سفیر روسیه در لندن: ما در جنگ علیه ایران بیطرف نیستیم و مسکو از تهران حمایت میکند.
@Abuhossein
سند جنایت ترامپ و نتانیاهو؛ زینب صاحبی، شهید دو ساله!
#ما_پیروزیم #ایران_قوی
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@Abuhossein
امام شهید ما عمرش از کل دولت جعلی رژیم صهیونیستی بیشتر بود.
#ما_پیروزیم #ایران_قوی
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@Abuhossein
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 انتشار تصاویر حمله موشکی مقاومت عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی
#ما_پیروزیم #ایران_قوی
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@Abuhossein
📌سفیر روسیه: مسکو از ایران در جنگ با آمریکا حمایت می کند
آندری کلین، سفیر روسیه در انگلیس در مصاحبه با شبکه «اسکاینیوز» با اعلام حمایت مسکو از ایران در جنگ جاری با آمریکا، مواضع واشنگتن و رژیم صهیونیستی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
این دیپلمات روس با تأکید بر این که کشورش در این درگیری «بیطرف نیست»، گفت: «ما نسبت به آنچه رخ میدهد، دیدگاهی بسیار منفی داریم. کشورهای غربی اکنون بر این منطق اصرار دارند که ایران در همه چیز مقصر است. اما هیچکس نمیگوید که این آمریکا و اسرائیل بودند که حمله علیه ایران را آغاز کردند و ایران صرفاً به این حمله پاسخ میدهد. این کاملاً غیرمنصفانه است.»
#ما_پیروزیم #ایران_قوی
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
🌍پایگاه خبری #اَترَس_نیوز 🇮🇷
🔷@atrasnews
🔷@atrasnews
🚨🚨🚨💥💥💥الله اکبر
💢❌💢یه پهباد فوق پیشرفته دیگه تو استان مرکزی زدیم.
#ما_پیروزیم #ایران_قوی
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@Abuhossein
🚨🚨🚨خبرنگار NBC از آقای عراقچی میپرسد: آیا شما از حمله زمینی نمیترسید؟!؟
عراقچی: بترسیم!! ما منتظریم، خیلی وقته منتظر این روز هستیم و امیدواریم زودتر اقدام زمینی انجام دهند تا اینجا را به گورستان نیروهای آمریکایی اسراییلی و ناتو تبدیل کنیم،
#ما_پیروزیم #ایران_قوی
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@Abuhossein
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◼️تصاویری از اصابتهای پیاپی در شمال اسرائیل
#ما_پیروزیم #ایران_قوی
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@Abuhossein
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 لحظه هدف قرار گرفتن رادار تروریست های آمریکایی در اردن
#ما_پیروزیم #ایران_قوی
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
🌍پایگاه خبری #اَترَس_نیوز 🇮🇷
🔷@atrasnews
🔷@atrasnews
🔴 متروخوابی در تلآویو
🔹نمایی از مترو شهر رمات گن در اسرائیل؛ تل آویو عملا فلج شده و زندگی عادی و کار روزانه معنا ندارد.
#ما_پیروزیم #ایران_قوی
#مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@Abuhossein