هدایت شده از _سربازان گمنام؛)
مایل به صحبت؟!
https://harfeto.timefriend.net/17395305028495
اولین ناشناسه دیگه زشته کویر بشه:)
- به قول فروغ فرخزاد:
فعلا میسازم
چه می شود کرد ؟
مگر میشود
دنیا را پاره کرد
واز داخلش
خوشبختی بیرون آورد؟
همین است که هست...:)
_یعنی منظورتون اینه نمیخوایید بیاید کانال •فوتیهایاعظم•!؟
https://eitaa.com/footicpeheieazam
_امروز ظهر یه گرمای نابی بود یه گرمای نابی دلم براش تنگ شده بود😂🤌🏻
ولی اینکه هنوز شبا سرده یه نمه رو مخه به امید حق علیه باطل اینم حل میشه🥱.
-اغوا.
_امروز ظهر یه گرمای نابی بود یه گرمای نابی دلم براش تنگ شده بود😂🤌🏻 ولی اینکه هنوز شبا سرده یه نمه رو
دقیقاً خدایی اینجام 🤣✨ .
شبا سرد ِ صبحا سرد خیلی عالی اصن ؛ ظهرا گرما جان ظهور میکنه😂👀 .