eitaa logo
نوشته‌ها ☫
3.4هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.2هزار ویدیو
52 فایل
اینجا به یاری خدا از خانواده، زنان، سیاست، مبانی تمدن غرب و نقد اندیشه‌ها می‌نویسم. «اللهم اجْعَلنی مُجَدِّد دینک و مُحییَ شَریعَتِک» مریم اردویی طلبه سطح ۳، رشته مطالعات اسلامی زنان @ma_3461 ایتا اینستاگرام @maryam_ordouei
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰مولای علی، عَلَی الدّنیا بعدك العفا پیام امام شهید در روز بعثت پیامبر ص را چهل روز قبل شهادتشان می‌خواندم.گر گرفتم. دارم خفه می‌شم. یک قسمت از بیانات رهبر شهیدم که بیشتر آتشم زد این بخش بود:« در گذشته وقتی فتنه‌ای از این قبیل ــ که خب فتنه‌های متعدّدی داشته‌ایم ــ در کشور اتّفاق می‌افتاد، غالباً مطبوعاتی‌های آمریکا، سیاسیّون درجه‌ی دوّم آمریکا یا کشورهای اروپایی دخالت میکردند؛ در این فتنه این خصوصیّت بود که شخص رئیس‌جمهور آمریکا، شخص خود او، در این فتنه دخالت کرد، حرف زد، اظهارنظر کرد، تهدید کرد، فتنه‌گران را تشویق کرد؛ پیغام داد از آمریکا به این کسانی که حالا بعد خواهم گفت چه کسانی بودند، که بروید جلو، نترسید؛ گفت از شما حمایت میکنیم، حمایت نظامی میکنیم؛ یعنی خود رئیس‌جمهور آمریکا، وارد فتنه شد و جزو فتنه است. یک عدّه، یک تعدادی، این مجموعه‌ای که تخریب کردند و آتش زدند و رفتند و کارهای خلاف کردند و آدم کشتند، اینها را [به عنوان] ملّت ایران معرّفی کرد؛ یعنی تهمت بزرگی به ملّت ایران زد؛ گفت اینها ملّت ایرانند و من میخواهم از ملّت ایران دفاع کنم. اینها جرم است. این دلایلی که عرض کردم، دلایل مستندی است، یعنی هیچ چیز پنهانی وجود ندارد؛ آشکارا گفت، آشکارا حرف زد، آشکارا تشویق کرد. پشت ‌سر هم مستنداتی داریم که کمک کردند؛ هم آنها، هم رژیم صهیون، کمک کردند که حالا آن را هم مختصراً عرض خواهم کرد. ما رئیس‌جمهور آمریکا را مجرم میدانیم؛ هم به خاطر تلفات، هم به خاطر خسارات، هم به خاطر تهمتی که به ملّت ایران زد.» او اینقدر روی ملت ایران غیرت داشت که حتی تهمت جنایتکار اپستین را به مردمش برنتافت. از نظر او رییس جمهور آمریکا مجرم بود که باید تقاص پس می‌داد. باید علیه او در محاکم بین‌المللی اعلام جرم می‌شد. باید محاکمه می‌شد.حاشا به غیرت ما حالا که جرمش سنگین‌تر از قبل شده و دستش به خون بهترین خلق بعد از امام زمان عج در زمانه‌ی کنونی و خانواده‌اش و هزاران نفر از مردم ایران آلوده شده، ما نشسته‌ایم با یک مجرم مهدورالدم مذاکره می‌کنیم و به دنبال راه گشایش برای ملت ایرانیم. مجرمی که گوشتش از گوشت و خون دخترکان بیگناه روییده است از بس که در جزیره اپستین دختر نابالغ خورده است. به والله به والله به والله معیشتتان ضنک خواهد شد و روی خوش نخواهید دید که خود خدا فرمود:«وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَى ﴿۱۲۴﴾و هر كس از ياد من دل بگرداند در حقيقت زندگى تنگ [و سختى] خواهد داشت و روز رستاخيز او را نابينا محشور مى‌كنيم » https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=62370 اگر خواستید مثل من گر بگیرید، بنشینید و بیانات را بخوانید. او قبل از شهادتش حرف‌های مهمی با ما زد و ما نفهمیدیم. مولای علی، عَلَی الدّنیا بعدك العفا. @aghletarif
نوشته‌ها ☫
🔰مولای علی، عَلَی الدّنیا بعدك العفا پیام امام شهید در روز بعثت پیامبر ص را چهل روز قبل شهادتشان می
🔰آمریکا باید پاسخگو باشد امّا مسئله‌ی رفتار ما. خب، ملّت ایران آمریکا را شکست داد. آمریکایی‌ها با مقدّمات فراوان این فتنه را راه انداخته بودند برای مقاصد بزرگ‌تری که قبلاً اشاره کردم؛ این فتنه مقدّمه‌ی کارهای بزرگ‌تری بود. ملّت ایران [آمریکا را] شکست داد. بعد از آن جنگِ چندروزه در چند ماه قبل از این که آنجا ملّت ایران آمریکا را و صهیون را شکست داد، امروز هم آمریکا را به فضل الهی شکست داد. این درست است، امّا کافی نیست. بله، فتنه را خاموش کردیم، امّا این کافی نیست؛ آمریکا باید پاسخگو باشد. باید دستگاه‌های مختلف ما از وزارت خارجه و دستگاه‌های گوناگون دیگر، دستگاه‌های مرتبط با این کار، دنبال کنند این قضیّه را. ما کشور را به سوی جنگ نمی‌بریم؛ ما بنا نداریم کشور را به طرف جنگ ببریم امّا مجرمان داخلی را هم رها نمی‌کنیم. بدتر از مجرمان داخلی، مجرمان بین‌المللی‌اند؛ آنها را هم رها نمی‌کنیم. باید با شیوه‌های خودش، با روش درست، این کار دنبال بشود، تعقیب بشود و به توفیق الهی ملّت ایران همان‌طور که کمر فتنه را شکست، کمر فتنه‌گر را هم باید بشکند. ۱۴۰۴/۱۰/۲۷ پی‌نوشت: این کلمات امام شهید را به دقت بخوانید. در عین حالی‌که از پیروزی ملت ایران در فتنه سخن می‌گویند اما به آن رضایت نمی‌دهند حالا این نوع موضع‌گیری را مقایسه کنید با مواضع آقایون @aghletarif
🔰چگونه بر قلب‌ها مهر می‌خورد؟ وقتی خبر حمله سپاه معاویه به شهر انبار به امیرالمومنین علی علیه السلام رسید، اما مردم برای مقابله با دشمن اقدام نکردند و سستی ورزیدند، در خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه اینگونه از اثرات ترک جهاد سخن گفت:«فـَمـَنْ تـَرَكـَهُ (الجـهـاد) رَغـْبـَةً عـَنـْهُ اَلْبَسَهُ اللّهُ ثَوْبَ الذُّلِّ وَ شَمْلَةَ الْبَلاءِ وَ دُيِّثَ بِالصَّغارِ وَالْقـَماءَةِ وَ ضُرِبَ عَلى قَلْبِهِ بِالاِْسْهابِ وَ اُديلَ الْحَقُّ مِنْهُ بِتَضْييعِ الْجِهادِ وَ سِيمَ الْخَسْفُ وَ مُنِعَ النَّصَفُ.» پس هرکه جهاد را از روی بی‌رغبتی و روی‌گردانی ترک کند، خداوند جامهٔ خواری و سرپوش بلایی بر او می‌پوشاند و به خواری و پستی گرفتارش می‌سازد و بر دلش چنان مهر می‌نهد که سخن بیهوده و باطل بسیار گوید و به سبب تباه کردن جهاد، حق از او بازستانده شود و خواری و ذلّت نصیبش گردد و از انصاف و داد محروم شود. پی‌نوشت: تمام کسانی‌که از مذاکرات دفاع کردند و جاده صاف کن این ننگ شدند و مسبب پذیرفتن آتش‌بس و روی گردانی از جهاد شدند به این بلا گرفتار خواهند شد. حالا شاید بهتر بتوان راز توجیهات صد من یک غاز و هذیان‌گویی‌های برخی تریبون‌داران، مادحین و خواص را فهم کرد. رویگردانی از جهاد است که بر دل مهر می‌زند و انسان را دچار اباطیل گویی می‌کند. آقایان هر چه بیشتر از مسیر غلط دولت حمایت کنید به همان میزان از صراط مستقیم که راه علی ابن ابیطالب علیه‌السلام است جدا می‌شوید. تا زاویه‌تان با مسیر حق زیاد نشده، برگردید. @aghletarif
هدایت شده از حامیان انقلاب
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ما در باتلاقی رفتیم که آن‌ها دوست دارند + محمدجواد لاریجانی، رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی لینک این قسمت از برنامه جریان در تلوبیون ✅ https://telewebion.ir/episode/0x16c62c7c 🆔 @Jaryan_tv1
هم اکنون شبکه خبر آقای نبویان و حرف‌های بسیاااااااار مهم در مورد مذاکرات
چرا قطعش کردن داشت در مورد پشت پرده مذاکرات و پیام‌های امام خامنه‌ای به تیم مذاکره‌کننده می‌گفت 🤔
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان مهم نبویان درباره مکاتبات رهبری و شعام که توسط صدا و سیما متوقف شد حجت‌الاسلام سید محمود نبویان در آنتن زنده شبکه خبر، در حال تشریح جزئیات نامه‌های رد و بدل‌شده میان رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی بود که پخش برنامه به بهانه میان‌برنامه به صورت کامل متوقف شد! سخنان نبویان که به علل و مواضع صریح و قاطع رهبر انقلاب درباره بندبند توافق و مفاد حساس آن اختصاص داشت، با توقف ناگهانی روبرو شد و نیمه‌کاره ماند. @aghletarif
زنگ بزنیم ۱۶۲ و اعتراض شبیه تقطیع پیام امام خامنه‌ای که مجبور شد صدا و سیما عذرخواهی کنه
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰چرا مسئولین لشکری و کشوری در سطوح عالی کشور نگاهشان با رهبر انقلاب متفاوت است؟ چه کسانی رأیشان متفاوت از رأی امام جامعه بود؟ پی‌نوشت: طبیعتا کارشناسان برنامه به وقت ایران دستشان خیلی باز نیست تا بتوانند صریح‌تر حرف بزنند. اما من می‌خواهم علت این تفاوت افق نگاهی که بین مسوولان لشکری و کشوری با امام جامعه وجود دارد را صریح‌تر بیان کنم. دلیل این اختلاف رأی و عدم تمکین به نظر ولی در ضعف ولایت‌پذیری این مسوولان نهفته است. البته ضعف در ولایت‌پذیری به ضعف در ایمان باز می‌گردد. اجازه دهید از خودم حرف نزنم و بروم سراغ بیانات امام شهید چهل روز قبل از شهادت که در مورد ایمان ابوذرساز می‌گفت:«اسلام، می‌تواند دنیای امروز را از این رو به آن رو کند؛ می‌تواند. ما می‌توانیم ــ ما، نه لزوماً من و شما ــ این طرف‌داران اسلام، معتقدان به اسلام، مؤمنان به اسلام می‌توانند دنیا را از سراشیبی فساد به سمت ارتفاعات صلاح و نجات و شرافت بیرون بکشند؛ می‌توانند از طرف جهنّم بکشند به طرف بهشت؛ امروز هم می‌شود. امروز هم می‌شود منتها یک شرط دارد: وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَون؛ «اَنتُمُ الاَعلَون» یعنی همین: می‌توانید دنیا را پشت‌ سر خودتان راه بیندازید؛ امّا کِی؟ «اِن کُنتُم مُؤمِنین»؛ایمان لازم است. خب من و شما یک ایمانی داریم الحمدلله، خدا را شکر، امّا این ایمان، ایمان ابوذر نیست؛ عملمان را باید درست کنیم، کارمان را باید درست کنیم، دلمان را باید درست کنیم.» آنهایی که امروز نگاهشان با ولی متفاوت است چون بر مبنای ریاضیات می جنگند نه الهیات. @aghletarif
سخنگوی وزارت امور خارجه گفته که هیات مذاکره‌کننده ایران تا ساعاتی دیگر به سوئیس سفر می‌کنند. آقای دکتر خانعلی زاده هم دلیل سفر را اینگونه بیان کردند. اگر واقعا به همین دلیل عازم سفر هستند جای بسی نگرانی است. مراقب باشیم با یه بستن تنگه خیال ما را راحت نکنند. @aghletarif
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید رضا نریمانی درباره مذاکره: نظر آقا نیست یعنی تمام؛ وقتی خواص اینجوری عوام رو دور می‌زنند و پشت ولی را خالی می‌کنند... «سکوت بود که قاضی شریح فرمان داد، به قتل شاه شهیدان حسین در میدان» @aghletarif