_کاش یه مهد کودک بود واسه بزرگسالان
میرفتیم در سکوت نقاشی میکشیدیم، خمیربازی میکردیم و کارتون میدیدیم :)
_تا حالا دیدین کسی هم بد اخلاقه هم شوخ طبعه هم مهربونه و هم پرو و هم خجالتی؟
اون منم🤣💔.
-اغوا.
آقا خدایی یکیتون بیاد به جای من بره در دامان طبیعت چه گیری کردیما😐💔.
واییییی گوشیمم شارژ نداره😐💔