eitaa logo
🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
45.1هزار دنبال‌کننده
11هزار عکس
9.7هزار ویدیو
24 فایل
کانال رسمی #سردار_رحیم_نوعی_اقدم تحلیلی، فرهنگی، سیاسی، خبری
مشاهده در ایتا
دانلود
از حیث عملیاتی، یکبار دیگر همه چیز را مرور می‌کنیم. پس از جنگ، دشمن ۴ دسته هدف را مشخص کرد: ۱. به ترتیب مقام معظم رهبری و مشاوران و دستیاران ایشان، سران قوا، اعضای شورای عالی امنیت ملی و دفاع و فرماندهان و مسئولان نظامی، امنیتی و انتظامی ۲‌. مراکز نظامی به ترتیب با محوریت پایگاه‌های موشکی، پدافند و سایر مراکز نظامی حسب نقش و اهمیت ۳. مراکز تامین امنیت داخلی و نقاط نمادین دولتی و حاکمیتی ۴. زیرساخت‌ها و تاسیسات حیاتی انرژی و ... 🔸جمع بندی ما نیز این بود که حمله دشمن از دو حالت خارج نیست: اگر آنها قصد حمله گسترده را داشته باشند، ابتدا رهبر انقلاب اسلامی(روحی فداه)، دستیاران ایشان و سران قوا و اعضای شعام را در یک زمان هدف قرار داده و در ادامه به سمت سایرین خواهند رفت. 🔹 سپس کل قدرت آتش آمریکا و ناتو و رژیم(اهدایی اولی) بر روی پایگاه‌های موشکی و مراکز نظامی متمرکز خواهد شد. در صورت موفقیت این دو فاز، مراکز و افراد امنیتی نیز هدف قرار گرفته تا مسیر هسته‌های آشوب هموار شود. در حالت دوم، بنا بر زمان، دشمن یک یا دو دسته از اهداف را می‌زند. 🔸از آن پس، در نزدیک‌ترین زمان، گزینه زد و خورد دریایی مطرح شد، سپس هم سناریوی حمله به پایگاه‌های موشکی که هر کدام بنا به دلایلی اجرایی نشد. در هفته اول اغتشاشات، مشخص شد که از داخل، اطلاعاتی از مراکز امنیت داخلی، در حال ارسال به خارج از کشور بوده و این مراکز در آن سوی مرز در حال تجزیه و تحلیل هستند. 🔸 پس این سناریو تقویت شد که دشمن به دنبال حمله به این نقاط است. با این حال به دلیل قطع ارتباطات داخل و خارج کشور، انهدام بخش زیادی از شبکه آشوب، هشدارهای تند ایران و کمبود لجستیک آمریکا در خارج، گزینه نظامی تعلیق شد. پس اکنون دو فرضیه وجود داشت: ۱. آمریکا به دنبال اجرای طرح اول بوده تا تاثیری بر جای بگذارد اما لجستیک کافی نداشته پس آن را به بعد موکول کرده است. ۲. اجرای طرح دوم، حتما نیاز به تقویت "لایه دوم و سوم" دارد. به عبارتی اگر دشمن بخواهد صرفا یک یا دو دسته از اهداف را بزند، می‌تواند حمله‌ای محدود انجام دهد اما باید لایه‌های تهاجمی و تدافعی سنگینی در منطقه و فرامنطقه مستقر کرده تا تهران را در دو راهی پاسخ - عدم پاسخ قرار داده و آن را وادار به دومی کند. 🔸 پس آمریکا بلافاصله نسبت به تامین لجستیک سنگین در منطقه اقدام کرد، امری که نشان می‌داد آنها متناظراً و متناسباً باید تغییراتی را در شبکه داخلی خود ایجاد کنند، پس باز هم دو فرضیه شکل گرفت؛ یا بخشی از شبکه آشوب دست نخورده باقی مانده و منتظر حرکت خارجی است و یا آنها با فضاسازی خارجی و جلب توجه ما به آن سوی مرزها، نسبت به احیا نیروی جدید اقدام می‌کنند. پرونده کشته‌ها و تداوم شرایط اقتصادی می‌تواند محرک‌های آشوب جدید در کوتاه مدت باشد. در ادامه چند نکته قابل ذکر است: ۱. نحوه آرایش و تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه، منبع مهمی برای فهم برنامه آتی آنان است. ۲. نیروهای مسلح ایران پس از جنگ ۱۲ روزه، با سرعتی بیش از حد انتظار، نسبت به بازسازی آسیب‌ها و ضربات وارده اقدام کرده و برگه‌های جدیدی نیز ایجاد کردند. آنها این محاسبه را داشتند که ما آتش‌بسی با دشمن نداشتیم و نداریم و فقط دو طرف آتش خود را متوقف کرده‌اند پس آمادگی زد و خورد از مدت‌ها پیش وجود دارد و شاید بیش از ۵ بار از زمان پایان جنگ، بالاترین سطح آماده باش در کشور صادر شد که بسیاری اساساً در سکوت خبری و در هنگامه آرامش ظاهری کشور بوده. بله، اگر زمان بیشتری بگذرد حتما برگه‌های ما بیشتر و قوی‌تر خواهد شد اما نیروهای مسلح از همان زمان منتظر تجاوز جدید دشمن نیز بوده‌اند. 🔸 فی الواقع، یکی از دلایل شتاب دشمن در طرح‌های اخیر خود مانند حملات ترویستی اخیر، ممانعت از تکمیل ایده آل روند بازسازی ایران است. 🔹 پس قطعا ضربات ما در هرگونه درگیری احتمالی، قاطع‌تر و سنگین‌تر از جنگ ۱۲ روزه خواهد بود. ۳. هیچ جایی برای غافلگیری وجود ندارد. پس از ترور هنیه، پیجرها، شهادت سیدحسن، سقوط سوریه، جنگ ۱۲ روزه و حملات تروریستی ۱۸ دی، برخی افراد نباید خود را پذیرای غافلگیری جدید کنند. صحنه روشن است، نبرد میان ما و دشمن به دلایل متعدد و واضح سیاسی اجتناب ناپذیر است، چه امروز، چه دو هفته بعد و چه سه ماه دیگر. آرامش و عدم هراس همانطور که گفته شد یک اصل کلیدی است اما عدم آمادگی نیز منجر به غفلت، شوک و شکست خواهد شد. ۴. این یک گزاره‌ جدی است که رفتار ترامپ، مشابه رفتار امپراتوری‌هایی است که در دوران افول و در آستانه سقوط خود در اوج تکبر هستند‌. اطمینان داریم که شاید تا یک قدمی خطر هم برویم اما بر اساس وعده الهی، این فرعون است که بار دیگر غرق خواهد شد./ @Abuhossein
۵. حتما تغییراتی در آخرین طرح دشمن خصوصا در ترتیب و ترکیب اهداف رخ خواهد داد. ۶. این گزاره قرآنی را نباید فراموش کرد که شاید چیزی را بد پنداریم اما برای ما خوب باشد. ۷. نترسیم و نترسانیم. هیچ کشوری در دنیا نتوانسته دو جنگ براندازی ضربتی را طی کمتر از ۶ ماه خنثی سازد @Abuhossein
🍀کلام پروردگار 🕋وَ قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطاناً نَصِيراً 💐و بگو: پروردگارا! مرا با ورودى نيكو و صادقانه وارد (كارها) كن و با خروجى نيكو بيرون آر و براى من از پيش خودت سلطه و برهانى نيرومند قرار ده. 🌴آیه ۸۰ سوره اسراء 🌺سلام . روز بخیر . نثار قدوم مبارک حضرت علی ابن الحسین ع صلوات @Abuhossein
⭕️یادداشت عجیب سخنگوی دولت/ عدم اشاره به حمله تروریستی به مردم، آغوش باز برای آشوب‌طلبان 🔹️مهاجرانی سخنگوی دولت طی یادداشتی با عنوان «مسیر اصلاح از بخشش و همدلی می‌گذرد» در روزنامه ایران، حملات تروریستی اخیر عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی به مردم ایران را «حوادث تلخ» نامید و نوشت: 🔹️«وقتی سخن از اعتراض مدنی به میان می‌آید، دولت چهاردهم خود را نه در تقابل با مردم، بلکه در کنار آنان و مکلف به شنیدن مطالبات‌شان می‌بیند. در نگاه دولت، جوانانی که در هفته‌های اخیر به صحنه آمدند، سرمایه‌های بی‌بدیل این کشورند... هدف دولت نه برخورد قهری، بلکه بازگشت فرزندان ایران به آغوش جامعه و خانواده است.» 🔹️عدم اشاره سخنگوی دولت به جنایت تروریست‌های مسلح و همچنان سخن گفتن از اعتراض مدنی در حالی است که کشور در روزهای 18 و 19 دی عملا درگیر یک حمله تروریستی گسترده با چند هزار شهید و کشته شده است؛ از این جهت بی‌توجهی به این موضوع مهم و اشاره به آن تحت تعابیری چون اعتراض، تحریف وقایع اخیر است و می‌تواند تبعاتی چون عوض کردن جای شهید و جلاد را به دنبال داشته باشد. 🔹️علاوه بر این، حجم بالای ترور و تخریب تروریست‌های مسلح در فتنه اخیر موجب شده تا مطالبه عموم مردم، مجازات عوامل اغتشاشات اخیر باشد؛ در چنین شرایطی تمرکز سخنگوی دولت و رسانه‌های دولتی بر کلیدواژه‌هایی چون «بخشش و همدلی»، نوعی انحراف از مطالبه عموم مردم است و فضا را برای برخورد قاطع و بازدارنده با عوامل فتنه مخدوش خواهد کرد. @Abuhossein متاسفم به نفهمی وعدم درک موقعیت فعلی کشور در مقابل دشمن قسم خورده
🚨🚨🚨 توییت حسن یونسی فرزند یونسی وزیر اسبق اطلاعات ـــــــــــــــــــــــ @Abuhossein
21.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 امام جمعه چهاردانگه: • از تهران قلب مقاومت به تمام اضلاع مقاومت دست ها بر ماشه و چشم ها بر میدان منتظر فرمان آخر باشید • این بار تهران قابل پیش بینی نخواهد بود • پاسخ تهران صریح و سریع خواهد بود . • هر گونه اقدام نظامی علیه ایران ، یعنی جنگ تمام عیار منطقه ای • هر پایگاه آمریکا هدف موشک های ایرانی خواهد بود . • هر کشوری که زمین و آسمانش و امکانتش در اختیار آمریکا باشد هدف مشروع نیروهای نظامی خواهد بود . • صحنه آخر در حال رقم خوردن است صبح نزدیک است! @Abuhossein
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 نویسنده مطرح آمریکایی؛ اینترنشنال رسانه وابسته به اسرائیل یکی از منابع اصلی اخبار جعلی است! 🔹با قطع اینترنت، پروژه آشوب و جنگ ترکیبی علیه ایران شکست خورد! @Abuhossein
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز استاد به میم‌ر ای ها گفت: همین که شما در جبهه حق شمشیر نمیزید، پس در خدمت جبهه باطل هستید. 💞━━━━━━🌸━━━━━━💞 💗 @ble.ir/join/CxeuS9ichc 💗 💞━━━━━━🌸━━━━━━💞 @Abuhossein
‌جنگ ما با الحاد از جنس جنگ ما با داعش است، میان ما و این فارسی‌زبانان مرتد و تروریست هیچ چیزی جز سرب داغ نیست. @Abuhossein
🔴 واکنش آزیتا موگویی، بازیگر سینما به همراهی برخی هنرمندان با ایران ستیزان 🔹حالا یک کاسبی جدید پیدا کردید و وارد فاز اپوزیسیون نمایی شدید. خجالت بکشید  و شرم کنید. یک مرزی برای تزویر و دروغ برای خودتان تعیین کنید. @Abuhossein
🟢 ما اگر تحمّل نکنیم؛ باید میدان را خالی کنیم... 🔸امام؛ صحبتی دارند که آن را نوشته‌ام و همیشه آن را توی جیب خودم دار. 🔹هر کس که بیشتر برای خدا کار کرد؛ بیشتر باید فحش بشنود و شما ؛ چون بیشتر برای خدا کار کردید؛ بیشتر فحش شنیدید و می‌شنوید. ما باید برای فحش شنیدن ساخته بشویم؛ برای تحمّلِ تهمت و افتراء و دروغ؛ چون ما اگر تحمّل نکنیم؛ باید میدان را خالی کنیم... 🌷 @Abuhossein
افرادی که در پیگیر برگرداندن این مردک به دانشگاه بودند باید سریعا اخراج شوند: 🗣 فواد ایزدی Foad Izadi @Abuhossein