eitaa logo
دانلود
اگه تو این‌جا نباشی هم ابرهای آسمون هنوز قشنگن. هنوز اگه توی ماشین باشم، ماشین بغلی صدای آهنگش تو گوشمه، قطعش نمی‌کنه. اگه من گریه کنم چون نیستی، به‌هرحال خورشید می‌ره، میاد. چشم‌هام سیاه می‌بینه، ولی چرا هیچی عوض نشده ؟
نجلای گل قلبی.
دلم می‌خواد جیغ بکشم از بدن درد
City of stαrs
"خب ؟ تهش چی ؟" هزار بار تو فکرم چرخید وقتی داشتم به این دوتا نگاه می‌کردم .
هدایت شده از I was born dead.