذت و ترس افتادن به حرام باشد و باعث مفسده هم نشود، اشكال ندارد.
📚📚نورى، استفتائات، ج۱، س۴۵۸؛ امام، استفتائات، ج۳، نظ ر، س۱۲؛ تبريزى، صراط النجاة، ج۲، س۸۹۷ و ج۱، س۱۴۸۷؛ مكارم، استفتائات، ج۲، س۱۰۳۰؛ دفتر: سيستانى، وحيد.
آيات عظام تبريزى و خامنه اى: اگر به طور غير زنده پخش شود و قصد لذت و ترس افتادن به حرام نباشد، اشكال ندارد.
📚خامنه اى، اجوبه الاستفتائات، س۱۱۸۹.(احكام نگاه و پوشش، پرسمان).
👈👈👈🔴تبصره. پاسخ ياد شده در جايى است كه مردان ورزشكار و كشتى گير، #ناشناس باشند وگرنه به فتواى مراجع تقليد، تماشاى آن حرام است.
🔷منبع: سایتHadana[سایت مورد اعتماد حاکمیت]
🔵🔴پ.ن:
جاهایی که فتوایی نیست و تشخیص موضوعیست در اینجا👈👈شبیه همان حکم استفاده از #قرص_اکس و #مواد_مخدر_خانمان_برانداز میباشد که همانطور که در احکام این قبیل مسائل با تطبیق دادن عقل و وجدان و علم به این میرسیم که اینها مفسده یا خوف خطر و.... دارند👈ولذا استفاده از آن بر ما حرام است همانطور در این فتاوا نیز با #عقل و #وجدان و #علم به این نتیجه میرسیم که دیدن بدن آقایان سبب اثر بیولوژیکی و یا #دستکم خوف یا احتمال بوجود آمدن این اثر یا تلذذ و.. در خانمهاست لذا شرعا #نباید خانمها در غیر اضطرارات به آقایان نظر بکنند❌❌❌ 👈👈👈و لذاست که میگوییم این بلحاظ تشخیص موضوعی برای خانمها حرام است که فوتبال ، کشتی ، والیبال و...ببینند.
لعنت خدا بر #دیوثانِ #سیب_زمینی صفتی که با عدم دارا بودن "فهمِ فتوایی" در جامعه نظراتی را القاء میکنند که راه مفسده را بر همگان باز کنند.
❤️پوشیه،حجابِ مؤمنات❤️
@hejabe_momenat313