-اغوا.
_امروز ظهر یه گرمای نابی بود یه گرمای نابی دلم براش تنگ شده بود😂🤌🏻 ولی اینکه هنوز شبا سرده یه نمه رو
دقیقاً خدایی اینجام 🤣✨ .
شبا سرد ِ صبحا سرد خیلی عالی اصن ؛ ظهرا گرما جان ظهور میکنه😂👀 .
نظرسنجی رو الان میذارم تا ساعت 9 امشب تمام میشه.
و نتیجه رو اعلام میکنم که ادیت در مورد چه موضوعی باشه و عکس رو ارسال میکنم