اینکه آخر یه کتاب و میدونم و فقط نمیدونم چه اتفاقی افتاد تا اون اتفاق ِافتاد و مجبورم همشو بخونم، برام عذاب اوره .
اگر در اوج افسردگی به سر میبَرید، دور و اطراف ِکتاب "چایت را من شیرین میکنم" نرید .
من سر ِدوستام غیرتیم .
اگر بهشون نزدیک شدید، هرچی دیدید از چشم خودتون دیدید ./: