هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
⭕️ چه کسی معترضین را به خیابان میکشاند؟!
🔹 این روزها رفتار رادیکال برخی از #معترضین در ایران، بعضیها را دچار بُهت و حیرت میکند. اما تعجبی ندارد؛ همهی این رفتارها طبیعیست! طبیعت #انسان_نئولیبرال این است!
🔸 در نئولیبرالیسم #بازار_آزاد میداندار است، و #رقابت هم قاعده بازی و شرط حیات در این بازار است!
🔹 اگر میبینید برای بوسیدن و رقصیدن و بغل کردن میخواند، یا برای همسفره شدن با جنس مخالف در دانشگاه حالت جنگی میگیرد، او دارد طبق قاعده بازار عمل میکند!
♦️ دکتر یوسفعلی اباذری استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران توضیح میدهد که چطور میل به آزادی جنسی هم رقابتی میشود.
🔸 او میگوید #مصرفگرایی، لذتجویی و #منفعتطلبی جزئی از شخصیت و لازمهی انسان نئولیبرال است برای اینکه در رقابت کم نیاورد!
🔹 حالا آزادی جنسی هم یکی از این عرصههای رقابت برای انسان نئولیبرال است. بهخاطر همین یک روز دغدغهاش حضور زنان در ورزشگاه است، روز دیگر آزادی پوشش میخواهد؛ و روزی دیگر آغوش رایگان میدهد.
🔸 سوژه نئولیبرال حتی #اعتراض را عرصه رقابت میبیند و سعی میکند با قدرت رسانه مطالبات اصلی معترضین را به نفع خودش تحریف کند.
🔹 او در این رقابت نه تنها نسبت به آرمانهای اجتماعی مثل مبارزه با #فقر_و_تبعیض حساسیتی ندارد که حتی دغدغه استقلال وطن هم ندارد و به طور کاملاً طبیعی از بیگانه مطالبه #تحریم و جنگ علیه کشورش میکند.
🔸 و اگر از #گفتوگو گریزان است چون پرسشی ندارد که دنبال پاسخ باشد. آرمانش لذتجویی و منفعتطلبی فردی است و این آرمانها اساساً قابل گفتوگو نیستند. در بهترین حالت، مذاکره میکند برای تحقق آرمانهایش.
🔹 با این همه او فقط یک سوژه است. بخش عمدهای از این سوژه مخلوق و محصول سیاستهای نئولیبرالی در کشور است. وقتی عرصههای مختلف حکمرانی از اقتصاد گرفته تا آموزش و سلامت تقدیم ایدههای نئولیبرالی شود، میتوان انتظاری جز خلق انسان نئولیبرال داشت؟! آنگاه اوست که تو را مجبور میکند در فرهنگ و سیاستخارجی هم در زمین نئولیبرالیسم بازی کنی! و گرنه در اقتصاد و معیشت و امنیتت دچار بحران میشوی!
🔸 تا حکمرانی را از دست نئولیبرالیسم آزاد نکنی او همینطور پیش میآید و تو باز میرسی بر سر دو راهی. و اینبار معیشت و امنیتت را به آزادی جنسی میخواهد گره بزند.
🔺 پ.ن: همانطور که مشخص است منظورمان همه معترضین نیست، بلکه صحبت از کسانیست که به نوع رفتارها و شعارهایشان اشاره شد.
🔺 فیلم کامل سخنرانی دکتر اباذری (۲۸ آذر۹۷) را از اینجا میتوانید ببینید.
🎬 @Mostazafin_TV
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
از پول حرام بنیاد HAND و راکفلر
از جیب نوشین هاشمی و USAID
طرفدار نظام جمهوری اسلامی بیرون نمیاد.
وقتی از مهاجرفرستی شریفی ها
توسط این بنیادهای خارجی
حرف میزدیم و تکفیر میشدیم
این روزها را هم میدیدیم.
شبکه اقتصاددانان فارسی زبان
همزمان با بیانیه ۵اقتصاددان فعال شد!
بعد از آن هم تعطیل سازی اجباری بازار تهران و روانه کردن آشوبگران به اماکن تجاری این شهر..
مراقبشان باشیم..
بهتر است بگویم آمریکا مغز خر نخورده است
پول بی زبانی که میتواند
جاسوس و نفوذی و آدمکش
و سرپل و لیدر تربیت کند را
خرج اقتصاد خواندن
چند دانشجوی مهندسی شریف کند
تا علیهش جفتک بزنند
و حافظ منافع جمهوری اسلامی باشند...
می داند چه پولی را برای چه کسی و چه کاری و چه هدفی خرج کند..
همه ماجرای گستاخی های شریف را از همین دریچه نگاه کنید
مساله برایتان روشن میشود!
✅به افرا بپیوندید:
@afra_eco
حداقل یک شعار خوب
یک جمعیت قابل قبول
یک بیانیه یا مطالبه درست
یک خط پیشنهاد اصلاح
از این جماعت میدیدیم
از این مماشات گله مند نبودیم و دلمان نمی سوخت
اما وقتی جز فحش های رکیک جنسی
تخریب و قتل و آشوب و ناامنی
هرزگی و لختی و بی حیایی
چیزی نمی بینیم
چاره ای جز حفظ امنیت و اقتدار کشور
و برخورد محکم بازدارنده نیست!
✅به افرا بپیوندید:
@afra_eco
صبح از ساعت ۷ تا ۹ تقریبا نصف تهران را برای رسیدن به جلسه ای طی کردم
حدود ۵۰۰خانم را در مسیر شمردم
از مولوی و فردوسی تا انقلاب و ولیعصر
جامعه آماری جالب و خارج از تصور بود..
۴۰۰خانم چادری یا پوشش کامل
۸۹خانم با پوشش متوسط
و فقط ۱۱خانم بدون پوشش مو
واقعیت میدان با رسانه فرق دارد!
من تقریبا یکماه است جمعیت ها را میشمارم.
موافق و مخالف و معترض و انقلابی
نتایجم با آمار این توییت تفاوتی ندارد.
هر بار هم چند شاهد با خودم همراه میکنم
و معمولا تصویر میگیرم
از همسرم تا رفقایی که
باور میکردند و نمیکردند
با من نفرات را شمردند
و نتیجه همین بود که بود..
رسانه به ذهن و چشم و گوش ما
تجاوز میکنند
و ما را اسیر میکنند
اما هیچوقت مطالبه آزادی
از ابراسارت رسانه های عاری از اخلاق و شرافت و انحصارگران ذهن و دشمنان حقیقت را نداشتیم..
✅به افرا بپیوندید:
@afra_eco
افرا (اقتصاد فردای روشن ایران)
صبح از ساعت ۷ تا ۹ تقریبا نصف تهران را برای رسیدن به جلسه ای طی کردم حدود ۵۰۰خانم را در مسیر شمردم ا
من با سید بودم امروز را
این آمار را صد در صد تایید میکنم
حاضرم با هر کسی که قبول ندارد بیاید و برویم مرکز شهر و بچرخیم
اصلا عددی نیستند زنهایی که حجاب را کنار گذاشته اند
اکثر قریب به اتفاق زنان ما با حیا هستند و اصل رعایت حد و حدود پوشش اعتقاد دارند
کشف حجابی ها در اقلیت محضند
بعد از این جلسه هم سوار تاکسی از مسیر تهرانپارس و هفت تیر و کریمخان و شریعتی عبور کردیم و حدود ١٠٠ خانمی که دیدیم ٧٨ نفر حجاب کامل داشتند و ١٣ نفر شل حجاب و ٢ نفر کشف حجاب کرد بودند. ساعت هم حدود ١٢ ظهر بود.
نکته جالب این بود که به راننده تاکسی گفتم و او هم کاملا تایید کرد که اکثریت زنان با حجاب هستند (چادری یا مانتو روسری) و تعداد کمی کشف حجابی هستند.(صدای راننده را ضبط کردم و صوتش موجود است و در کانال خواهم گذاشت)
برخی میخواهند از طریق #تجاوز_رسانه_ای القا کنند که زنان ما بی اعتقاد و بی دین اند
یعنی آنقدر رسانه کشف حجابیها را نشان میدهد که شما باحجابها را دیگر نمیبینید...
💠 @h_abasifar
(در میانه یک جنگ تمام عیار ترکیبی)
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
این اعتراف را دقت کنید!
بهتر از این نمیشد!
با برادر عزیزم سید امیرحسین حسینی به تهران رفته بودیم و نتیجه مشاهداتمان را توییت کردیم. نتیجه این بود که در تهران تعداد خانم های با حجاب بسیار بیشتر از بی حجاب بود.
صدها نفر از ضدانقلاب آمدند (عموما با اکانت فیک) فحش دادند.
خانمی که تصویر توییتش را مشاهده میکنید (مریم دیگه) هم مخالف حجاب و هم مخالف نظام است. آمد حرفمان را نقد کند اما خیلی صریح و شفاف اعتراف کرد و حرف ما را تایید کرد.
این اعتراف و این آمار و حقایق جامعه باید در مقابل پروپاگاندای رسانه ای غربی ها وایرال شود.
دست شما را میبوسد
💠 @h_abasifar
(در میانه یک جنگ تمام عیار ترکیبی)
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
راننده تاکسی تهران - حجاب.mp3
2.19M
⭕️ گفتگو با یک راننده تاکسی در تهران:
🔹 من همه جای شهر دارم می چرخم؛ اکثرا با حجابند
🔹 بعضی ها (حتی بی حجاب) شخصیت دارند اما برخی عقدهای هستند
🔹 اسیر جنگ رسانهای نباید بشویم
🔹 باحجاب ها اصلا سوژه دوربین نمی شوند
این تاکسی همان تاکسی است که سوار آن بودیم و تعداد خانمهای با حجاب و کم حجاب و بی حجاب را شمردیم و دوستان ضدانقلاب می گفتند دروغ میگوئید...
💠 @h_abasifar
(در میانه یک جنگ تمام عیار ترکیبی)
ماجرا ساده است
تصمیم گرفتیم با مشاهده میدانی
گزاره "بانوان بدون پوشش اکثریت جامعه بانوان هستند" را ارزیابی کنیم.
مشاهدات ما نسبت درصدی زیر را داشت:
تقریبا از هر 100نفر
80درصد با پوشش کامل چادر یا مانتو
15درصد با پوشش عرفی و عادی
5درصد بدون پوشش مو یا پوشش نامناسب
برای این امر گاها در ایستگاه مترو
در اوقاتی که حساسیت برانگیز نباشد
مثل دیشب عکس هم میگیرم.
تقریبا در 1ماه گذشته بیش از 15بار
در ساعات مختلف شبانه روز به ویژه غروب ها در میادین اصلی
با همراهی افراد مختلف از همسر محترم تا اساتید و دوستان معزز این کار را انجام دادیم
تا به یک تحلیل تا به یک تحلیل دقیق از واقعیت میدانی برسیم.
بعد از اطمینان کامل از یکسانی آمار
دیروز روایت دو بخش از مشاهدات توسط بنده و استاد عباسی فر منتشر گشت.
ضمن تشکر از محبت کاربران محترم و با اخلاق
اما تمام مدعیان و شعاردهندگان آزادی با بدترین الفاظ به ما تاختند..تمام سعی بنده در ایام اغتشاشات آن بود که
اثبات کنم آن کس که شعار آزادی در مهد یکی از آزادترین حکومت های جهان را سر می دهد
از دیکتاتورترین افراد بشر است.
این ها کمترین و پیش پا افتاده ترین حق یعنی آزادی بیان را هم از ما گرفته اند در حالیکه در همین حکومت آزادانه می تازند!
✅به افرا بپیوندید:
@afra_eco
امروز برای تفهیم اتهام
به دانشکده اقتصاد علامه احضار شدم!
ماجرای این موضوع را در ادامه برایتان روایت میکنم.
✅به افرا بپیوندید:
@afra_eco
افرا (اقتصاد فردای روشن ایران)
امروز برای تفهیم اتهام در دانشکده اقتصاد علامه احضار شدم!
نمازم تمام شد که تلفنم زنگ خورد
ازم خواستند بیایم دفتر ریاست دانشکده..
ساختمان شلوغ بود حدود بیش از ۳۰نفر بالا و پایین می رفتند.
صبر کردم کارشان تمام شود.
متاسفانه با بی احترامی های زیادی مواجه شدم..
از بی شرف و ساندیس خور تا تفتیش آنکه چرا طرفدار نظامم اما ریش ندارم تا باز کردن دکمه کتم تا کنایه هایی از اینکه چرا در فضای مجازی روایت های اخیر را منتشر کردم!
دختری داد زد دیدی اکثریت چقدره! رفت اما میخواستم بگویم بله دیدم که فقط همین قدر بودید..
دیگری گفت کم توییت میزنی و شر و ور میگویی.. به او خندیدم اما دختری دیگر داد زد خنده داره؟ نیشت رو ببند..
یکی دوتاشون هم انصافا حمایت کردند و گفتند نباید قضاوت کرد و اینطور برخورد کرد.
خلاصه رفتند و خلوت شد و نوبت ما رسید.
فکر کردم میخواهند تشکر کنند یا جلسه همفکری و یا گفتگو با بچه های معترض باشد..
ررفتم داخل اما من بودم و رییس دانشکده
و رییس نهاد رهبری و یک نفر به ظاهر امنیتی
با چهره هایی برافروخته!
پایم داخل رسید گفتند گزارش آمده
که عکس تجمعات را برای خارج فرستادی
بگو چرا برای شبکه ایران اینترنشنال عکس فرستادی!
چرا از تجمعات عکس میگیری؟!
گفتم سلام علیکم
موضوع چیست؟!
گفتم من فیلم گرفتم اما عکس نه!
گفتند توضیح بده به چه حقی این کار را کردی؟
گفتم موضوع را توضیح دهید بدانیم چه شده است تا بتوانم توضیح دهم.
عکس را نشان داد گفتم من تا به حال این صحنه را ندیدم که بخواهم عکس بگیرم.
عکس و روایت های من موجود است..
کانال ایتا را باز کردم و نشان دادم.
ماجرا را گفتم و گفتم وظیفه خود میدانم برای جبهه انقلاب و آگاهی مردم روایت صادقانه خود را منتشر کنم.
گفتند با همین کار عکس را اینترنشنال پخش میکند.
گفتم منوتو بیخود میکند عکس من را منتشر کند و این روایت ها که او را تضعیف میکند جز فحش از طرف آنها عایدی برای من ندارد.
ادامه دادم و کمی رفتارها و الفاظ زشتی که در این ایام در محیط دانشکده با من صورت گرفت را توضیح دادم که تاوان این روایت ها بوده است.
تقریبا همه متوجه شدیم ماجرا چیست!
جمعی از معترضین گزارش های جهت داری داده بودند که حسینی از ما عکس می گیرد و برای شبکه های خارجی می فرستد..
بله درسته پرونده سازی کرده بودند.
این عبارات بین افراد حاضر در اتاق رد و بدل شد.
عذرخواهی کردند و کمی به گفتگو پرداختیم.
گفتم اولا از شما بابت این برخورد تشکر میکنم و اگر طبق آیین نامه شما همین فیلم و روایت هم تخلف است من آماده ام تعهد بدهم.
۳بار این درخواست را کردم اما گفتند تعهد نمیخواهد اما دیگر این روایت را ادامه نده.
پیشنهادم را مطرح کردم که در این ۳هفته به راحتی میشد که اعتراضات را به جای مطالبات سخیف اختلاط سلف به سمت فاخر تدوین بسته پیشنهادی انتقادات و راهکارهای اصلاح برقراری قانون پوشش پیش برد اما انفعال دانشکده باعث این اتفاقات است.
در پایان اجازه گرفتم که روایت برخورد قانونی دانشکده با خودم را منتشر کنم تا نشان دهیم همه ما در برابر قانون یکسان و تبعیض وجود ندارد و قانون فصل الخطاب و محترم است.
پس از مشورت این اجازه هم صادر شد تا برایتان ماجرای پرونده سازی و گزارش های دروغی که مهیا کرده بودند را منتشر کنم.
مکرر در این ایام گفتم که با دیکتاتورها و دروغگویان و بی اخلاق هایی با مطالبات مبتذل و سخیف مواجه هستیم که همزمان شعار آزادی می دهند اما به کوچکترین آزادی برای غیرخودشان قائل نیستند!
✅به افرا بپیوندید:
@afra_eco
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
🔺مشخصات خودروهای مورد تائید وزارت صمت برای واردات
@e_tejarat
مگه بنا نبود ۱۰ هزار دلاری باشه؟ اینکه ۲۰ هزاردلاری هست! تازه قیمت درب کارخانه!
☘️کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
هدایت شده از دقیقههای اقتصاد اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دقیقههای اقتصاد اسلامی
♻️ قسمت ۹ از ۱۰۰
اقتصاد و انفاق
🗣 دکترحمیدرضا مقصودی
@eq_qasd
هدایت شده از پرفسور مسعود درخشان
✅ التزام قلبی به اسلام شرط لازم تحقق اقتصاد اسلامی
🔸در دیدگاه اسلامی، علاوه بر عینیت و ذهنیت، التزامات قلبی هم داریم.
افلاطون التزاامات قلبی نداشت و نمیگوید که در قرآن و یا احادیث اینگونه بحث شده است.
وقتی شما یک روایت و آیهقرآن میبینید دنبال آن نیستید که در مورد آن کنکاش کنید بلکه آن را درست و حق میدانید.
فرق اقتصاددان اسلامی و غیراسلامی در همین است یعنی ایمان داشته باشد نسبت ب اینکه آن حاصل وحی است.
🔸الآن آنچه که از دین بدست می آید، عدالت، قسط و اقامه قسط جزو ارکان ماست.
حالا اگر کسی بگوید برای تحقق عدالت بایستی رشد اقتصادی بوجود آورد، یعنی در زمان تحقق رشد اقتصادی ممکن است ناظر به بیعدالتی باشیم.
او استدلال عقلی میکند اما من اصلا نمیپذیرم، چرا که التزامات قلبی من چیز دیگری حکم میکند. ما نمیپذیریم، تا اخرعمر فکر میکنیم و جواب مساله را نمیفهمیم حتی ممکن است در طول حیاتمان نتوانیم این مساله را جواب دهیم،
اما حق آن است که دین ما به ما گفته است. ایشان که دوست ما هست بعد از پایان حیات ما، عمر خود را صرف پاسخ به مسالهای میکند که ما نتوانستیم آن را بیابیم. او هم نتوانست به بعدی میسپارد.
قطعا دیگران جواب خواهند داد این التزام قلبی من است.
🔸ببینید ما که وحی، ائمه اطهار و هزارسال کار فقاهت داریم، چرا اقتصاددان ما در این مسیر حرکت نمیکند؟ چرا او بدنبال این موضوع نمی رود تا مساله را عقلاً در این مسیر اثبات کند. بحث من در اینجاست ک اگر دین خدا به یک مسیر رهنمود کرده باید تمام کاوش های عقلی خود را به آن سو هدایت کنیم.
اینجاست که فرق بین اقتصاد اسلامی و اقتصاد غیراسلامی مشخص میشود، اقتصاد اسلامی یعنی بر اساس آنچه که وحی دلالت میکند، عقلاً دران مسیر حرکت کند و غایت کوشش خود را در این مسیر انجام بدهد، ما به این اقتصاد اسلامی میگوییم.
🔸پس ما سه موضوع داریم عینیت، ذهنیت و التزامات قلبیکه بایستی باهم سازگاری پیدا کنند.
عینیت را باید ببینیم و قانون مندی اش را کشف کنیم و به دنبال عقلانیت برویم و همه با هم در پرتو آنچه که ما قلباً معتقد به آن هستیم تلاش کنیم.
اگر این کار را بکنیم نظام اسلامی داریم، نظام اسلامی این نیست که ما اندازه گیری نکنیم، اقتصاد سنجی دراقتصاد اسلامی نیست؟ چرا نیست ما اقتصادسنجی داریم اندازه گیری میکنیم، پارامترهارا تخمین میزنیم اینکه مانعی ندارد اما قلب در چه زمانی هماهنگ میشود در زمانی ک آن دلالت خاصی بکند.
📚تاریخ عقاید اقتصادی_جلسه اول
#التزامات_قلبی
#عینیت
#ذهنیت
#تعلق_به_ولایت
💠 @profderakhshan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 فیلم/ آن ۵ اقتصاددان نئولیبرال که نامه سرگشاده نوشتند، میخواستند روی آتش اعتراضات، بنزین بریزند!/ آنها تلاش کردند و اتفاقا هدفشان این بود که به اعتراضات ماهیت اقتصادی بدهند!
👤 دکتر حمیدرضا مقصودی، اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با «نود اقتصادی»: اغتشاشات اخیر یک چالش امنیتی با چاشنی اجتماعی و در واکنش به یک تحول عظیم اقتصادی و سیاسی رخ داد!/ نتیجه تلاشهای دولت به این زودی در سفره مردم حس نمیشود/ مشارکتکنندگان در اعتراضات اخیر قابل مقایسه با اعتراضات ۸۸ نیستند.
✅به افرا بپیوندید:
@afra_Eco
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بررسی ماجرای واردات خودرو در ۳ دقیقه!
📺 فیلم/ خودروی ۱۰ هزار دلاری در دنیا نداریم و اگر هم باشد اصطلاحا " آشغال" است
👤 امیرحسین حسینی، تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با «نود اقتصادی»: آقای قالیباف گفتهاند میتوان خودروی ۵ هزار دلاری با کیفیت عالی وارد کرد در حالی که چنین خودرویی حتی به صورت دست دوم هم در دنیا وجود ندارد، به رئیس مجلس در این زمینه اطلاعات غلط دادهاند/ واردات خودرو از دو یا سه کارخانه خاص انحصار را در بازار بیشتر میکند./ وزیر صمت گفته قرار است خودروی خارجی زیر ۱۰ هزار تا دلار وارد کند، آقای وزیر! نام ۵ کارخانه که میخواهید از آن خودرو وارد کنید را نام ببرید؟
✅به افرا بپیوندید:
@afra_eco
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
⚡️اگر با آزادی نفت کنار آمدند، با آزادی ایران هم کنار میآیند!
آمریکاییها چند سال پیش اسناد نقش خود در کودتای 28 مرداد32 و سرنگونی محمد مصدق را منتشر کردند، اما مطلب مهمی که در واکنش به این اسناد مورد تغافل قرار گرفت، «چرایی سرنگونی مصدق توسط واشنگتن» است.
محمد مصدق با آمریکاییها رابطه بدی نداشت. اتفاقا وعده آمریکاییها را که به او گفته بودند میخواهند به دوران استعمار پایان دهند، باور کرده بود. پروژهاش این بود که با آمریکا ارتباط بگیرد و انگلیس را به حاشیه ببرد. مصدق نه به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بود، نه فعالیتهای منطقهای ثباتزدا داشت، نه در تدارک موشک بالستیک بود، نه برنامه هستهای داشت، و نه اینکه حقوقبشر آمریکایی را نقض کرده بود، اما کاخ سفید با یک کودتا او را حذف کرد.
فهم اینکه مصدق چرا سرنگون شد، نیاز به ضریب هوشی فوقالعادهای ندارد، اما کسی که در یک نقطه کور ایستاده و به عالم مینگرد و ارادهای برای دیدن ندارد، قطعا از درک این چرایی بازخواهد ماند و از آن درسی نخواهد گرفت. به قول مرحوم شریعتی، برای دیدن برخی رنگها و فهمیدن بعضی حرفها از نگریستن و اندیشیدن کاری ساخته نیست. باید از آنجا که نشستهایم برخیزیم؛ قرارگاهمان را در جهان عوض کنیم. مساله کاملا روشن است: محمد مصدق قصد داشت از همه اقتصاد و سیاست و فرهنگ ایران که در اسارت غرب بود، فقط یک قلم «نفت» را آزاد کند... و سرنگون شد!
نظام جمهوری اسلامی حتما در ابعاد و اهداف با دولت محمد مصدق قابل مقایسه نیست. «آزادی ایران» رهاورد انقلاب اسلامی است و چرا نباید آمریکا و انگلیس که تاب «آزادی نفت» را نیاوردند، با «آزادی ایران» کنار بیایند و در پی سرنگونی جمهوری اسلامی نباشند؟ استقلال یعنی آزادی در ابعاد یک ملت. به قول رهبر حکیم انقلاب، اگر فرض کنیم یک نظامی غیر نظام جمهوری اسلامی هم سر کار بود و بنا بود مستقل باشد، اینها با آن مشکل داشتند.
@jebraily
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
مقایسه فنی دناپلاس اتوماتیک و هیوندایی اکسنت
قیمت درب کارخانه دناپلاس اتومات توربو شارژ: 390 میلیون تومان
قیمت درب کارخانه هیوندایی اکسنت (بدون تعرفه و هزینه حمل و نقل و سود واسطه و ...): حدود 600 میلیون تومان
☘️کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 بیداریملت دوره "اشتغالآفرینی اسلامی" را بصورت مجازی در فضای پیامرسان ایتا با تدریس اساتید اقتصادی برگزار میکند.
آیا عملکرد اقتصادی ما در جامعه موثر است؟
آیا میتواند کار، شغل و عملیات اقتصادی ما هم برای جامعه اسلامی مفید، موثر و راهگشا باشد؟
چطور شاغل شوم و چطور یک کار اقتصادی رو شروع کنم؟
و بسیاری دیگر از پرسشهایی که در این دوره کوتاه به آنها پاسخ داده خواهد شد...
برای ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر با آیدی @Esheslami در پیامرسان ایتا مرتبط شوید...