eitaa logo
🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
45.1هزار دنبال‌کننده
11هزار عکس
9.7هزار ویدیو
24 فایل
کانال رسمی #سردار_رحیم_نوعی_اقدم تحلیلی، فرهنگی، سیاسی، خبری
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
🚨اینکه نفاق نیز پیامی در محکومیت حمله داده و کشته شدن "نه‌باز" را تسلیت گفته، نشان دهنده کاری بودن ضربه است. فرد مذکور از موثرترین افراد در انتقال سلاح به داخل کشور بوده و به نوعی در نقش رابط موساد و هسته‌های تروریستی عمل می کرد. ✔️ این حمله تنها از یک پهپاد استفاده و نوعی نقطه‌زنی صورت گرفت. @abuhossein
🔎 قطع اینترنت و حمله نظامی به ایران 💬 اسکات ریتر، افسر سابق آمریکایی و بازرس سابق تسلیحاتی سازمان مل: ➖ سرویس‌های اطلاعاتی خارجی طی سال‌های گذشته در جذب نیرو و نفوذ عمیق آن‌ها در داخل ایران بسیار موفق عمل کرده‌اند. نمونه‌ روشن آن را در جریان عملیات پهپادیِ جنگ ۱۲روزه دیدیم؛ جایی که ناگهان کارخانه‌های مخفی تولید پهپاد از هیچ‌کجا سر برآوردند و خودروهایی در سطح کشور تردد می‌کردند که پهپاد پرتاب می‌کردند. ➖ دولت ایران در نهایت موفق شد این شبکه را شناسایی و متلاشی کند. اما یوآف کوهن، رئیس پیشین موساد، به‌طور تلویحی اشاره کرده بود که «چیزهای بیشتری در آستین داریم». به نظر من، این همان مرحله‌ بعدی بود. سرویس‌های اطلاعاتی خارجی با هماهنگی یکدیگر، بحرانی مالی و فروپاشی اعتماد عمومی در اقتصاد ایران را طراحی کردند؛ بحرانی که به شکل‌گیری اعتراضات واقعی و مشروع در خیابان‌ها انجامید. به مدت دو روز، مردم ایران به‌صورت مسالمت‌آمیز به خیابان آمدند و دولت نیز اجازه‌ی برگزاری این تجمعات را داد. اما در روز سوم، هسته‌های سازمان‌یافته فعال شدند و از همان‌جا خشونت آغاز شد. هدف این بود که سطح خشونت آن‌قدر بالا برود که حکومت ناچار به واکنش شدید شود. سپس طراحان این سناریو بتوانند اوضاع را «ربایش» کنند. ➖ هم‌زمان قرار بود حملات هوایی انجام شود تا توان واکنش دولت سرکوب شود و در نهایت شرایط برای وقوع یک انقلاب فراهم گردد. آن‌ها تا آستانه‌ تحقق این هدف پیش رفتند. اما مشکل اینجا بود که دولت ایران، به‌واسطه‌ کارآمدی اطلاعاتی، زودتر از زمانی که برنامه‌ریزی شده بود، این پروژه را در نطفه خفه کرد. ➖ موساد، MI6 و CIA به‌طور گسترده از استارلینک به‌عنوان ابزار ارتباطی استفاده می‌کردند؛ چرا که این شبکه خارج از زیرساخت اینترنت داخلی ایران عمل می‌کند. ایران سال‌هاست که یک «کلید قطع» برای اینترنت دارد؛ قابلیتی که به دولت اجازه می‌دهد برای مقابله با ارتباط‌گیری گروه‌های مورد حمایت خارجی، اینترنت را به‌طور کامل قطع کند. در تابستان ۲۰۲۳، ایران با همین ابزار توانست هسته‌های نفوذی را به‌خوبی مهار کند، زیرا کنترل کامل اتصال اینترنت داخل کشور را در دست داشت. استارلینک قرار بود این ضعف را برای سرویس‌های اطلاعاتی جبران کند. ➖ مشکل این بود که همین سرویس‌ها در اوکراین نیز به‌شدت از استارلینک استفاده کرده بودند؛ برای هدایت پهپادها، ایجاد ارتباطات میدانی و مدیریت خطوط نبرد. روسیه خیلی سریع متوجه شد که استارلینک به یک معضل جدی تبدیل شده است. من به یاد دارم که در این‌باره با آلادینوف صحبت می‌کردم. روس‌ها در واکنش، دو توانمندی منحصربه‌فرد توسعه دادند: نخست، قابلیت ردیابی استارلینک هم در مبدأ و هم در مقصد؛ به این معنا که اگر کسی از استارلینک استفاده کند، روس‌ها می‌توانند دقیقاً تشخیص دهند ارتباط از کجا به کجا برقرار شده و موقعیت جغرافیایی آن کجاست. دوم، توان قطع کامل این ارتباط؛ آن‌ها یک «کلید قطع» دارند و به‌سادگی می‌توانند استارلینک را از کار بیندازند. به همین دلیل است که پهپادها سقوط می‌کنند؛ چون روس‌ها استارلینک را خاموش می‌کنند. ➖ این فناوری در اختیار ایران قرار گرفت و ایران هم از آن به‌خوبی استفاده کرد. آن‌ها توانستند بلادرنگ ارتباطاتی را که عوامل موساد، MI6 و CIA از کنترل‌کننده‌های خود در خارج از کشور دریافت می‌کردند، رصد کنند. نه‌تنها از دستورات صادرشده آگاه شدند، بلکه مشخص شد این دستورات به چه کسانی می‌رسد و آن افراد دقیقاً در کجا حضور دارند. ➖ سپس، نیروهای ایرانی وارد عمل شدند، این شبکه‌ها را جمع کردند و ارتباطات را به‌طور کامل قطع کردند. اکنون موساد، MI6 و CIA عملاً قادر نیستند با عوامل خود ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل بود که شاهد این پرسش گسترده بودیم: «چرا ایران اینترنت را قطع کرده؟ اگر می‌گویند مردم را نمی‌کشند، *چرا اینترنت را بسته‌اند؟» پاسخ ساده است: ایران اینترنت را قطع کرده تا مانع ارتباط سرویس‌های اطلاعاتی خارجی با باقی‌مانده‌ی شبکه‌هایشان شود.* ➖ اسرائیلی‌ها محموله‌های بزرگ دیگری از تجهیزات ارتقایافته استارلینک ارسال کردند؛ شاید با این تصور که مشکل فنی بوده و با تجهیزات جدید حل می‌شود. اما ایران این محموله‌ها را زیر نظر داشت، آن‌ها را شناسایی و ضبط کرد. در نتیجه‌ی همه‌ این اتفاقات، این پروژه زودتر از موعد فروپاشید، حملات هوایی انجام نشد و یک خلأ زمانی ایجاد شد. به همین دلیل هم حملات هوایی در نهایت اجرا نشدند، زیرا دیگر هیچ پیوندی با تحولات میدانی نداشتند و عملاً بی‌اثر بودند. @Abuhossein
با انتشار خبر فوت رضا رویگری یاد کنیم از خاطره ایشان در سریال مختار نامه از زبان خودشان که در حسینه ستاد نیروی زمینی بیان کرد. وی گفت پلان برداشت مربوط به بردن حضرت علی اصغر به طرف میدان جنگ در کربلا بود. نوزاد سه ماهه ایی را که نقش ابا عبدالله الحسین را بازی می‌کرد، سوار بر اسب به صحنه فیلم برداری آوردند و تمام مراحل فیلم برداری هم زیر نظر همه عوامل سریال مو به مو و واو به واو کنترل می‌شد . موقعی که آقا ابا عبدالله قنداقه شیر خوار و جگر گوشه شان را به روی دست گرفت مقابل دشمن ، ظاهرا سایه ایی که قنداقه بر روی زمین ایجاد کرده بود، باعث شد تا اسب در یک آن رم کرده و نوزاد شش ماهه ( یا همان حضرت علی اصغر فرضی ) با رم کردن اسب به زمین افتاد و نوزاد جان به جان آفرین تسلیم کرد !! در این لحظه ،فیلم برداری قطع و گریه مادر بچه و بهم ریختن اوضاع در آن هنگام قیامتی بر پا شد . آقای رویگری می گفت : آقا سید همانجا روی زمین سجده ایی کردند که حدود ۲۰ دقیقه ایی طول کشید تمام دکترا و عوامل صحنه ، همه سرگردان و هاج و واج ماجرا .... بعد ۲۰ دقیقه صدای گریه نوزاد یا همان حضرت علی اصغر بلند شد و گریه شوق همه عوامل و هم همه و.... می گفت خودم در کنار سید میر باقری بودم که بعد از شنیدن گریه بچه سر از سجده برداشت و ذکر یا ابا عبدالله ممنونتم، با صدای بلند تمام فضای فیلم برداری را پر کرده بود. رویگری می گفت من که با میر باقری چندین سال هست که رابطه نزدیکی دارم از ایشان پرسیدم چی شد آقا سید؟؟؟ ایشان که تمام سجده را در حال گریه بودند وبا چشمان پر اشک گفت : در سجده ام به مولا و سرورم آقا عبدالله گفتم اگر این بچه را شفا ندهی از این فیلم و همه فیلم برداری ها را کامل کنار می گذارم و برای همیشه از این نوع فیلم ها کناره گیری میکنم. آقا و مولایم عنایت کرد و بچه مرده را به اذن خداوند بزرگ به پدر و مادر اش تحویل داد . ضمنا رویگری خدا بیامرز می گفت از وقتی این صحنه را با چشم خودم دیدم همه کار های بد ام را حتی سیگار کشیدن ام را هم کنار گذاشتم . خاطره ایی بود از آن خدا بیامرز روح اش و یادش گرامی باد 🌿 شادی روحش ، صلوات ڪانال "شهیدحسن‌مختارزاده" @Abuhossein
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 من زیر بیرق اباالفضل‌العبّاسم... 🗓 چهارم شعبان، سالروز ولادت قمر بنی‌هاشم، حضرت عباس ابن علی علیهم السلام مبارک باد @Abuhossein
‍🇮🇷سپاه، ذوالفقار ولایت و دژ مستحکم ملت 📌… عاملان انتحاری اجیر شده از سرویس های جاسوسی غربی، با جلیقه های انفجاری  ساچمه ای، در میادین شهر و ایستگاه های مترو منفجر میشدند و زن و مرد و پیر و جوان و چادری و ساپورت پوش را سلاخی میکردند. 📌… حکم فرمانداران و استانداران شهرهای کربلا و نجف و سامرا تا دمشق، و بیروت باید به امضاء ابوبکر بغدادی میرسید! و ماشین کشتار غرب، با نوامیس مردم چنان میکردند که با نوامیس ایزدی های عراق کردند! 📌… پهباد ها و بمب افکن های آمریکا مثل حشرات موزی بالای آسمان ما وز وز میکردند، خلبان هایشان مثل بازی های کامپیوتری، با کاروان های عروسی، چنان میکردند که با کاروان های عروسی در وزیرستان پاکستان و پادگان ها در قنیطره سوریه کردند! 📌… ناو های جنگی آمریکا مثل کشتی های جنگی پرتقال و انگلیس، سواحل جنوبی کشور را گلوله باران میکردند و سربازان متجاوز آمریکایی، با خفت و خواری زانو نمیزدند، و در شهر های ما چنان میکردند، که در شهرهای ویتنام و ژاپن و عراق کردند! 📌… صد ها شهر موشکی ساخته نمیشد تا اسرائیل با خیال خوش آن دویست کلاهک اتمی هدف‌گیری شده به سمت تهران را شلیک کند! و چنان کند که در غزه و لبنان کرد!!!! 📌… در جنگ دوازده روزه، همان روز اول شیرازه کشور را اسرائیل و آمریکا آتش زده و ایران را به تلی از خاکستر مبدل میکردند. ولی همه دیدند چگونه موشک‌های سپاه، زوزه گرگ های هار صهیونیستی را بلند کرد و غرب تسلیمانه تقاضای آتش بس نمود! 📌… در این فتنه داخلی که آتش بیار معرکه آن آمریکایی ها و وحوش غربی بودند، صدها هزار و بلکه بیشتر انسان بی گناه هدف کشتار مزدوران موسادی قرار می‌گرفتند و کشور در گرداب جنگ داخلی و تجزیه فراگیر فرو می‌رفت. ولی این سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی بودند که باز این فتنه و جنگ داخلی را با جان شیرین خود مبدل به امنیت نمودند... 🚨بی جهت نیست که نوک پیکان فراعنه ی جهانی و خائنین داخلی به سمت شیر بچه های حیدر کرار؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه رفته است! ✅ آری به فرمایش آن پیر سفر کرده: 👈اگر سپاه نبود، کشور هم نبود! 📌بگذارید واقعیتی را برایتان بگویم و خیالتان را راحت کنم❗️ 👌این نظام بماند یا نه، دولتمردان آمریکا به کمتر از نابودی ایران و ایرانی راضی نیستند❗️ ✡ کاسپار واین برگر وزیر اسبق جنگ آمریکا در ۲۵ اکتبر ۱۹۸۷(۳ آبان ۶۶) بود که طی گزارشی محرمانه از مقاومت های جانانه ایرانی ها در جنگ هشت ساله، از اعظای کمیته روابط خارجی سنای آمریکا خواست تا ایران را در شدید ترین تحریم ها قرار دهند. او گفت: «در صورتی که تحریم های در نظر گرفته شده قطع نامه شورای امنیت اجرا شود، امید می رود که ریشه توانایی ایران برای ادامه جنگ به سرعت خشک شود و در چنین وضعیتی در واقع ریشه موجودیت ملت ایران نیز به خشکی می گراید!» ✅ آری! برنامه این است 👈ریشه ایرانی جماعت باید خشکانده شود. ✅ وسپاه پاسداران، 👈ایران و ایرانی جماعت را حفظ کرده است! 👌واساسا سپاه تبلور عینی این فراز قرآنی می باشد: 💫وَليَجِدوا فيكُم غِلظَةً (دشمنان اسلام) باید در شما شدّت (و قدرت) احساس کنند. ✅‌ آری؛ هنوز زمان غرش نهایی فرزندان حيدر کرار(ع) فرا نرسیده که رجز مي خوانند: « روزی که سپهر ولایت غرّشی رعد آسا کند بسان ابرهای سیل زا بر سر دشمنان عنود میباریم و چون لشگریان ابابیل، رگباری از شهاب های سجیل بر سرشان فرود می آوریم» 🌹میلاد سید و سالار شهیدان و روز پاسدار بر پاسداران انقلاب اسلامی مبارکباد. @Abuhossein
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 مداحی زیبایی در جواب تهدید رهبر انقلاب توسط ترامپ مفلوک میلاد علیه السلام و روز جانباز بر رهبر انقلاب و شما عزیزان مبارک @Abuhossein
18.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اسناد ترور شهید رئیسی افشا شد! ✍️ موساد چگونگی ترور رئیس جمهور ایران (سید ابراهیم رئیسی) را و مراحل برنامه‌ریزی برای حذف ایشان را رسماً گردن گرفت. @Abuhossein
👆👆👆👆👆👆👆 در کشور شیعه امیرالمونین: ۳۵۰ مسجد، چند ده امامزاده و حدود ۲۰ هزار جلد قرآن و مفاتیح در آتش سوخت و آسیب دید، اما؛ صدایی از پاسبانان دین و دینداری بلند نشد ... از سروش و مهاجرانی و ... با اون سوابقشون یه متنی و صدایی بلند شد، ولی از حوزه‌های علمیه و صدها مدرسه‌ی علمیه و صاحبان منبر و کرسی‌های وعظ ( غیر از معدود چهره‌ها و برنامه‌های تلوزیونی خاص) فریاد وااسلاما و واقرآنا شنیده نشد و حتی موضعی و فریادی و تجمعی که برای جامعه دیندار دلگرم کننده باشه و یا حداقل در تراز این ضایعه باشه، دیده و شنیده نشد؛ @Abuhossein
🛑 *اطلاعیه مـهـم و فوری*       *قابل توجه هم میهنان* *بعد از سال‌ها تحمل گرانی‌ها سختی‌ها و فشارهای همه جانبه و ناجوانمردانه‌ی دولت‌ها ... برمعیشت، اقتصاد، اعصاب و روان مردم شریف ایران در پاسخی متقابل* ✅ *از روز شنبه تحریم عمومی* خرید ملک، مسکن، خودروهای صفر، طلا، سکه، ارز، لوازم خانگی، موبایل و آجیلهای گران و  میوه های گرون و ... همزمان در سراسر کشور عزیزمان ایران با اسم رمز *خدایا خودت مارو یاری کن* *آغاز خواهد‌شد* در این *تحریم ملی* قرار است با *نخریدن* کالا های گران قیمت فوق به مدت *سه هفته* اولین گام مردمی در جهت کنترل واقعی قیمت‌ها تا قبل از عید انجام شود. *شعار این پویش* عبارتست از: *نخریم تابگندد* *کافیه فقط سه هفته همبستگی داشته باشیم ...* هموطنان عزیز و باغیرت خواهش میکنیم اگر به فکر آینده و رفاه خود و خانواده و فرزندان و سایر همنوعان ضعیف خود هستید این مطلب را بخوانید و عمل کنید و به هر کس که دوستش دارید ارسال کنید بیائید با پایبندی به اصل *وحدت ملی* یکبار هم که شده مانند ملت‌ها و کشورهای توسعه یافته عمل کنیم. لطفا این پیام رو به تمام گروه‌های مختلف ملی، فرهنگی، علمی، مذهبی، سیاسی و غیرسیاسی، بیزینسی و حتی گروه‌های رفاقتی و خانوادگی بفرستید تا *ثابت شود که هیچکس چه دشمنان خارجی و چه دزدان و خائنین داخلی نمیتوانند حریف عزم و اراده آهنین ملت یک پارچه ایران شوند* *به امید جشن ملی پویش اتحاد مردمی بر علیه گرانی و عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم شریف ایران عزیز* ارسال به 100 نفر تا 1000نفر برای موفقیت در این *پویش ملی*🙏🙏 @Abuhossein
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺🍃اونجایی که شهیدخانزاده میگه : خدایا شکرت که لباس مقدس سپاه رو به تن دارم 🍃اونجایی که آیت الله بهجت به شهیدعبدالمهدی کاظمی توصیه میکنند که: به سپاه ملحق شو و لباس مقدس سپاه را برتن کن 🍃اونجایی که مادرِ شهید مشتاقی برای اولین، فرزندش رو در لباس سپاه می بینه و اون روز میشه بهترین روز عمرش 🍃اونجایی که شهیدمشتاقی میگه: اگه بخوام سرباز امام زمان باشم باید لباس سپاه بر تن داشته باشم. 🍃اصلا اونجایی که شهید مشتاقی وصیت میکنه پسرم حتما باید پاسدار بشه، 🌱همونجا، دقیقا همونجا میشه فهمید که پاسدارها فرشته های محافظ بدون بال ماهستند💚 روز پاسدار مبارک🌱 @Abuhossein