حضرت آیت الله سیستانی: وجوب کفایی حضور در خیابان جهت جلوگیری از فته آشوب
@Abuhossein
وقتی یمن وارد میشود🔥🔥
⭕️ محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله: تصمیم به ایستادن نظامی در کنار ایران گرفته شده است و ساعت صفر در زمان مناسب اعلام خواهد شد‼️
@Abuhossein
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴رفراندوم می خواستید؟
👆اینم رفراندم🇮🇷♥️
@Abuhossein
سلام علیکم
اون کسانیکه میگفتند اگه روز عاشورا ما کربلا بودیم حتما به یاری امام حسین علیه السلام می رفتیم،
بسم الله بیاید تو میدون. کربلا وعاشورای ما الانه... رزمندگان جبهه حق دارند پشت لانچرها موشک میخورند و تکه تکه میشند... شما شبی یه ساعت با ماشین تشریف بیارید تو خیابون یه چرخی بزنید و تو موکب ها یه چایی بخورید و برگردید... جهاد من و شما الان فقط و فقط کف خیابون هستش...
نصر من الله و فتح قریب...
ان شاءالله تا پیروزی چیزی نمونده به شرطی که پای کار باشیم و خیابونهای شهر را شلوغ نگه داریم... اگه الان بی تفاوت بودید و کاری انجام ندادید مطمئن باشید اگه زمان امام حسین علیه السلام هم بودید، کاری نمیکردید.
°#جبهه
°#خیابان
@Abuhossein
🕊گمنام بودی حاج داوود؛ بیش از حد گمنام بودی...
سردار شهید حاج داود عسگری در کنار همسر و دو پسر شهیدش، دختر و سه نوه شهیدش😔
ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ محفل شهدایی🏴
@Abuhossein
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دعای دلنشین و خالصانه رهبر شهیدمان در جلسه خصوصی با خانواده 💔😭
چقدر ساده و دلنشین دعا میکنید آقاجان💔
و دعاهایی که همه مستجاب شد...
@Abuhossein
🚨🚨🚨تصاویری از اصابت موشک های ایرانی به اهداف مشخص در تل آویو.
@Abuhossein
حواستون به اصابت ها هست؟!!
موشک ها با خیال راحت در آسمان کشورهای دیگر دیده میشوند، ولی نه سامانه تاد، نه فلاخن داوود، نه پیکان و اَروو... پدافندهایی که خاصیت دوربرد دارند ولی هیچ کدام فعال نشده، فقط گنبد آهنین مانده که با کمبود موشک روبروست!!!
اصابت ها چند چندان شده، و انشالله تا چند روز دیگر ۱۰۰ درصد اصابت ثبت خواهد شد به امید خداااا.
یا زهراااااا مددی
@Abuhossein