eitaa logo
🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
45.3هزار دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
9.8هزار ویدیو
24 فایل
کانال رسمی #سردار_رحیم_نوعی_اقدم تحلیلی، فرهنگی، سیاسی، خبری
مشاهده در ایتا
دانلود
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قدرت‌نمایی پدافندی حزب‌الله 🔹حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی، بخشی از توانمندی‌های پدافند هوایی خود را به نمایش گذاشت تا پیامی روشن به متجاوزان صهیونیستی ارسال کند. 🔹در این ویدئو، قابلیت‌های عملیاتی پدافند هوایی مقاومت اسلامی در مواجهه با تهدیدات هوایی به تصویر کشیده شده است. @Abuhossein
انتقادات صریح حسین شریعتمداری نماینده رهبر شهید در روزنامه کیهان از قالیباف و عراقچی حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: 🔹باید از آقایان قالیباف و عراقچی پرسید، مگر نه این‌که بستن تنگه هرمز یکی از اصلی‌ترین اهرم‌های کشورمان در جنگ رمضان بوده است و مگر نه این‌که بستن تنگه راه تنفس تجاری و اقتصادی دشمن را مسدود نموده و به خفگی نزدیک کرده است؟! 🔹آقایان قرار است با کدام توجیه منطقی و توضیح قابل قبولی از این اهرم سرنوشت‌ساز دست بردارند؟! 🔹می‌فرمایند؛ «از کشتی‌های عبوری هزینه خدمات خواهیم گرفت»! همین؟! آمریکا و متحدانش، رهبر بزرگوار ایران اسلامی و جهان اسلام را به شهادت رسانده‌اند، خون ده‌ها دانشمند هسته‌ای و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی، صدها انسان بی‌گناه و دانش‌آموزان مظلوم را بر زمین ریخته‌اند. 🔹حالا قرار است با گشایش تنگه هرمز و دریافت هزینه خدمات از کشتی‌های عبوری، گلوگاه اقتصادی و تجاری آنها را رها کنیم؟! و زمینه را برای حملات و جنایات بعدی آنها فراهم آوریم؟! 🔹محاصره دریایی ایران از سوی آمریکا نه فقط یک اقدام غیرقانونی، بلکه جنایت جنگی است و همان‌طور که ترامپ با صراحت اعتراف کرده است یکی از انواع «دزدی دریایی» است. 🔹دریافت غرامت، یکی از شرایط اعلام شده رهبر معظم انقلاب بوده و هست. حضرت ایشان در پیام ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۴ خود می‌فرمایند: «ما از دشمن غرامت خواهیم گرفت و اگر امتناع کند، به اندازه‌ای که تشخیص بدهیم، از اموالش برخواهیم داشت و اگر آن هم مقدور نباشد، به همان اندازه از اموالش را نابود خواهیم کرد». 🔹این غرامت را قرار است چگونه از آمریکا و شرکایش در جنگ رمضان دریافت کنیم؟ تعهد؟ آمریکا به کدام تعهدش پایبند بوده است؟! از هم‌اکنون پرداخت غرامت را نفی می‌کند. 🔹تنگه هرمز یکی از اصلی‌ترین اهرم‌ها برای دریافت غرامت است. @Abuhossein
‌ ♻️ پاسخ رهبر انقلاب به مدافعان مذاکره با آمریکا برای پایان جنگ حتما شما هم این جمله را از زبان مذاکره‌کنندگان شنیده‌اید که اگر بخواهیم حق ملت را بگیریم باید مذاکره کنیم، اگر بخواهیم به جنگ پایان دهیم باید مذاکره کنیم، اگر بخواهیم شروطمان را به طرف مقابل بقبولانیم باید مذاکره کنیم... حالا بشنوید پاسخ رهبر شهید انقلاب به این توجیه‌گران مذاکره با شیطان را وقتی فرمودند: "ما چند سال نشستیم مذاکره کردیم، همین شخص (ترامپ) مذاکره تمام‌شده‌ی کامل‌شده‌ی امضاشده را از میز بیرون انداخت و پاره کرد؛ با این آدم چه جور می‌شود مذاکره کرد؟ در جواب این حرف من، عنصرِ داخلیِ مقاله‌نویسِ فلان روزنامه می‌گوید «خب آقا! دو نفری که با همدیگر جنگ دارند و می‌نشینند برای صلح مذاکره می‌کنند، اینها هم به هم اعتماد ندارند؛ نداشتن اعتماد مانع مذاکره نیست»؛ این اشتباه است؛ همان دو نفری که برای صلح دارند مذاکره می‌کنند، اگر به وفای به آنچه قرارداد می‌شود مطمئن نباشند، مذاکره نمی‌کنند؛ چون می‌دانند کار بیهوده‌ای است، کار مهملی است. در مذاکره باید انسان مطمئن باشد که طرف مقابل به آنچه متعهّد شد عمل خواهد کرد. وقتی می‌دانیم عمل نمی‌کند، چه مذاکره‌ای؟ بنابر‌‌ این، دعوت به مذاکره و اظهار مذاکره فریب افکار عمومی است." (۲۳ اسفند ۱۴۰۳) @Abuhossein
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم سیمان ریختن در قلب راکتور هسته‌ای اراک # مرگ بر خائن وطن فروش @Abuhossein
❌️ دقایقی دیگر پیام مهم فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) منتشر می‌شود 🔹پیام مهم سردار سرلشکر «علی عبداللهی» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) تا دقایقی دیگر درخصوص اتفاقات یک سال اخیر، از جنگ ۱۲ روزه تا «جنگ رمضان» خطاب به ملت ایران منتشر خواهد شد @Abuhossein
‌ ⏪️ متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛ 🔹️ملت قهرمان ایران؛ مقاومت و بعثت دوباره شما، فصل نوینی را در تحولات بین‌الملل رقم زد و جمهوری اسلامی ایران را در قامت یک «قدرت جهانی اثرگذار» تثبیت کرد. فرزندان شما در نیروهای مسلح، به‌ویژه فرماندهان شهید که تربیت‌یافتگان اصیل مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای شهید بودند، از روز اول نهضت، بغض و عدوات با استکبار و صهیونیسم را جزئی جدانشدنی از ماهیت انقلاب اسلامی می‌دانستند و می‌دانند. 🔹️اتفاقات یک سال اخیر، از جنگ ۱۲ روزه تا «جنگ رمضان»، علیرغم خسارت‌های سنگین و داغِ جانسوزِ شهادت امام شهید، فرماندهان و مردم بی‌گناه، یک فرصت بزرگ برای «تسویه حساب تاريخی» با جنایتکاران فراهم کرد؛ نیرو‌های مسلح به پشتوانه‌ی مردم و با عنایت الهی بر سر آن‌ها آوردند آنچه لایقشان بود. 🔹️اینک مقتدرانه اعلام می‌داریم: توان رزمی، دفاعی و قدرت موشکی، دریایی، پهپادی و پدافند هوایی ما پرقدرت‌تر از گذشته و تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله ‌سید مجتبی حسینی خامنه‌ای مدظله‌العالی، ارتقا یافته و فرزندان ملت در نیروهای مسلح «دست به ماشه»، آماده شلیک به قلب دشمن هستند. 🔹️آرمان مقدس فتح قدس و انتقام خون امام شهید هرگز فراموش نخواهد شد؛ ما منتظر کوچک‌ترین لغزشی از سوی دشمن متجاوز هستیم تا درسی فراموش‌نشدنی و پایان‌بخش به آن‌ها بدهیم. @Abuhossein
🔴 ترامپ: اگر به توافق هسته‌ای نرسیم، به ایران حمله نظامی می‌کنم ترامپ گفت که اگر مذاکرات به توافق نهایی هسته‌ای منجر نشود، "حملات نظامی" به ایران را از سر خواهد گرفت. ____________________ ✍️سالی که نکوست از بهارش پیداست. طرف از ب بسم الله هنوز امضا نزده داره میگه پول نمیدم، حمله میکنم اسرائیل هم گفته از لبنان خارج نمیشم! فعلا علی الحساب نصف مفاد رو نقض شده فرض کنید! @Abuhossein
🔴 بیانیۀ دبیرخانۀ شورای‌عالی امنیت ملی دربارۀ توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا بسم‌الله الرحمن الرحیم به اطلاع ملت شریف ایران می رساند: 🔹جمهوری اسلامی ایران در پرتو راهبری رهبر شهید خویش، تفوق خود در برابر دشمن امریکایی صهیونی را تکمیل کرده و ذیل تدابیر رهبری عالی قدر نظام (حفظه الله تعالی)، حمایت های آحاد مردم و تلاش مجاهدانۀ رزمندگان اسلام، به‌دنبال یک‌دوره مذاکرات دشوار و فشردۀ چندماهه، و براساس مصوبۀ شورایعالی امنیت ملی، متن یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ (مذاکرات اسلام آباد) را میان ایران و امریکا در شامگاه ۲۴ خرداد ماه، نهایی کرد. 🔹بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به‌صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصرۀ دریایی علیه ایران بلافاصله و به‌طور کامل خاتمه می‌یابد. 🔹امضای این یادداشت تفاهم در روز جمعه ۲۹ خرداد به‌طور رسمی انجام خواهد شد. 🔹مذاکرات برای توافق نهایی، به پس از اجرای تعهدات طرف مقابل وفق یادداشت تفاهم موکول خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جمهوری اسلامی پاکستان و دولت قطر قدردانی می کند. ـــــــــــــــــــــــ @Abuhossein
🔴بیانیه مشترک فرانسه، بریتانیا، آلمان و ایتالیا: ما آمادگی داریم در پاسخ به گام‌های واضح و قابل‌راستی‌آزمایی ایران در مورد برنامه هسته‌ای‌اش، تحریم‌های مرتبط را لغو کنیم @Abuhossein
‌ ترامپ: رابطه با ایران متفاوت از قبل خواهد بود 🔹رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در تروث سوشال: توافق من با ایران، دقیقاً نقطه مقابل آن (توافق قبلی) است؛ یک دیوار در برابر سلاح هسته‌ای! در حقیقت، آنها دیگر سلاح هسته‌ای نمی‌خواهند و هرگز چنین سلاحی نخواهند داشت، چه از طریق خرید، چه توسعه و هر شکل دیگری از تأمین. 🔹قرار است این توافق فردا امضا شود و بلافاصله پس از امضا، تنگه هرمز به روی همه باز خواهد بود. 🔹رابطه ما با ایران بسیار متفاوت و بهتر از رابطه‌ای است که دولت‌های قبلی داشتند. بر خلاف پرداخت‌های صدها میلیارد دلاری اوباما به آنها، از جمله یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول نقدِ سبز، در این توافق هیچ پولی دست‌به‌دست نمی‌شود. 🔹در زمان مناسب، وقتی همه چیز آرام شد، ما وارد خواهیم شد و غبار هسته‌ای (مواد باقی‌مانده هسته‌ای) را که در عمق زیر کوه‌های گرانیتیِ عظیم و فرورفته در زمین دفن شده است، به لطف بمب‌افکن‌های زیبای بی‑۲ و خلبانان نابغه‌شان، بیرون می‌آوریم و سپس آن را نابود می‌کنیم، چه در ایران و چه در ایالات متحده. 🔹ما مشتاقانه منتظر همکاری با ایران و تمام خاورمیانه برای مدتی طولانی در آینده هستیم. امیدواریم این فرآیند به سرعت، به آسانی و روان به نتیجه برسد. اگر نشد، ما گزینه نهایی را داریم، امیدواریم هرگز مجبور به استفاده دوباره از آن نشویم! از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم!!! @Abuhossein
⭕ شبکه اسرائیلی: ترامپ در جدا کردن پرونده ایران و لبنان شکست خورد 🔸 شبکه صهیونیستی «INEWS24» گزارش داد که وزرای کابینه نتانیاهو معتقدند دونالد ترامپ در تلاش برای جدا کردن عرصه ایران از پرونده لبنان ناکام مانده است. 🔸 مقام‌های اسرائیلی تأکید کرده‌اند که میان دو جبهه ایران و لبنان ارتباطی مستقیم وجود دارد و باید این پیوند به رسمیت شناخته شود. @Abuhossein
سحرگاه ۲۳خرداد ۱۴۰۴شهید شدند پاسدار خون پاکشان باشیم. @Abuhossein