هدایت شده از جوانههایِ انقلاب.
5 نفر دیگه ماهم رند میشیم ها 😔😂 .
ـ کسی هست ؟ ممنون میشم .
_امروز داشتم خوراکی ها رو پخش میکردم بعد به پسر عموم گفتم ك رئالی یا بارسا؟
داداشم داشت میزد به پهلوش بگو رئال بگو رئال بعد گفت بارسا داداشم یکی زدش گفت الان بت خوراکی نمیده بچه🤣💔.
ولی خب چون خیلی مهربونم به اونم خوراکی دادم🤣💔.
-اغوا.
_امروز داشتم خوراکی ها رو پخش میکردم بعد به پسر عموم گفتم ك رئالی یا بارسا؟ داداشم داشت میزد به پهل
ولی خب تا آخر روز غارسایی صداش میکردم😔🤌🏻.