eitaa logo
🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
45.1هزار دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
9.7هزار ویدیو
24 فایل
کانال رسمی #سردار_رحیم_نوعی_اقدم تحلیلی، فرهنگی، سیاسی، خبری
مشاهده در ایتا
دانلود
‌یک منبع آگاه عراقی آزوف اطلاع داد: از تحرکات مشکوک دو شب پیش در منطقه نخیب (واقع در ۲۵۰ کیلومتری غرب کربلا و ۵۰ کیلومتری صحرای نجف) خبر می‌دهد نیروهایی (احتمالاً آمریکایی یا اسرائیلی) در این منطقه به زمین نشستند! وی معتقد است تجهیزات راداری نصب شده است! وی تاکید کرد: صحرای نخیب خیلی مهمه، چندین بار نیروهای عراقی و ارتش خواستند به اونجا برسن ولی نتوانستن مورد تهاجم هوایی دشمن قرار میگیرن، این منبع تاکید کرد، این منطقه را رصد، شناسایی و موقعیت دقیق دشمن را هدف قرار دهید! همچنین انتقال تجهیزات و نفرات دشمن را یک فرد بومی محلی مشاهده کرده است! @abuhossein
⚫️⚠️ تصویر دیگر از موقعیت ناو ابراهام لینکون که اینبار توسط ماهواره چینی میزار ویژن منتشر شده است. 🔹️ موقعیت شکار فراهم هست باذن الله @abuhossein
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨 هجوم پهپادهای نیروی زمینی ارتش به حیفا و تل‌آویو اطلاعیه شماره ۱۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران: 🔹نیروی زمینی ارتش با موجی از حملات پهپادی، حیفا و تل‌اویو در سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار داد. 🔹حملات پهپادی به دشمن آمریکایی- صهیونی تا پیروزی نهایی رزمندگان ایران اسلامی ادامه خواهد داشت. @abuhossein
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴️ دکتر هوشنگ امیراحمدی، استاد دانشگاه راتگرز آمریکا: تاریخ، نام آقای خامنه‌ای را به عنوان رهبری بزرگ، مقتدر و بی‌نظیر ثبت خواهد کرد. 🔹او همواره می‌خواست ایستاده بمیرد؛ مرگی همچون شهادت امام حسین انتخاب او بود. @Abuhossein
◼️رییس مجلس هم مجبور به اصلاح صحبت‌های اخیر پزشکیان شد @Abuhossein
🚨🚨🚨🚨کره جنوبی فردا موشک‌های ضد موشک بالستیک به امارات متحده عربی ارسال خواهد کرد. @Abuhossein
🔴بمب‌های ساخت ترکیه به اسرائیل رسیدند 🔹دولت ترامپ فروش ۶۶۰ میلیون دلار سلاح به اسرائیل را با دور زدن کنگره تسریع کرد. 🔹این قرارداد شامل بیش از ۲۷ هزار بمب MK-80 است که در کارخانه‌ای در تگزاس متعلق به شرکت Repkon USA، شاخه یک شرکت دفاعی ترکیه‌ای، تولید می‌شوند. 🔹مالکیت ترکیه‌ای این کارخانه با توجه به مواضع آنکارا علیه اسرائیل، نگرانی‌هایی درباره زنجیره تأمین ایجاد کرده است. پ.ن: این بمب برای تخریب ساختمان‌ها، زیرساخت‌ها و اهداف زمینی بکار میرود. @Abuhossein
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرود حماسی خواننده چینی برای ایران! ایران ایران سینه سپر کن! آقای جمهوری اسلامی اگر بتوانی از جنگ سالم بیایی بیرون یعنی نظام سیاسی و بقای خود رو حفظ کنی فردای آتش بس باید دیپلمات و مسئولان ارشدت رو بفرستی چین! برای مذاکره برای قرارداد برای یک اتحاد استراتژیک! بیش از 20 سال عمر مردم را حرام مذاکره و توافق با شیطان بزرگ کردی ! دیگه بسه! @Abuhossein
🔴 تحلیلی از قدرت نیروی دریایی سپاه 🔹تقریبا تمامی ساختمان های مناطق و رده های نیروی دریایی سپاه تحت شدید ترین حملات رژیم تروریستی ایالات متحده قرار گرفته و آثار تخریب بالاست! 🔹ناو شهید باقری از قسمت پل فرماندهی و عرشه هدف قرار گرفته و غیرعملیاتی شده است و نیاز به بازسازی دارد، تعدادی دیگر از شناور های لجستیکی نیز آسیب دیده اند ! 💎 تعدادی از جزایر نیز زیر بمباران شدید هستند ! 🔹 اما این همه ی قصه نیست و همین موجب شده خوک کله زرد احمق فکر میکند که نیروی دریایی نابود شده ! (شاسگول کله زرد فکر میکند ساختمانها در دریا پارو می‌زنند و موشک شلیک می‌کنند !) 🔹یک خطای محاسباتی وحشتناک! 🔹حجم تخریب بالاست ولی حتی ۵درصد هم توان رزم نیروی دریایی سپاه آسیب ندیده ! حتی به اندازه انگشتان دو دست هم شهید ندادیم! ما توانستیم نیروی انسانی و تجهیزات کاربردی و عملیاتی خود را در مرحله اول جنگ ( مرحله زمین سوخته)حفظ کنیم و این دست برتر ما در مراحل بعدی نبرد هست ! 🔹بچه هایی که کار اطلاعاتی کرده اند با تعقیب صحبت های ترامپ و وزیر دفاعش خیلی راحت به عدم اشراف اطلاعاتی او پی برده اند! 🔹فرماندهان نیروی دریایی سپاه از سال ها قبل دست یانکی ها را خوانده بودند و سناریوهای مقابله را سال ها قبل تمرین کرده بودند! 🔹ما در نیروی دریایی سپاه چندین نیروی موازی داریم! یگان های خود اتکایی که جنگ بلدند! 🔹نیروی دریایی سپاه چندین نیروی موازی دارد که قابل مشاهده در سطح نیست ! یعنی شما چیزی در سطح و دریا نخواهید دید ! 🔹تجهیزات دریایی هیچ آسیبی ندیده اند چون اصلا دیده نمی شوند ! 🔹یگان های خوداتکای چابک با قدرت عملیاتی بالا ! 🔹حتی از ده درصد موشک ها و پهپادها هم استفاده نشده است! 🔹تنگه هرمز stop شده ! 🔹عبور کشتی ها و نفتکش ها صفر شده! 🔹کشتی ها و نفتکش های آمریکایی و انگلیسی و رژیم به محض شناسایی ، زیر مشت و لگد بچه ها پرپر می شوند! 🔹یک ناو لجستیکی ارتش آمریکا و همچنین یک ناو پیشرفته و اخرالزمانی از کلاس « آرلی بورک » با پنج لایه دفاعی رفته لای باقالیا! (سریال لست شیپ رو حتما ببینید که ازین ناو به عنوان ناو منجی جهان و اخرالزمانی نام برده ) 🔹اکثر رادارهای هشدار دهنده آمریکا در کشورهای حاشیه خلیج فارس پوکیده! 🔹تمامی پایگاه های آمریکایی در کشورهای حاشیه خلیج فارس شوخمیده شده !!! جوری که کشورهای حاشیه خلیج فارس تقریبا بی دفاع شدند ! 🔻یعنی اگه حوصله مون سر بره ، کمتر از ۲۴ساعت میتونیم همه شون رو تصرف کنیم!!! 🔹ناوگان پنجم آمریکا و مقر سنتکام در بحرین رفته روی هوا !!! (آمریکا هفت ناوگان دارد، از آمریکا تا ژاپن و ناپل ایتالیا که بزرگترین آن در بحرین می باشد که الان تبدیل به خاک تپه شده ) 🔹اشراف اطلاعاتی اینقدر بالاست که نیروهای آمریکایی که در هتل ها و خانه های پوششی در کشورهای منطقه تِلِپ شده بودند جنازه شان رفت برای بابا ننه شان ! 🔹قدرت آتش بچه ها بر روی تنگه هرمز اینقدر بالاست که علیرغم دستور خوک کثیف کله زرد مبنی بر اسکورت نفتکش ها ،هیچ ناو آمریکایی جرات ورود به خلیج فارس را ندارد! 🔹در سایت های جهانی هم که توجه کنید هیچ کشتی نمی تواند رد شود که اگر دو هفته ادامه پیدا کند فروپاشی اقتصاد دنیا را خواهید دید! @Abuhossein
🔺 با سلام افرادی با لباس نیروهای مسلح با مراجعه به درب منزل شما اعلام می‌کنند که در فلان بیمارستان، مدرسه، ورزشگاه و... پهپاد یا لانچر گذاشتیم و برای امنیت تون محله رو ترک کنید 👈 ستون پنجم دشمن هستند در صورت مشاهده چنین مواردی سریعاً به ۱۱۳، ۱۱۴ یا ۱۱۰ اطلاع بدهید. @Abuhossein
🔴علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی تا ساعتی دیگر با مردم سربلند و شریف ایران صحبت خواهد کرد @abuhossein
🔴سردار موسوی: موشک‌های‌مان با «اتحاد» سوخت‌رسانی می‌شوند 🔹فرمانده نیروی هوافضای سپاه: موشک‌های‌مان با اتحاد سوخت‌رسانی می‌شوند. 🔹ما رزمندگان جان برکف نیروی هوافضای سپاه از کیان اسلامی، وطن عزیزمان و ملت شریف و نجیب با بذل جان دفاع خواهیم کرد. @abuhossein