اگه تو اینجا نباشی هم ابرهای آسمون هنوز قشنگن. هنوز اگه توی ماشین باشم، ماشین بغلی صدای آهنگش تو گوشمه، قطعش نمیکنه. اگه من گریه کنم چون نیستی، بههرحال خورشید میره، میاد. چشمهام سیاه میبینه، ولی چرا هیچی عوض نشده ؟
City of stαrs
"خب ؟ تهش چی ؟" هزار بار تو فکرم چرخید وقتی داشتم به این دوتا نگاه میکردم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا