˖ ࣪⊹
این پیام رو تا ساعت 22 امشب فوروارد کنید و من میگم اگه یه تابع توی ریاضیات بودید، رفتارتون شبیه رفتار چه تابعی بود و چرا 𓂃 ִֶָ
/کافیه/
City of stαrs
دلم میخواد اینایی که کنار تگشون سلام میدن یا اسممو میگن یا ایموجی میذارن و یدونه بوس کنم محکم
City of stαrs
لازم نیست جوین باشید حتماً ، بعد از 24 ساعت میتونید پاک کنید پیام رو ، سعی میکنم توی کوتاهترین وقت تقدیمتون کنم ولی امیدوارم یکم صبور چون درس دارم و آره دیگه همین
هدایت شده از The frozen thunderous,
من هنوز با این حقیقت که وقتی راهنمایی بودیم توی سه ساعت یه کتاب تموم میشد و تو دبیرستان توی سه ساعت پنج صفحه از یه کتاب تموم میشه کنار نیومدم