eitaa logo
نوشته‌ها ☫
3.4هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.2هزار ویدیو
52 فایل
اینجا به یاری خدا از خانواده، زنان، سیاست، مبانی تمدن غرب و نقد اندیشه‌ها می‌نویسم. «اللهم اجْعَلنی مُجَدِّد دینک و مُحییَ شَریعَتِک» مریم اردویی طلبه سطح ۳، رشته مطالعات اسلامی زنان @ma_3461 ایتا اینستاگرام @maryam_ordouei
مشاهده در ایتا
دانلود
ضمن اینکه امام جامعه علی‌الاصول نظر دیگری داشتند یعنی بر مبنای قرآن و نهج‌البلاغه
این شب‌ها جای تحلیل سیاسی، صحبت از تفاهم و نقد تیم مذاکره‌کننده در تجمع خالیه، مردم فقط میان اونجا مداح براشون روضه می‌خونه، یک هیئت میاد سینه می‌زنه، یه سخنرانی هم کنارش انجام میشه ولی در هیچ کدومش صحبت از اتفاقات این روزها نیست. اینطوری قراره از شروط ولی محافظت کنیم و منتظر تحقق اونها باشیم؟ این شب‌ها تو تجمع کلافه‌ام. تصورم این بود با آمدن ماه محرم حال و هوای تجمعات پرشورتر و عاشورایی‌تر میشه ولی برعکس شده طبق آنچه من در تجمع می‌بینم.🥺 @aghletarif
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰‌امام خامنه‌ای بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم! 📽 اگر میخواهید معنای علی الاصول را بدانید این دو دقیقه را ببینید @aghletarif
🔰دیپلماسی گدایی به روایت تصویر به سر و وضع آقای همتی که سرتیم اقتصادی هیئت مذاکره‌کننده است نگاه کنید. بدبختی از این سر و ریخت می‌باره. یادتونه زمان برجام ظریف با ویلچر حاضر شد تا مفهوم تحریم‌های فلج کننده را به تصویر بکشد، الان هم آقای همتی با این سر و شکل مفهوم نداریم، بدبختیم، داریم می‌میریم، پنج ماهه یک قطره نفت نفروختیم را به تصویر می‌کشد. @aghletarif
غذا سلاح ژئوپلیتیک نه کالای تجاری! پی‌نوشت: این شب‌ها مردم نیاز دارند به شنیدن این روشنگری ها هم در هیئات و هم در تجمعات. اما دریغ. دیشب سخنران محترم میدان امیرچقماق که از قضا انقلابی هستند و همیشه مواضع خوب و عالی داشتند و محکم صحبت می‌کنند در تریبون، در کمال تعجب از تیم مذاکره‌کننده به خاطر اقدام انقلابی ترک میز مذاکره تشکر کردند. این یعنی خطای محاسباتی چون مذاکرات در قالب تبادل پیام تا ۱۸ ساعت ادامه داشته. الان هم داریم دستاوردهاش را می‌بینیم. کاش سخنران‌های محترم که مردم بهشون امید دارند تا محکم از شروط رهبری دفاع کنند دقیق‌تر اخبار را پیگیری می‌کردند و تحلیلی با مردم سخن می‌گفتند. @aghletarif
🔰با آمریکا فقط می‌توان به جهنم رفت حالا یک عدّه‌ای خیال می‌کنند که اگر با آمریکا تعامل کردیم و اگر آشتی کردیم و رفیق شدیم، اوضاع کشور بهشت برین خواهد شد؛ نه، به قبل از انقلاب نگاه کنید ببینید چه جوری است. به کشورهایی که الان با آمریکا قربان صدقه‌ی هم می‌روند نگاه کنید ببینید وضعشان چه جوری است؛ آن وضع اقتصادی‌شان، آن وضع علمی‌شان. در همین منطقه‌ی خودمان [هم هستند] که من دیگر اسم نمی‌آورم، خودتان می‌دانید. البتّه بعد از آن حادثه‌ی انقلاب بزرگ ما هم، آمریکا دست برنداشت. دنبال استمرار همان سلطه‌ی جهنّمی بر کشور ما است؛ نه فقط بر کشور ما، [بلکه] بر ایران و بر کلّ منطقه. اینکه بعضی می‌پرسند که خب، فرق آمریکا و فلان کشور اروپایی چیست؟ فرق در همین است. آمریکا چون سالها اینجا منتفع بوده و استفاده کرده و جا خوش کرده بود، خودش را هم یک قدرت برتر می‌داند، دائم در صدد بازگشت به همان وضعیّت گذشته است؛ این، آن چیزی است که ملّت ایران را هشیار می‌کند و مراقب می‌کند. البتّه برخی از دولت‌های خائن منطقه هم به او کمک می‌کنند. پی‌نوشت: جالبه حالا همین دولت‌های خائن منطقه از پاکستان تا قطر شدند میانجی این مذاکرات ذلت‌بار. واقعا فاصله گرفتن از ولایت چیزی جز ذلت و خواری ندارد. @aghletarif
🔰 امام شهید انقلاب: از وارد کردن هرگونه کالای مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود آقای عزیز ایران ۲۹ مهر ۱۳۹۴ در نامه ای به رئیس جمهور وقت الزامات ۹ گانه در اجرای برجام را بیان کردند. یکی از مواردی که امام شهید انقلاب، دولت را از آن نهی کردند واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا بود: مراقبت فرمایید که وضعیّت پس از برداشته شدن تحریمها، به واردات بی‌رویّه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود. بمیرم برای مظلومیت آقای شهید که امام سید مجتبی هم در پیامشون به مناسب چهلم امام فرمودند چه مظلومیت‌های را با اقتدار تحمل کردید. @aghletarif
🔰ادعای عجیب شهباز شریف/ موشک‌های بالستیک هم در دستور مذاکرات آینده قرار گرفت! نخست‌وزیر پاکستان: 🔹پیشرفت مثبت بین دو طرف، نه تنها برای خاورمیانه، بلکه در سطح بین‌المللی نیز یک تحول خوشایند است. 🔹مذاکرات همچنین شامل دارایی‌های هسته‌ای، موشک‌های بالستیک و دارایی‌های مسدود شده ایران خواهد بود. 🔹ما کاملا امیدواریم که این تفاهم‌نامه طی ۶۰ روز آینده به یک توافق بلندمدت تبدیل شود و منجر به صلح در جهان شود. پی‌نوشت: این ادعا در رسانه‌های داخلی مثل دنیای اقتصاد منتشر شده، ادعای کمی هم نیست. وقتی امام جامعه علی‌الاصول نظر دیگری داشتند، دلیلش اینجا مشخص می‌شود. می‌بینید چقدر امام شهید دقیق آمریکا را شناخته بود:«آمریکایی‌ها به یک بار باج هم قانع نیستند؛ امروز باج بدهیم، فردا می‌آیند یک باج دیگر میخواهند، [باز باید] باج بدهیم؛ پس‌فردا می‌آیند یک باج دیگر میخواهند، [باز باید] باج بدهیم. امروز میگویند هسته‌ای را تعطیل کنید ــ اوّل میگویند بیست درصد را تعطیل کنید، بعد میگویند پنج درصد را تعطیل کنید، بعد میگویند بساط هسته‌ای را برچینید ــ بعد میگویند قانون اساسی را عوض کنید، بعد میگویند شورای نگهبان را بردارید؛ آمریکایی‌ها باج میگیرند. اگر بخواهید مشکلتان با آمریکا حل بشود، باید این کار را بکنید؛ مرتّب باج بدهید. آمریکا اینها را میخواهد: پشت مرزهای خودتان، خودتان را محبوس کنید، دستتان را خالی کنید، صنایع دفاعی‌تان را تعطیل کنید. کدام ایرانی باغیرتی حاضر است که یک چنین باجی بدهد؟» @aghletarif
امروز میزبان یکی از نمایندگان مجلس بودم. یکی از انقلابی هایی که میشناسیدش و این روزها خیلی وایراله.(نبویان نیست) جلسه خیلی خیلی خیلی تلخی بود. هم درباره پشت پرده فشاری که به آقا آوردند و بدتر از اون مواضع ضعیف یه سری از نمایندگان مجلس که به دلیل شخص پرستی یا منافع، زبانشون بسته هست و یا ساکتند یا جاده صاف کن عبور آقایون از امر رهبری. این هم از شانس من! با هر عزیزی که می نشینم که قدری آرامتر بشم و به داده هایی برسم که بفهمم: نه حالا اتفاقات شعام اونقدارم فاجعه نبوده و بالاخره یه نظر جمعی داشتن و رهبری با طیب خاطر پذیرفته، باز داده های جدیدی می گیرم که می بینم اتفاقا اوضاع خیلی بدتر از چیزیه که درز کرده. به زور جلوی اشکم را گرفتم. ساده لوحی برخی تریبون داران انقلابی که فکر می کنند این مذاکرات هنوز بویی از شرف و عطر رضایت ولی دارد جلوی چشمم بود. عهد گرفت جایی نشر ندم ولی بالاخره خدا همه چیز رو می بینه و انتقامش رو می گیره و همین برام بسه. همونطور که تا اینجاش رو مردم فهمیدند و خیلی ها رسوا شدند، بقیه هم بالاخره منتشر می شه و تکلیفمون با خیلی ها روشن. تنها شیرینی جلسه این بود که یه توجیه تقریبا قانع کننده یا اقلا مسموع برای رایی که نظامیانمون به تفاهمنامه دادند تحلیل کرد و باور داشت یه جورایی با توجه به اتفاقات جلسه و فشارهای پزشکیان، نظامیها هم همون جام زهر رو خوردند. خیلی زور زدم با تحلیل برخی بشارتهای آقا فضای جلسه رو بهتر کنم. نمی دونم تونستم یا نه.
talangor-e69-lq.mp3
زمان: حجم: 11.7M
🔰 واکاوی پیام رهبری در مورد مذاکرات! اهمیت نقش مشاوران در خطای محاسباتی مسوولان امام خمینی (ره): «همۀ دست‌اندرکاران ـ به ویژه رئیس جمهور ـ باید از چاپلوسان دغلباز و زبان‌بازان حیله‌گر بر حذر باشند و مشاوران خود را از اشخاص سابقه‌دار که تعهدشان قبل از انقلاب مشهود بوده است، انتخاب کنند. بسا که منحرفان و منافقان، خود را با ظاهری آراسته به تقوا جا بزنند و با دست ما به اسلام و کشور اسلامی صدمه زنند.» خیلی خیلی خیلی مهم گوش بدید پادکست سیاسی آقای قاسمیان @aghletarif
پرچمی که بالا می‌بریم فقط میناب ۱۶۸ نباشد، خونخواهی امام جامعه هم مهم است. رونوشت به آقای قالیباف @aghletarif
‌چه برایمان آورده ای مارکو؟ یونجه و سویای آمریکایی! @aghletarif