هدایت شده از - خـلوتی با دل .
صبح باید بریم مدرسه : /
افسردگی بعد تعطیلات گرفتم هعق : /
_من انقد پایه ی گندکاریای رفیقامم و تشویقشون میکنم ك اگه بخوان خودکشی هم بکنن با ذوق بهشون ایده میدم🥲🤣💔.
🔴هواشناسی اعلام کرد :
هوای مهدی فاطمه را داشته باشید
خیلی تنهاست
🟢سلامتیش ۵ تا صلوات
خجالت نکش رفیق
کپی کردنش
عشق میخواد❤️
از اینکه یکم خوب داره پیش میره میترسم که بعدش یه اتفاق بدی بیفته
فوتبال که برد ماشین خراب شده نمیتونم بیام برم مدرسه موندم همدان همه چی عجیبه!