eitaa logo
فریاد ابوذرها (۱۴ میلیون)
2.6هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
6.2هزار ویدیو
64 فایل
🔈 این کانال به منظور ترویج گفتمان امامین انقلاب، دفاع از ارزشها، اتمام حجت در مقابل سکوت خواص در فتنه ها، تشویق مومنین به شکستن این سکوت باطل و واداشتن مسئولان به اطاعت از رهبری تشکیل شده است. (لطفاً کانال ما را به دیگران معرفی کنید) #فریاد_ابوذرها
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اگر دیروز، برخی روحانیون پست و حقیر، از شاه و فرح، استقبال کردند، امروز هم برخی حوزویان بی‌هویت، شاگردی ‌اساتید ضد نظام و رهبری را میکنند ولو با دریافت مبلغی ناچیز‼️ اینگونه طلبه‌ها، اگر چاره داشته باشند، به امثال خاتمی و روحانی هم، کرسی تدریس، پیشنهاد میکنند‼️ 📝 امام خمینی (پیام ، ۳ اسفند ۱۳۶۷): 🔹« هنوز حوزه‌ها به هر دو تفکر (اسلام ناب و اسلام آمریکایی) آمیخته‌اند و باید مراقب بود که تفکر جدایی دین از سیاست از لایه‌های تفکر به طلاب جوان سرایت نکند.» 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
امام خامنه‌ای ارواحنافداه: «بعضی گفتند که باید در امر به معروف و نهی از منکر، احتمال تاثیر وجود داشته باشد؛ من می گویم احتمال تاثیر [در نهی از منکر زبانی] همه جا قطعی است!!! 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
006.MP3
2.11M
💐 غزلی از غزلیات عارف دلسوخته، مرحوم حیدر آقا معجزه با صدای دلنشین استاد حسن رمضانی 🌸با وصف تو دیگر نه به اکراه بمیرم بنما رخ و بگذار که آنگاه بمیرم هجران تو مرگ است و وصال تو حیات است بگذار گهی زنده شوم، گاه بمیرم ترسم که گه وصل بسوزم ز تجلی آن گه نبوَد فرصت و ناگاه بمیرم در راه علی دادن جان است گوارا خواهم که در این سیر الی الله بمیرم دل خواه من این است دهم پیش رخت جان بر معجزه لطفی که به دلخواه بمیرم 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🔴امام خامنه‌ای : آقایی دلار باید شکسته شود ✍ سوال ما این است که چه اتفاقی در دولت قبل و در نظام‌کارشناسی کشور رخ داد که فاجعه دلاری‌فروشی نهاده‌های اساسی کشور قانونی شد؟ ▪️چرا باید نهاده‌های اساسی تولید در ایران با نرخ دلار آمریکایی و براساس قیمت‌گذاری انگلیسی و آمریکایی فروخته شود ▪️سال‌هاست دلسوزان فریاد می‌زنند که با پیمان پولی دوجانبه با کشورهای مستقل دلار را از معاملات خارجی حذف کنید ولی خنجر از پشت نفوذی‌ها امروز کاری کرده که مبنای قیمت‌گذاری صنایع داخلی برای فروش در بازار داخلی را دلاری کرده‌اند ▪️همه با هم برای شکستن سلطه دلار بر بازارهای داخلی فریاد می‌زنیم و حذف دلار (و هر نوع ارز خارجی) را از معاملات داخلی خواستاریم
عجایب اغتشاشات مهرماه 1401.mp3
12.48M
🔴 ناگفته های مهم اعتراضات مهرماه 1401 ⚠️رذالت اغتشاشگران و حماقت مسئولان این صوت مهم، بیانات آقای چگینی(از کارشناسان امنیتی) در یکی از محافل فضای مجازی است. پیشنهاد می‌شود حتی اگر بتوانید 2 بار یا 3 بار تا آخر بشنوید و برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید. 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🅾رونمایی از نیمه پنهان " جانما " ⭕️البته این شورا ۴۴ سال است مانع تحقق آرمان‌های انقلاب هستند، با این تفاوت که معلوم نیست با چه نقشه‌ای این‌بار حاج باقر قالیباف و حسین طائب معزول در عکس مخفی شده‌اند؟!!! 🟠 هر چند قبول داریم اینها با اصولگراها متفاوت هستند؛ چون اصولگراها پشت ولایت مخفی می‌شوند و عملاً تشخیص را سخت و هزینه را بالا می‌برند لذا خطرناک‌ترند؛ 🔴اما برادران و خواهران انقلابی، مقصر ما هستیم که در طول این سال‌ها بویژه در ایام انتخابات و برخی حوادث مهم چون فتنه‌ها و آشوب‌ها، نشانی غلط دادیم و از اصولگرایان دفاع و اصلاح‌طلبان را تخریب کردیم در حالیکه سگ زرد برادر شغال بود و اتفاقاً خطر جریان اصولگرا به مراتب بیشتر است. 🔴 فرمایشات امامین انقلاب و نگاه ایشان در مورد احزاب و قبایل قدرت‌طلب را یکبار مرور بفرمایید ❇️نجات تاریخ 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🙏تقدیر وتشکر بانوی آمر به معروف شهرری ازمسئولین امام رضا علیه السلام: مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏. بدینوسیله از مسئولین غیور و انقلابی قبله تهران شهرری از جمله: امام جمعه محترم شهرستان تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام فرماندار محترم شهرستان دادستان محترم شهرستان و فرماندهی محترم انتظامی شهرستان که با اقدام به موقع، قاطع و هوشمندانه ی خود با جرم و ناهنجاری و هتک حرمت عوامل داروخانه دکترنادری برخورد کرده و با اقتدار و بدون ترس از جو سازی‌های معاندین خارجی و همراهان داخلی آنها قانون را اجرا کردند و از خانواده آمربه معروف و ناهی از منکر تفقد و دلجویی و تقدیر کردند سپاسگزاریم و از خداوند متعال دوام توفیقات آنها را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و مردم ایران خواستاریم. ✅️امید است رفتار انقلابی مسئولان قبله ی تهران شهرستان ری الگویی مناسب برای دیگر مسئولان در کشور باشد. ✅لازم به ذکر پرونده در محاکم قضایی در حال طی مراحل قانونی جهت صدور حکم میباشد. والعاقبه للمتقین خانواده آمر به معروف و ناهی از منکر ۴ اسفند ۱۴۰۱ 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
فرزند آوری، رزق آوری ✍بکر بن صالح، یکی از اصحاب امام کاظم علیه السلام می گوید: به امام کاظم علیه السلام نوشتم، حدود پنج سال است که از طلب بچه خودداری کرده ام و این بدان سبب است که همسرم از این کار ناخشنود است و می گوید تربیت و نگهداری فرزندان به علت کمبود مالی مشکل است. نظر شما چیست؟ امام در پاسخ به من نوشت: در پی فرزند باش؛ زیرا روزی آن ها را خداوند عزوجل می دهد. 📚 کافی، ج ۶، ص ۳ 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🔴 آقایان سران قوا اگر رهبری را قبول دارید، به این هشدارهای او توجه کنید👇🏻👇🏻 ⚠️ شکست، به خاطر سلب اعتماد متدینان 🔻یک جریان فساد هم، فسادهای اخلاقی و رواج منکرات است. بااین هم باید مقابله و مبارزه کرد. ما خوب میدانیم، این جزو تعالیم اسلام است که با زبان و تبیین باید مردم را با فضایل اخلاقی آشنا کرد و از منکرات دور نگه‌داشت. این به جای خود درست؛ 🔻اما با شیوع منکرات و با تظاهرِ به آن باید مقابله کرد. اسلام مرتکبِ منکر را نصیحت و هدایت میکند؛ اما حد هم برای او میگذارد. 🔻با صِرف زبان و توصیه نمیشود کاری کرد قدرت نظام باید جلوِ سیرِ فحشا و فساد را بگیرد.اجازه ندهید که هوسهای یک عدّه‌ی معدود و یک گروه کوچک و اندک در داخل جامعه، موجب اغوای ذهن و فکر دختر و پسر جوان و مرد و زن مؤمنی شود که هیچ انگیزه‌ی فسادی ندارند. شما باید جلوِ آن‌گونه افراد را بگیرید. 🔻همه‌ی مسؤولان بخشهای مختلف کشور در این زمینه مسؤولند.اجازه ندهید عدّه‌ای با تکیه به نام آزادی -که واقعاً باید برعنوان مظلوم آزادی گریست که چه سوء استفاده‌هایی از این نام میشود- منکرات و فحشا و بی بندوباری را در جامعه رایج کنند. ⚠️عکس‌العملِ آن این است که عدّه‌ای به نظام بدبین شوند؛ مثل اوّل مشروطه. یکی از عواملی که موجب شکست مشروطیت در ایران شد، این بود که متدیّنین بعد از مدتی احساس کردند کأنّه کار به سمت بیدینی پیش میرود. 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دهنتو آب بکش⁉️ یکی به این کذاب بگه، آخه تو چه نسبتی با حاج قاسم داری؟! دهنتو آب کشیدی که اسم اون انسان پاک رو به زبون میاری؟! مگه تو همونی نیستی که چندتا آخوند ساده‌لوح رو جمع کرده بودی و به دروغ بهشون گفتی که رهبری با FATF موافقت کرده⁉️ بازم انتظار داری، مردم دوباره فریب سیاسی‌کاری‌های امثال شما رو بخورن؟! 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 توصیف جذب حداکثری این روزهای مسئولان جمهوری اسلامی آقایان مجلس و دولت و قوه‌ی قضائیه، آیا با ترویج موسیقی و جشن‌های مختلط کنسرت و بی‌تفاوتی نسبت به بی‌حجابی و بی‌حیایی در جامعه، میخواهید جذب حداکثری کنید⁉️ مرده شور این سیاست رو ببرد که دین مردم را، به بهای ناچیز ریاست دنیایی، به تاراج میگذارد. اگر نمی‌توانید حرم جمهوری اسلامی را از جولان مشتی لاٱبالی شهوتران، حفظ کنید، مشروعیت قانونی خود را از دست میدهید، چون نقض سوگندی است که در ابتدای پذیرش مسئولیت، یاد کردید و در پیشگاه خدا و امام و امت، قول دادید که حافظ ارزشهای انقلاب و نظام، باشید 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🔴 گردن زدن یک زن شیعه توسط عربستانی که خودش را حامی زن ایرانی می‌داند!😳 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ کجایند اقتصاددانان به خط شده؟! 🔰 حمید رسایی: خب رییس جمهور محترم! مردم به آن مدیر مقتدر جهادی رأی دادند و کلید را به شما سپردند! اقتصاددانان مقتدر جهادی را به خط کردید؟ من می‌گویم نه! برخی را عوض کردید و برخی همچنان سوار بر خر مرادند، در اکثر موارد در بر همان پاشنه قبلی می‌چرخد! فکر‌ها و سیاست‌ها برگرفته از همان افکار غربزده است. تا دیر نشده ریل را عوض کنید. مدیر مقتدر، انقلابی مردم زیر فشارند. نوسان قیمت دلار نه مساله‌ای اقتصادی که در راستای برنامه‌های جنگ ترکیبی، مساله امنیتی است و راه حل آن تسویه کامل نهادها و مجموعه‌های دولت از افراد غربزده لیبرال است. 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🔴 اصولگرا، اصلاح‌طلب؛ دو روی یک سکه‼️ امـام خـامـنـه ای ارواحنافداه: «حرکت خطی، حرکت خوبی نیست. حرکت خطی، غیر از این است که انسان مواضعی را به طور مدون قبول کرده باشد. حرکت خطی، یعنی گروه‌گرایی؛ یعنی کسی را که داخل یک مجموعه است، قبول می‌کند؛ به صرف این‌که در این مجموعه قرار دارد. ۴اسفند۱۳۷۰ در سال ۶۲ که دوجریانیِ خیلی عمیقی در حزب جمهوری اسلامی به وجود آمده بود و کنگره‌‌‌ی مفصلی هم در مدرسه‌‌‌ی عالی شهید مطهری درست کرده بودیم، من صحبت کردم و از این دو جریان، به دو قبیله و دو طایفه تعبیر کردم! ... این دو مجموعه، با خود افراد مجموعه از هم جدا می‌‌‌شوند، نه با مواضعشان؛ ……؛ کأنه بحث بر سر تعصبات فامیلی و قبیله‌‌‌یی است! به عبارت دیگر، وقتی کسی جزو آن عده باشد، این عده نگاه نمی‌کنند که خصوصیات اخلاقی او چیست و معیارها چه‌قدر بر او منطبق است؛ ردش می‌کنند؛ آن عده هم کاری ندارند که معیارها و ضوابط چیست؛ قبولش می‌کنند؛ این غلط است؛ بعضی این‌طوری عمل می‌کنند؛ ولو این‌که در تصرفات شخصیشان آدمهای بدی هم نیستند.۴اسفند ۱۳۷۰ چیزی که در باب این دو باند نه امروز، از سابق معتقدم این است که آنچه این دو باند، درست می‌کنند، معتقدات و اصول نیست؛ عواطف و احساسات قبیله‌ای است! این اعتقاد من است ...گفتم شما دو قبیله هستید، به اصطلاح دو جناح حزبی، به هیچ وجه از این تعبیراتِ مثل دو ایدئولوژی ، نگذارید، که من قبول نخواهم کرد، من این اختلاف را مثل اختلافات قبیله‌ای می بینم، دو قبیله اند.۲۲ تیر۱۳۷۲ قبیله ای فکر کردن یعنی چه؟ یعنی در قبایل سابق، فردی از این قبیله فرد دیگری از آن قبیله را میکشت. قبیله مقتول کار به این نداشت که قاتل چه کسی است! اصلاً بحث قاتل نبود! لذا این قبیله می رفت یک نفر از قبیله قاتل را هر کس که بود میکشت... نگاه نمی کرد که بین ما چه کسی خوب است، و چه کسی بد است؟ بحث سر این بود که از قبیله ماست یا از قبیله ما نیست. اصلا مسئله این است، مثل بحث های فامیلی و مثل تعصب های قومی. ۳۱ اردیبهشت ۱۳۷۵ با تجربه‌ای که بنده از اول انقلاب تا حالا دارم - که غالبِ دسته‌بندیهای سیاسیِ کشور ما از این قبیل بود که متأسفانه بعد به دسته‌بندیهای عمیق‌تر هم منتهی شد. در آن سالهای ریاست جمهوریِ بنده، دو گروه در کشور بودند: چپ و راست. یک عده‌ای می‌گفتند چپ، یک عده می‌گفتند راست. بنده یک بحث تحلیلیِ مفصلی کردم - سال های ۶۲ ۶۳..... و ثابت کردم که این اختلافات مثل اختلافات قبائل قدیمی عرب است. یک قبیله با یک قبیله‌ی دیگر بد بود؛ منشأش نه یک مبنای اقتصادی بود و نه یک مبنای اعتقادی. فرض کنید یک وقتی اسب این قبیله در مرتع یکی از افراد آن قبیله چریده، او هم مثلاً گفته بالای چشمت ابروست؛ این هم یک جوابی داده و احیاناً خونی هم بینشان ریخته شده یا نشده، اما این دو تا قبیله دیگر تا ابد باید با هم دشمن باشند! ۱۸ آبان ۱۳۸۵ میل به رفتارهای قبیله‌ای در میدان سیاست، در میدان اقتصاد، از دیگر نقاط ضعف ماست. رفتار قبیله‌ای معنایش این است که تخطئه یا تأییدی که نسبت به کار کسی میکنم، ناشی نباشد از ماهیت عمل او؛ ناشی باشد از نحوه‌ی ارتباط او با من. اگر از قبیله‌ی ما کسی کار خطائی انجام داد، راحت قابل اغماض باشد؛ اما از قبیله‌ی مقابل اگر همان کار را انجام داد، این قابل پیگیری و تعقیب میشود. کار خوب اگر از کسی که مربوط به قبیله‌ی ماست، انجام گرفت، قابل تحسین و تشویق باشد؛ اگر از قبیله‌ی دیگر بود، نه. رفتار قبیله‌ای این است. این رفتار، اسلامی نیست، انقلابی نیست. ما متأسفانه اینگونه رفتار را در میان خودمان داریم. نمیگویم همه‌گیر است، فراگیر است؛ اما وجود دارد. ۱۶ مرداد ۱۳۹۰» 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🔴 خواندن این متن، واجب است👇🏻 ⚠️ چرا موضع‌گیری نمیکنیم⁉️ ✍🏻مهدی جمشیدی ۱. ما "شأن علمی" داریم و مداخله در امور "عینی" و "انقلابی"، مخالف وجاهت و منزلت علمی ماست. ما باید فقط به "مبادی بعیده" و "انتزاعیاتِ بریده از واقعیّات" بپردازیم. این مسائل، "سیاسی" هستند و راه "سیاست" از "علم" جداست. اهل علم و پژوهش و معرفت نباید "سیاست‌زده" و "سیاسی‌کار" شود. ما سرگرم مباحثِ "مجرّد" و "انتزاعیِ" خویش هستیم و از "معقولاتِ بی‌خاصیّت"، لذّت می‌بریم. این‌که برای "جامعه" و "حاکمیّت" چه رخ خواهد داد و "نظم اجتماعی" و "هندسۀ سیاسی" به کدام سو خواهد رفت، کمترین ارزشی ندارد. وظیفۀ ما، اندیشه‌ورزی در حوزۀ "مبادی" است و بس. ۲. "انقلاب" و "نظام" هم جزو سیاست هستند و ما نباید "وابسته به نظام" قلمداد شویم. ما مفتخریم که "مستقل" هستیم. سیاست، مبتنی بر "حقّ" و "باطل" نیست و فقط در چهارچوب "قدرت"، تعریف می‌شود. پس تفاوتی میان این و آن نیست. اسلامِ ما، "اسلامِ منهای انقلاب" است؛ "اسلامِ بی‌تفاوت‌ها"، "اسلامِ حاشیه‌نشین"، "اسلامِ غیرسیاسی"، "اسلامِ قابل‌جمع با همه" ... ۳. انقلاب و نظام که هیچ، حتّی خودِ "اسلام" نیز از "شیوخ اسلام"، مهم‌تر نیست. باید نسبت به شیوخ اسلام، حسّاس و متعصّب بود و نه اسلام. بگذارید "ضروریّات دین" را انکار کنند و "بنیان‌های باور دینی" را متزلزل سازند؛ آنچه که مهم است، بقای ماست. ما اسلام را برای خویش می‌خواهیم، نه خویش را برای اسلام. ما مقوّمِ دین هستیم نه خودِ دین. ۴. ما همیشه در میانۀ دو صندلی می‌نشینیم و با "مرزبندیِ ایدئولوژیک"، بیگانه‌ایم. ما یاد گرفته‌ایم که چنان "مبهم" و "دوپهلو" سخن بگوییم و بنویسم که به هیچ اعتباری، کسی نتواند گریبان ما را بستاند. مگر فرح پهلوی، "انجمن فلسفه" بر پا نکرد و "فیلسوفانِ سنّت‌گرا" را فرانخواند و در کنار آنها ننشت؟! مگر سکولارها با فقهای سنّتی و لندنی و ... معارضه دارند؟! فردا نیز که این نظام برچیده شود، حتّی اگر نظام بعدی، "سکولار" باشد، ما منزلت خویش را خواهیم داشت. وجود ما، گره‌خوره به هیچ نظامِ سیاسی‌ای نیست. ما همچون ریگِ تهِ جوی هستیم که می‌مانیم. بگذار انقلابی‌ها در زدوخوردها و نزاع‌ها، هلاک شوند؛ ما فقط نظاره‌گریم. ۵. ما "دین‌داران هزینه‌گریز" و مؤمنان عافیّت‌طلب" هستیم که همواره از معرکه گریخته‌ایم و "درس‌وبحث" را بر "مجاهدت" ترجیح داده‌ایم. ما اهل "علم" و "فضل" و "تعمّق" و "اعتدال" هستیم، نه همچون انقلابی‌ها، "فحاش" و "هتّاک" و "نامعقول" و "خشونت‌گرا". ما "صراحت" و "شجاعت" و "غیرت" و "حسّاسیّت" را به‌عنوان "خشونت" و "فحاشی" و "تندی" و "بی‌ادبی" ترجمه می‌کنیم تا سکوت و وادادگی خویش را توجیه کنیم. آری، انقلابی‌ها، "تهی‌مغز" و "جزم‌اندیش" و "نامتعادل" هستند، و ما "عقل کلّ" و "مرکز عالَم" و "دوراندیش". ۶. ما برای حسین‌بن‌علی، "اشک" می‌ریزیم و "مجلس" بر پا می‌کنیم، امّا "عملِ حسین" را تکرار نمی‌کنیم. ما در "صحنۀ عمل"، چونان هزارها مسلمانی هستیم که کربلا را به "نظاره" نشستند و نه در این سو بودند و نه در آن سو. امّا امروز، برای آنچه که رخ داده و تاریخی که سپری شده و هزینه‌ای ندارد، گریان و نالان هستیم، بی‌آن‌که اشک و آه‌مان، اندکی به "عمل" پیوند بخورد و "هزینه‌زا" و "خطرآفرین" باشد. ۷. آری، ما "حوزویان و دانشگاهیانِ سکولار" هستیم؛ "خواصِ بی‌اثر"، "نخبگانِ منفعل"، "عالمان بی‌عمل"، "دین‌دارانِ انباشته از مفاهیم و معارف و تهی از جسارت و اقدام"، "حاشیه‌نشینانِ موجّه و معتبر امّا بی‌تحرّک"، "محافظه‌کارانِ مصلحت‌اندیش و خودخواه" ... . ما منطق عاشورا را در دهم محرّم سال شصت‌ویک هجری، محبوس کرده‌ایم تا بتوانیم رندانه و دنیاطلبانه، از "معرکه مبارزه" به "مرداب زندگی" بگریزیم. زهی خیال باطل! خطّ سرخِ حسین‌بن‌علی کجا و ما عافیّت‌طلبانِ چرتکه‌انداز کجا؟! 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🔴 هشدار امام خمینی ره به طلاب❗️ منشور روحانیت: «من به طلاب عزیز، هشدار میدهم که علاوه بر اینکه باید مواظب القائات روحانی نماها و مقدس مآب‌ها باشند، از تجربه‌ی تلخ روی کار آمدن انقلابی نماها و به ظاهر عقلای قوم، عبرت بگیرند که مبادا گذشته‌ی تفکر و خیانت آنان، فراموش و دلسوزی های بی‌مورد و ساده اندیشی ها، سبب مراجعت آنان به پستهای کلیدی و سرنوشت‌ساز نظام شود.» 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🔴 شکایت امام از حوزویان امام خمینی رحمت‌الله علیه: «انحرافات، زیاد شده است، بعضی از اهل علم خودمان هم همین معانی را دارند(لباس جندی، حرام است، لباس شهرت است، به عدالت، مضر است)‼️ حضرت امیر، عادل نبود؟! حضرت سیدالشهدا هم عادل نبود؟!... اینها را تزریق کردند به ما و ماها هم باورمان آمده‼️ تو چکار داری چه میگذرد؟ تو مشغول درس‌ات باش، تو مشغول فقه‌ات باش، تو مشغول فلسفه‌ات باش، تو مشغول عرفانت باش، چیکار داری که چه میگذرد⁉️ یکی از رفقای ما که بسیار خوب بود، بسیار مرد صالحی بود و اهل کار هم بود، لکن من وقتی یک قضیه را صحبت کردم که ما باید در این قضیه تحقیق کنیم، گفت به ما چکار دارد»⁉️ صحیفه امام، ۲۰ / ۱۱۷ 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
38.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 باز نشر یک فیلم پربازدید در فضای مجازی و مطرح کردن این سؤال که روحانیِ معترض به حسن روحانی کجاست؟ حجت‌الاسلام علیزاده: اولا: بنده همین جا هستم؛ مثل گذشته؛در میدان مطالبه‌گری و امر به معروف مسئولان. ثانیاً:شما اصلاح‌طلبا و براندازا با این همه خیانت به ملت، چجوری دوباره روتون میشه حرف بزنین؟ ثالثاً: الآن هم میگیم، روحانی باید محاکمه بشه و اصلا یکی از دلایل بی‌برکتی تلاشهای رئیسی، ترک‌فعل زمان عدلیه و عدم محاکمه‌ی روحانیه. رابعاً: اگر چه هیچکس به خیانت پیشگی و پررویی حسن روحانی نمیرسه، ولی ما معتقدیم که تخلفات و ترک فعل‌های همه‌ی مسئولان جمهوری اسلامی، باید پیگیری شود، چه روحانی باشد، چه رئیسی؛ چه لاریجانی، چه قالیباف؛ چه جهانگیری، چه ضرغامی و زاکانی و چه هر کس دیگر. 📣 کانال فریاد ابوذر ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 میلاد سه نور مبارک☘ لطیفه: با اصفهونیا در نیُفتین😂 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
💐 یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْن 💌 میلاد حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام مبارک باد. 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
♨️ تحلیل حقوقی رمز‌ریال؛ 🔸 بانک مرکزی اعلام کرده است که از انتهای بهمن ماه، پروژه طرح عملیاتی شده و بر اساس این طرح اسکناس جمع آوری خواهد گردید. برای راه اندازی این طرح نیز از صندوق بین المللی پول (بخوانید اتاق فکر دشمن در جنگ اقتصادی) تقاضای کمک فنی کرده است! 👈 اما مرجع تصمیم‌گیری برای تبدیل اسکناس به رمزریال چه کسی است؟ قانون پولی و بانکی کشور تکلیف را مشخص کرده است. مطابق بند الف ماده ۱ این قانون، واحد پولی کشور «ریال» است و مطابق بند الف ماده ۲ این قانون، پول رایج کشور (تبلور خارجی واحد پولی) صرفا به صورت اسکناس و سکه فلزی قابل انتشار است. بند ب ماده ۲ حکم کرده است که تغییر در «پول رایج» کشور، صرفا به موجب این قانون خواهد بود، یعنی در صورتی که دولت قصد تغییر پول رایج را داشته باشد، صرفا از طریق اخذ مصوبه مجلس شورای اسلامی و تغییر قانون پولی و بانکی امکان پذیر است. 🔹 بانک مرکزی ادعا کرده است که چهارچوب طرح رمزریال را شورای پول و اعتبار مشخص کرده و بر اساس مصوبه این شورا، طرح رمزریال در حال اجراست. 👈 در حالی که؛ ماده ۱۸ این قانون فوق‌الذکر هم محدوده اختیارات شورای پول و اعتبار را مشخص کرده است. در هیچ کدام از بندهای این ماده، تغییر در نوع پول رایج کشور، در اختیار این شورا قرار داده نشده است. بنابراین قانوناً بانک مرکزی بدون اذن مجلس شورای اسلامی تحت هیچ شرایطی حق اجرای این طرح را نداشته و برای هر گونه تغییر در نوع پول رایج کشور نیاز به مصوبه مجلس خواهد داشت. ✍ حمزه شکریان 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🔴 فلسفه دولت اسلامی چیست؟ ۱. این‌که حاکمیت، «اعمال قدرت» نکند و «رهاسازی حجاب» را در پیش بگیرد به معنی حل‌شدن مسأله نیست، بلکه مواجهه در لایه‌ی مردمی شکل خواهد گرفت؛ میان «متدینان» با «ولنگارها». ۲. کنار کشیدن حاکمیت، فاجعه‌ساز است؛ چون آغاز «نامدنیت» و «تنش اجتماعی» است. ۳. به‌راستی، فلسفه‌ی وجود «دولت اسلامی» چیست؟! 👤مهدی جمشیدی 📣 کانال فریاد ابوذر ها ╭@aboozar72 ╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🔴 مصادیق نفوذ❗️ الف: مسعود نیلی: متاسفانه سیاست خودکفایی در محصولات غذایی علت فاجعه است. ب: سند پروژه (ضدایرانی) ایران 2040 دانشگاه استنفورد 1) تولیدات کشاورزی باید به میزان قابل توجهی کاهش یابد!!! حتی درصورت عدم کاهش، این احتمال وجود دارد که کمبود آب و زوال خاک منجر به کاهش ناخواسته و کنترل نشده در تولید بخش کشاورزی در دراز مدت شود. برای جبران کاهش میزان غذای خانگی، ایران باید سالانه 300دلار برای هر نفر هزینه واردات کند. (سالانه 24 میلیارد دلار) 2) سیاستگذاران باید از شعار تجلیل از "خودکفایی" غذایی دست بردارند!!! که با توجه به محدودیت منابع طبیعی و دسترسی ایران به فناوری، تنها بار سنگینی بر دوش محیط زیست و نسل‌های آینده است. درعوض، تمرکز باید بر تضمین امنیت غذایی کشور باشد بدون نگرانی در مورد اینکه غذا در کجا تولید میشود. علاوه بر این، سیاست‌های جمعیت که به دنبال افزایش نرخ باروری کل هستند باید کنار گذاشته شوند!! اما ماجرا کجا جذاب میشود؟ آنجا که بدانید این سند در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری روحانی ترجمه و ابلاغ شده است!