کسی ك بین حرفاش زیاد ميگه بیخیال؛ بیشتر از همه فکر و خیال داره فقط دیگه حوصله بحث کردن نداره .
-اغوا.
آدما ن با ایموجی ن با تایپ هیچیو نمیتونن نشون بدن!
چون ن چشاشون میبینی؛ ن تغیر حالت صداشونو، ن یخ کردن دستاشونو .( :
اها راستی دوستان عزیز متاسفانه به دلایلی(که به خودم مربوطه)پیوی نمیتونم جواب بدم . .
خیلی ببخشید ولی ممنون میشم پیام ندید( :🙏🏻
اگر کار واجبی دارید میتونید به لورا بگید سر فرصت بهم میگه . .( :🙏🏻
اما عزیز من،هرگز نفهمیدم چرا
سرنوشت تورا به من رساند ،
اما فرصتی برای زندگی با تو نداد..