eitaa logo
🏴آگاهانه🏴
7.8هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
6.5هزار ویدیو
16 فایل
این کانال جایی برا آگاهی از اتفاقات روز و تحلیلهای سیاسی ،اجتماعی و فرهنگیست +نظرات شخصی دلنوشته های خودم
مشاهده در ایتا
دانلود
❌️لطفاً این چند خط رو با ذهن باز بخونید: 🔷️می‌گیم درست کن انقدر شیرابهٔ مضر آلوده رو وارد محیط زیست نکن! 🔶️می‌گی من یه نفر انجام بدم چه سودی داره وقتی بقیه انجام نمی‌دن و خشکالهٔ من می‌خواد قاتی زباله‌های خیس بقیه بشه؟ 🔷️می‌گیم قناعت کن در مصرف آب. نمی‌خواد صرفه‌جویی کنی اصلاً بابا! فقط اسراف، این گناه کبیره، رو انجام نده. 🔶️می‌گی مصرف خونگی فقط پنج درصد اسراف آب رو داره. ۹۰ درصدش صنعت و کشاورزیه. گنده‌ها برن کارشونو درست کنن فقط زورشون به مردم نرسه. 🔷️می‌گیم لامپ اضافی رو خاموش کن در طول روز از نور خورشید استفاده کن. می‌گی حالا درد برق مملکت با همین یه دونه لامپ خاموش‌کردن من حل می‌شه؟ برن ماینرای غیرقانونی رو بگیرن به همه برق می‌رسه خوبم می‌رسه. اینا خودشون بخوربخور دارن. ببین! 🤕بیراه نمی‌گی. اصلاً بیراه نمی‌گی ولی کاملاً درست هم نمی‌گی. می‌دونی چرا؟ 🔶️چون از بقیه سوا سؤال می‌کنن، از تو سوا! چون تو پس از ۱۲۰سال در گور گرامی خودت می‌خوابی عزیز من و باید جواب اعمال خودتو بدی. 🔷️از تو دربارهٔ همون یه دونه لامپ، همون یه لگن آب تصفیه‌شده‌ای که توی حموم ول کردی رفت توی چاه تا آب داغ شه، همون خشکاله‌ای که می‌تونستی درست کنی و نکردی می‌پرسن از گنده‌ها هم دربارهٔ کارای گنده‌گندهٔ خودشون می‌پرسن. تو سوزنت رو به گنده‌ها بزن اما جوالدوزت به خودت کو؟ 🔶️تو اگه وظیفهٔ خودتو درست انجام بدی می‌بینی که تو یکی نِه‌ای! هزاری! می‌بینی که من اگر برخیزم، تو اگر برخیزی، همه برمی‌خیزند. 🔷️دیگه نیای بگی ولی آخه بقیه که ال و بل! تو خودت کار درست رو بکن بعدش دست بقیه رو هم بگیر راه و چاه رو یادشون بده تهش یقهٔ بقیه رو هم بگیر. خب؟ رحمت خداوند بر تو و پدر و مادرت که به وظایف خودت توجه داری و نقایص بقیه رو توجیه بی‌مسئولیتی خودت نمی‌کنی. ✍️پرستو عسگرنژاد 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
https://virasty.com/Fakher56/1781251026432017408 رهبری: دشمن با شکست در میدان نظامی بر و ایجاد تمرکز دارد. شرح کوتاه: تاب آوری مردم و محاسبات مسوولان لازم و ملزوم همند. یعنی؛ پایین آمدن تاب آوری مردم، سبب خطای محاسبه مسئول میشود. این جملات اگر کنار دستور ب عدم بدبینی به مسوولان قرار گیرد، ابهامی نمی‌ماند.
436.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️وضعیت پاکستان هم اکنون😂 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️‍🔥کلا هممون تو یه تیمیم ✌️🇮🇷هر ایرانی که دلش برا ابران میتپه تو هر پست و جایگاهی باشه این کلیپ زیبا رو ببین🇮🇷❤️‍🔥🇮🇷 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
17.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️دشمن ده سال برای پیاده کردن پروژه براندازی در لحظه جانشینی رهبر ایران برنامه‌ریزی کرده بود 🔹مهدی محمدی 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️ ادعای امضای توافق در روز یکشنبه در ژنو کذب محض است 🔷️یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کنندۀ ایران: ادعاهای مطرح‌شده از سوی ترامپ و برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر اینکه «توافق نهایی شده و قرار است یکشنبه در ژنو امضا شود» به هیچ عنوان صحت ندارد. 🔶️ اساساً روند بررسی و تصمیم‌گیری در ایران هنوز نهایی نشده و از این جهت هم اعلام روز یکشنبه و هم مکان ژنو کاملاً تکذیب می‌شود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️من خواهشی دارم از همه عقاید مختلف 🚫بیاین با قضیه توافق و مذاکره برخورد استادیومی نکنیم یا برخورد صفر و صدی نداشته باشیم 📛📛هیچ کس نباید مسئولین رو مجبور کنه که الا و بلا باید بریم زیر توافقی که فرداش ممکنه بزنه زیرش 📛📛و هیچ کس هم نباید فشار بیاره که الا و بلا مذاکره کلا حرامه و فقط جنگ و جنگ و هيچ چیز دیگه ای پذیرفته نیست ❌️ما باید جوری با اینا کار کنیم که تو هر مرحله ای که زد زیر توافق ما تو مرحله قبل یه سودی برده باشیم و بتونیم بعد از اینکه اون زد زیرش دوباره تنگه رو ببندیم 🚫تضمین کار ما تنگه هرمزه اعمال مدریت بر تنگه رو حفظ کنیم خودش اهرم فشار بر اجرای بقیه توافقه ⚠️هرگز نمیتونیم به دشمنی که همین الان داره میزنه زیر حرفش اعتماد کنیم 🚫من به مجموعه نظام که مشترکا تصمیم می‌گیرند اعتماد دارم و از این عزیزان تقاضا دارم که نظر رهبرمون رو هر چی هست به نظرات خودشون ترجیح بدهند و انجامش بدن و میدونم که در نهایت ان شالله هر چی خیره پیش خواهد آمد 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🏴آگاهانه🏴
❌️من خواهشی دارم از همه عقاید مختلف 🚫بیاین با قضیه توافق و مذاکره برخورد استادیومی نکنیم یا برخورد
❌️الان تو آمریکا اسراییلیا دارن به ترامپ فشار میارن که آمریکا اموال بلوکه ما رو آزاد نکنه 🔶️و افتادن به جون ترامپ که این مواردی که تو ایران داره منتشر میشه شکست محض ماست 🔷️ترامپم توییت زده که این مواردی که تو خبرگزاری های ایران اومده اون چیزی نیست که ما توافق کردیم ‼️ 🔶️خب بیا متن رو منتشر کن ببینیم چیه؟ ما که از جنگ با تو نمی‌ترسیم تنگه هرمز هم سر جاشه 🔷️شروط ما رو نپذیری و پول بلوکه رو ازاد نکنی تنگه بسته می مونه 🔶️بهت میگن شکست خوردی؟ باید اینو بپذیری چون تو بدترین کار ممکن یعنی رهبر عزیز ما رو که بهترین خلق خدا بود شهید کردی و این شکست هزینه حماقت خودتونه 🔷️خون مقدس سید علی خامنه‌ای امپراطوری شما رو نابود میکنه ،دیر و زود داره و سوخت و سوز نداره 🔶️البته اینو بگم دوستان، ترامپ اگر الان یا بعدا بزنه زیر توافق دوباره توسط افکار عمومی محاکمه میشه که ایران زیر توافق نزد تو زدی و بازم به نفع ماست 🔷️کمی صبر کنیم ببینیم موضع نظام در مجموع چی میشه 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه: در چارچوب رویکرد مسئولانه و شفاف، تمامی جزئیات تفاهم نامه اسلام آباد در زمان مناسب با عموم مردم به اشتراک گذاشته خواهد شد 🔺تفاهم‌نامه اسلام‌آباد هیچگاه تا این حد به نهایی شدن نزدیک نبوده است. تا زمان تکمیل و نهایی شدن آن، رسانه‌ها باید از گمانه‌زنی درباره محتوای آن خودداری کنند. 🔺در راستای رویکرد مسئولانه و شفاف ما، تمامی جزئیات در زمان مقتضی با عموم مردم به اشتراک گذاشته خواهد شد. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خاص‌ترین ساعت هفته برای دعا  «لَعَنَ اللهُ قاتِليكِ وَ ضارِبيكِ وَ ظالميكِ و غاصِبي حقّك يا أُمي يا سيِّدَتي وَ مولاتي يا فاطمة الزهراء سلام‌الله علیها» اللَّهُمَّ الْعَنِ الَّذِينَ بَدَّلُوا نِعْمَتَكَ وَ اتَّهَمُوا نَبِيَّكَ وَ جَحَدُوا بِآيَاتِكَ وَ سَخِرُوا بِإِمَامِكَ وَ حَمَلُوا النَّاسَ عَلَى أَكْتَافِ آلِ مُحَمَّدٍ اللَّهُمَّ إِنِّي أَتَقَرَّبُ إِلَيْكَ بِاللَّعْنَةِ عَلَيْهِمْ وَ الْبَرَاءَةِ مِنْهُمْ فِي الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ يَا رَحْمَانُ.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا