eitaa logo
نوشته‌ها ☫
3.4هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.2هزار ویدیو
52 فایل
اینجا به یاری خدا از خانواده، زنان، سیاست، مبانی تمدن غرب و نقد اندیشه‌ها می‌نویسم. «اللهم اجْعَلنی مُجَدِّد دینک و مُحییَ شَریعَتِک» مریم اردویی طلبه سطح ۳، رشته مطالعات اسلامی زنان @ma_3461 ایتا اینستاگرام @maryam_ordouei
مشاهده در ایتا
دانلود
19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیت‌الله میرباقری: شیعه در ابتلائاتی که پیش می‌آید، به تأسی از اهل بیت (علیهم‌السلام) احساس فتح و پیروزی می‌کند، نه احساس شکست و افسردگی. پی‌نوشت: چند شب پیش کتاب «آفتاب در مصاف» امام شهید را مطالعه می‌کردم. با خودم گفتم در تکمله‌ی این صحبت‌های آقای میرباقری بخشی از مطالب کتاب را با شما به اشتراک بذارم:«شخصیت‌های برجسته وقتی در راه یک آرمانی به شهادت می‌رسند اگرچه با فقدان خود آن جریان یا آن انقلاب یا آن جامعه را از یک وجود ذی قیمت محروم می‌کنند، اما به وسیلهٔ فداکاری خودشان و خون و شهادت خودشان آن جریان را تقویت می‌کنند؛ دقیقاً مثل آن چیزی که در مورد همه شهدای بزرگ ما در طول تاریخ اتفاق افتاده و نمونه بارز آن، عاشورای حسینی است. شخصیتی مثل حسین بن علی (ع) با ارزش و ارج غیرقابل تصوری که دارد وقتی از میان جامعه بشری مفقود می‌شود فقدان او یک ضایعه جبران ناپذیر است؛ اما فداکاری این فقدان، آنقدر بزرگ است که جریانی را که حسین بن علی (ع) به آن وابسته است حیات ابدی می‌بخشد. چه کسی می‌تواند بگوید عالم اسلام و تاریخ اسلام و اندیشه اسلامی با شهادت حسین بن علی (ع) زیان کرد. حسین بن علی (ع) شخصیت عظیم تاریخ بشریت و امام معصوم، از دست انسانها رفت اما بقای اسلام با آن خون جوشان پاک تضمین شد.» @aghletarif
📝 | ملت ایران پاسدار همه ظرفیت‌های کشور 🗒 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: امروز برانگیختگی معجزه‌گون ملت ایران، منحصر در ده‌ها میلیون جان‌فدای با صهیونیسم و امریکای خون‌ریز نمانده و پیشاپیش صفوف به هم پیوسته امت مبعوث شده‌ی اسلامی؛ نود میلیون هموطن غیور و شریف ایرانی داخل و خارج از کشور، تمامی ظرفیت‌های هویتی، معنوی، انسانی، علمی، صنعتی و فناوری‌های پایه‌ای و نوین ـ از نانو و بیو تا و ـ را سرمایه‌ی‌ ملی خود فرض کرده و همچون مرزهای آبی، خاکی و هوایی پاسدار آن خواهند بود. 🗓 ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ ✍🏼 مجموعه متنی مسطور به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
نوشته‌ها ☫
📝 #مسطور | ملت ایران پاسدار همه ظرفیت‌های کشور 🗒 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای ر
نوشته بود و به نظرم درست هم بود: 👈 فرمان امام خامنه‌ای به مبارزه برای هسته‌ای و موشکی. در فقه شیعه، اگر امام (علیه‌السّلام) به فردی خاص فرمان مبارزه دهد، مبارزه بر او واجب عینی می‌باشد و اگر گروهی را به آن امر کند، تا زمانی که یک نفر از آنان برای مبارزه گام پیش ننهاده، بر همه واجب کفایی خواهد بود. @aghletarif
🔰تمنای فتنه فتنه عرصه‌ی خالص‌سازی هاست. خون آقای شهید ما چنان فتنه‌ای بر پا کرده که ذات افراد زودتر از موعد در حال آشکار شدن است. برای همین امام صادق علیه‌السلام فرمود: «تَمَنَّوُا الفِتنَةَ ؛ ففيها هَلاكُ الجَبابِرَةِ ، و طَهارَةُ الأرضِ مِن الفَسَقَةِ آرزومند فتنه باشيد؛ زيرا فتنه موجب نابودى ستمگران و پاك شدن زمين از [لوث وجود] فاسقان است
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فواد ایزدی: 🔹ترامپ در دو ماه آتش‌بس ۳۹ بار ادعا کرد که توافق نزدیک است و متاسفانه مقامات کشور ما هم به تولید این ادبیات و کاهش قیمت نفت کمک کردند. 🔹حتی اجازه دادیم روزی ۳۰ کشتی از تنگه هرمز عبور کند، بنده از یکی از آقایان پرسیدم که این کار چه توجیهی دارد؟ پاسخ داد دارند از جایی به ما فشار می‌آورند که بنده نمیتوانم اسمش را بگویم. @aghletarif
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نصیحت‌های آقای قالیباف به هاشمی رفسنجانی: «یادته گفتی حضرت امام خمینی روزهای آخر عمرش به شما چی وصیت کرد! گیرم اختلاف نظری هم بین تو و آقا باشه، آیا تو باید به حرف آقا عمل کنی یا آقا به حرف تو؟!» @aghletarif
ببخشید پیام‌ها اشتباه ارسال شده بود 🙈 وقتی همزمان چند تا کار می‌کنی🤦‍♀
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای رییس‌جمهور علی‌الاصول احترامتون واجبه ولی خوبه که بدونید @aghletarif
▫️تکذیب نقل قول های غیر رسمی دکتر سعید جلیلی در روزهای اخیر در برخی از کانال های غیر رسمی به نقل از دکتر سعید جلیلی نقل قول های مختلف و نادرست از ایشان منتشر شده کرده اند. پیگیری های عصرایرانیان نشان می دهد تمامی این نقل قول ها غیر معتبر و نادرست بوده و مواضع دکتر سعید جلیلی صرفا از صفحات رسمی ایشان در شبکه های مجازی رسمی ایشان در پیام رسان های ایرانی به آدرس @saeedjalily منتشر خواهد شد. هر نقل قولی به جز موارد منتشر شده در این صفحات رسمی مانند موارد ادعایی منتشر شده کانال های حاشیه ساز و با ادعاهای غیر رسمی یا اخبار از واقیع اخیر تکذیب می شود این رفتارهای غیر اخلاقی به منظور به حاشیه بردن پیام تاریخی رهبر انقلاب انجام می شود که قطعا به نتیجه نخواهد رسید ✅ @asronline_ir
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بهمن ماه سال گذشته قبل از شهادت امام جامعه حمید قنبری معاون دیپلماسی آقای عراقچی در نشستی بیان می‌کند که برای پایداری توافق، باید منافع اقتصادی آمریکا دیده شود. جدیدا هم وزیر نفت گفته:« صنعت نفت ایران در عصر پساتوافق می‌تواند به یکی از مهمترین عرصه‌های سرمایه گذاری در اقتصاد جهانی تبدیل شود» متوجه شدید چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ منظور از اقتصاد جهانی همان آمریکای جهان خوار است. دوستان تیم مذاکره کننده به دنبال منافع چه کسی هستند؟ اگر قرار بود آمریکای مستکبر از منابع ایران منتفع باشد چه نیازی به انقلاب داشتیم؟! پهلوی برای تأمین منافع آمریکا کفایت می‌کرد! مدتی پیش یادداشتی از آقای قنبریان منتشر شد که دست بر روی نکته‌ی مهمی گذاشته بودند. در این یادداشت نوشته شده بود: «تفاهم نامه یک فرامتن عیان و علنی دارد که از قضا بزرگترین اشکال، به همان است: تفاهم (حتی با بُرد) درون نظم آمریکایی منطقه انجام می‌شود که آمریکا هم «طرف مذاکره» است هم «ناظم نظم منطقه»! اقلا از جنگ با افغانستان و عراق به این سو برای همه ثابت شده آمریکا، ناظم بلامنازع این منطقه است. در اموری که ذاتا به او مربوط نیست «به خاطر منافع اش» دخالت می کند و برای تحمیل خواست خود،«جنگ»(جنگ کویت)، «اشغال»(افغانستان و عراق)، «تحریم» و «تجاوز» و «آشوب داخلی»( ایران) راه می اندازد.» آنچه که توسط معاون آقای عراقچی، قبلا و وزیر نفت، فعلا بیان شده مؤید همین نکته است. پذیرش نظم آمریکایی و هضم شدن در این نظم. @aghletarif
وزیر خزانه‌داری آمریکا: در راستای گفتوگوهای سازندهٔ در حال انجام در سوئیس، ایران متعهد شده است که عبور و مرور آزاد و باز را در تنگه هرمز برقرار کند و به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازهٔ ورود به خاک این کشور را بدهد. به عنوان بخشی از این چارچوب، وزارت خزانه‌داری یک مجوز عمومی ۶۰ روزهٔ موقت صادر کرده است که تولید، تحویل و فروش نفت ایران را مجاز میداند. اینها ادعاهای دشمن است و ما طبق این فرمایش امام عزیزمان« یک مسیر دشمن، عملیات‌ رسانه‌ای او است که در این ایام بطور خاص با نشانه‌گیری ذهن و روان آحادی از مردم قصد خدشه در وحدت ملّی و به تبَع در امنیت ملی را دارد.» متوجه این عملیات رسانه‌ای هستیم و از هیئت مذاکره‌کننده توقع داریم که محکم بر دهان دشمن بکوبند و باطل‌السحر این عملیات روانی باشند و روان ملت مبعوث را در مقابل این عملیات روانی تنها رها نکنند . @aghletarif
امام شهید: «مذاکره‌ی با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند. اگر حاضرید باج بدهید، نه یک بار، نه دو بار، پشت سر هم، در همه‌ی مسائل اساسی، و از همه‌ی خطوط قرمزتان عبور کنید، بله، آن وقت آمریکا با شما دیگر کاری ندارد، مثل دوران پهلوی. مردم انقلاب کردند برای این؟ این همه شهید دادند برای این؟» @aghletarif